annikajohansen

Annika Og Hennings bryllup 26/06-2010

569 indlæg i dette emne

Sødeste Annika - man bliver paranoid og stresset op til, og det uanset hvor godt man end har planlagt The big day.

Det er jo stort.....man bliver pludseligt konfronteret med en stor beslutning og selvfølgelig vil man da have, at alt skal køre på skinner....så jo - man bliver ekstra touchy!

Men du og din kommende har garanteret gjort alt så godt, som I overhovedet kan...og så kan man jo ikke gøre det bedre?! Vel?

Forsøg så vidt muligt at nyd tiden op til. Du vil opleve, at den suser afsted lige pludseligt. Jeg ville ønske, at jeg kunne have skruet en anelse ned for tempoet!!

Jeg glæder mig sådan til at være med på sidelinien...der er ikke længe til! :(

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

I fredags blev jeg fyret, butikken jeg er i skal lukke.. :o det har længe gået dårligt så jeg arbejde kun 19 timer om ugen men det er noget øv alligevel.. det har i et langt stykke tid taget at min opmærksomhed fordi jeg ikke ved hvad jeg så skal. Men nu har jeg besluttet mig for, efter mange overvejelser, og tage en HF, det bliver 2 år på SU men min kommende mand er helt ok med det han glæder sig til at få den glade Annika igen siger han. Nu når beslutningen er taget glæder jeg mig bare til at komme videre og møde nogle nye mennesker. :thumbsupsmileyanim:

Nå men jeg skal til skræder på fredag og have rettet min kjole til, så kommer jeg nok i bryllupshumør igen. Ellers skal jeg for 1. gang prøve spray tan på mandag, håber resutatet bliver godt. næste fredag skal vi ud og tale med præsten, næste tirsdag er det ansigtsbehandling, prøvemake-up og voks af ben. Ellers mangler jeg og lægge drengenes bukser op og brudepigen skal også have lagt sin kjole op. Kirkehæfter og risposer skal også lige laves vil gerne lige have at præsten godkender det. Vi mangler så lige og lære brudevalsen... det når vi nok..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv at du er blevet fyret, det er aldrig sjovt. Men det er godt, at du hurtigt har fundet ud af, hvad du så vil, så du kan - når du lige har fordøjet det - kan fokusere på en spændende fremtid med masser af læring og nye, spændende mennesker.

Dagen nærmer sig nu, hvad - nu er det måneden, hvor det sker :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at du er blevet fyret, det er aldrig sjovt. Men det er godt, at du hurtigt har fundet ud af, hvad du så vil, så du kan - når du lige har fordøjet det - kan fokusere på en spændende fremtid med masser af læring og nye, spændende mennesker.

Dagen nærmer sig nu, hvad - nu er det måneden, hvor det sker :thumbsupsmileyanim:

Jaaa det er lige om lidt.. sommerfuglene er landet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3: 16 Dage :)

Og jeg tror jeg har styr på det hele.... tror. Syntes tiden går stærkt nu. I mandags prøvede jeg for første gang spray tan og er helt vild med resultatet det er bare flot, så der er booket en tid torsdag inden. På fregag er det tid til at besøge præsten jeg er meget spændt på hvad han siger til mit kirkehæfte :):denmarkflag::denmarkflag:

Redigeret af annikajohansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser den limo lækker ud!!!!! :cheerleader3:

Jeg kørte i limousine til min polterabend, og det var rigtig fedt - sikke en opmærksomhed man får ;)

Nu er der ikke længe til lige om lidt, så er næste lørdag!

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Super fin limo - er i ellers ved at være klar? Nu er det jo lige om lidt :cheerleader3::rolleyes::rolleyes:

uha jeg føler mig ikke helt klar.. det bliver man nok aldrig..

En stor ting vi mangler er dansen.. det problem kommer i ikke til at få :cheerleader3: det har i jo styr på :cheerleader3:

Jeg glæder mig helt ubeskriveligt og prøver at nyde den sidste planlægning. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeeeee nu er tiden knap!!!!

- jeg håber virkelig I får en helt fantastisk dag.

Når I skal til Venedi så må I endelig give jer selv den oplevelse af sejle med en gondol. Det er så romantisk, vi var i venedi i sommers og B ville have friet der, man den vippede for meget, til at han kunne komme ned på knæ :cheerleader3: , så det måtte vente til hjemrejsen i de italienske alper :rolleyes: .

Det er billigere (700 kr.) at sejle med dem efter kl.19, ellers er prisen ofte over 1.000 kr., bare lige til info!

Kram Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Super fin limo - er i ellers ved at være klar? Nu er det jo lige om lidt :cheerleader3::shooter::huh:

uha jeg føler mig ikke helt klar.. det bliver man nok aldrig..

En stor ting vi mangler er dansen.. det problem kommer i ikke til at få :rolleyes: det har i jo styr på :cheerleader3:

Jeg glæder mig helt ubeskriveligt og prøver at nyde den sidste planlægning. :)

Hmm, tænker om vi kan nå at finde en dag evt. nu på lørdag, hvor vi kan hjælpe jer med dansen....???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Super fin limo - er i ellers ved at være klar? Nu er det jo lige om lidt :cheerleader3::shooter::huh:

uha jeg føler mig ikke helt klar.. det bliver man nok aldrig..

En stor ting vi mangler er dansen.. det problem kommer i ikke til at få :rolleyes: det har i jo styr på :cheerleader3:

Jeg glæder mig helt ubeskriveligt og prøver at nyde den sidste planlægning. :)

Hmm, tænker om vi kan nå at finde en dag evt. nu på lørdag, hvor vi kan hjælpe jer med dansen....???

Det kunne da være dejligt finder lige ud af om det passer på lørdag.. det ville være superfedt!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer