Guest mille555

Hvis man har bestilt kjolen, og så bliver

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Når man er 3-4 måneder henne, er det kun en meget lille mave man har. det er endda ikke alle man kan se det på når de er 3 mdr. henne.

Så jeg går ud fra det liiiige vil kunne gå. Men det er faktisk lidt svært at svare på, da hver kvinde "udvider" sig forskelligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja det er selvfølgelig forskelligt, var det mig er det 2. gang og der kan den jo godt risikere at være lidt større :loveflag: Men mon ikke den ville kunne bliver syet lidt ud så, så man stadig kan få drømmekjolen :rolleyes::)

hva.... er der en som overvejer at få en mere?? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er selvfølgelig forskelligt, var det mig er det 2. gang og der kan den jo godt risikere at være lidt større :griner:- Men mon ikke den ville kunne bliver syet lidt ud så, så man stadig kan få drømmekjolen :griner:-:loveflag:

hva.... er der en som overvejer at få en mere?? ;)

Altså ja og nej :biggrin: Ville gerne vente til efter brylluppet, men det er vist mere af praktiske grunde :blink::) Så det er bare hvis nu jeg lige kom til at blive gravid alligevel :balloons: Så ville jeg jo lige høre med kjolen :) Ej tror nu vi venter med at prøve, (måske) :):rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener at der er plads til at de fleste brudekjoler kan lægges 2 størrelser ud - og ind, uden det går ud over kjolens "look", så en 3-4 mdrs mave bør kunne puttes ned i de fleste kjoler.

Ellers så kunne man jo købe den en str. for stor, hvis der en en "risiko" :) for graviditet, og så få den syet ind, hvis der alligevel bliver behov for det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja det er selvfølgelig forskelligt, var det mig er det 2. gang og der kan den jo godt risikere at være lidt større :blink: Men mon ikke den ville kunne bliver syet lidt ud så, så man stadig kan få drømmekjolen :balloons::griner:-

hva.... er der en som overvejer at få en mere?? ;)

Altså ja og nej :) Ville gerne vente til efter brylluppet, men det er vist mere af praktiske grunde :):) Så det er bare hvis nu jeg lige kom til at blive gravid alligevel :) Så ville jeg jo lige høre med kjolen :17: Ej tror nu vi venter med at prøve, (måske) :):griner:-

Ha ha.. lyder præcis som mig for nogle mdr. siden :loveflag: og jeg var i 12 uge til vores bryllup.. :biggrin: og jeg kunne sagtens være i min kjole, faktisk kunne man ikke se det, selvom jeg allerede gik i ventetøj så maven var der, den blev bare helt væk i kjolen.. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer