Sign in to follow this  
Followers 0
mizzmig

hvilken Makeup brugte du ?

7 posts in this topic

Jeg skal til at have købt makeup og vil høre hvad du brugte af mærker,jeg tænker på ,at det skal være noget som kan holde hele dagen.

Knuz fra Helle som er ved at få kuller :)

0

Annonce ♥

Hej Helle :)

Jeg brugte den samme make up på vores fantastiske dag, som jeg bruger til dagligt.

Det gjorde jeg fordi jeg gerne ville have en enkel naturlig make up, og så ved jeg jo hvor jeg har min make up...

Jeg havde en foundation fra Body Shop, pudder fra Nielen jord (apoteket), guld/glimmer øjenskygge fra matas, flydende eyeliner fra Nielens jord, vandfast mascara fra Dior og pink lipgloss fra Dior.

Make upen holdt hele dagen og jeg var meget tilfreds med resultatet.

0

Hej Helle :thumbsupsmileyanim:

Jeg brugte den samme make up på vores fantastiske dag, som jeg bruger til dagligt.

Det gjorde jeg fordi jeg gerne ville have en enkel naturlig make up, og så ved jeg jo hvor jeg har min make up...

Jeg havde en foundation fra Body Shop, pudder fra Nilens jord (apoteket), guld/glimmer øjenskygge fra matas, flydende eyeliner fra Nielens jord, vandfast mascara fra Dior og pink lipgloss fra Dior.

Make upen holdt hele dagen og jeg var meget tilfreds med resultatet.

Hejsa, må jeg spørge hvilken slags foundation fra Body Shop du brugte - jeg har nemlig den oliefrie lige nu og jeg synes den er sådan lidt op og ned at bruge... kunne være jeg skulle prøve en af de andre jo...

Vil også lige smide en bemærkning om at Nilens Jord kan man altså ikke gå forkert af. Det er nogle ganske fabelagtige produkter de har og så holder de altså!

Held og lykke med jagten på den perfekte makeup :(

0

Jeg skal giftes lige om lidt og var i den anledning i Matas for at få en yderst vandfast mascara og det har jeg fået. Den er fra Shesheido (staveplade) og er virkelig yderst vandfast. Havde den bl.a. på til min PA hvor jeg startede i kurblad med saltvandshav og boblebad, og selv dette holdt den til :(

0

Annonce ♥

Jeg bruger til daglig en blandning af Jane Iredale og MAC produkter og det har jeg også tænkt mig til brylluppet. Jeg ligger selv make-up'en den dag.

Holdbarhed har bestemt også noget med mærke at gøre, men det handler faktisk også om hvor velplejet din hud er i forvejen og hvor god tid du tager dig til at lægge en makeup.

:(

0

Jeg brugte en dækstift fra Rimmel, Pudder fra Jane Iredale, "læbestift"-øjenskygge fra Gosh i ivory (får enhver øjenskygge til at holde hele dagen), effektpudder fra Gosh, en hvid øjenskygge med perlemor og til sidst en lipgloss.

post-31283-1237839179.jpg

0

Jeg har tænkt mig at bruge en stor del fra Nilens Jord. Concealer, foundation, pudder med "solbrun" effekt, rouge og måske eyeliner. Øjenskygge tror jeg jeg vælger fra Gosh eller Elizabeth Arden og lipgloss kan jeg ikke huske hvor er fra.

0