totterpigen

hvad gør i med jeres brudebuket

121 posts in this topic

jeg er lidt i en knibe.. Jeg vil gerne gemme en enkelt blomst, og få den forsølvet..

Men resten af buketten vil jeg gerne lægge på min bedste vens grav. Jeg er dog lidt nervøs for at foreslå det for min h2b, da min afdøde bedste ven også er min x-forlovede. Og hvordan den afdødes familie vil have det med det, da de jo regnede med at det var ham og jeg der skulle giftes.

Så det går jeg og ruger over.. :(

0

Annonce ♥

jeg er lidt i en knibe.. Jeg vil gerne gemme en enkelt blomst, og få den forsølvet..

Men resten af buketten vil jeg gerne lægge på min bedste vens grav. Jeg er dog lidt nervøs for at foreslå det for min h2b, da min afdøde bedste ven også er min x-forlovede. Og hvordan den afdødes familie vil have det med det, da de jo regnede med at det var ham og jeg der skulle giftes.

Ej hvor vildt!

Det kunne være mig der havde skrevet det!

Jeg var dog ikke forlovet med min x-kæreste men jeg troede også ham og jeg skulle giftes! Vi har været barndomskærester og gået i skole sammen i mange år, og så fandt vi igen sammen som voksne, men han døde desværre..

Men har samme tanker som dig, helt nøjagtig! :(

Jeg ved ikke om han skal have min buket, eller om det skal være min afdøde datter (hun døde for 9 år siden) ...

0

Ej hvor vildt!

Det kunne være mig der havde skrevet det!

Jeg var dog ikke forlovet med min x-kæreste men jeg troede også ham og jeg skulle giftes! Vi har været barndomskærester og gået i skole sammen i mange år, og så fandt vi igen sammen som voksne, men han døde desværre..

Men har samme tanker som dig, helt nøjagtig! :(

Jeg ved ikke om han skal have min buket, eller om det skal være min afdøde datter (hun døde for 9 år siden) ...

Av, for pokker.. Jeg tror at jeg, i din situation, vil lægge den hos min datter, fordi hun i hvert fald gerne skulle have været hos mig den dag. Men jeg er meget ked af dit tab

0

Min første buket kom med på min farmors grav.

Denne gang bliver det nok på kærestens bedsteforældres gravsted. Han har mistet dem begge indenfor de sidste to år.

Alternativt ville forsølvning af en enkelt blomst også være en ide der tiltalte mig..

0

Annonce ♥

Jeg har overvejet meget hvad jeg ville gøre. Jeg er ikke til tørrede blomster, eller forsølvede blomster. Overvejede at ligge den på min mormors fasters gravsted, hun var mig meget nær. Men det føles bare ikke rigtig.

Så pludselig kom løsningen helt af sig selv. Da vi satte datoen prøvede vi at planlægge udenom fødselsdage og mærkedage, men alligevel endte vi med at vi skal giftes på min bedste venindes fødselsdag. Så i forbindelse med min tale vil jeg give hende min brudebuket som en fødselsdagsgave :) Hun er desuden en fantastisk fotograf, så regner med at få nogle skønne billeder tilbage :)

0

jeg er lidt i en knibe.. Jeg vil gerne gemme en enkelt blomst, og få den forsølvet.. Men resten af buketten vil jeg gerne lægge på min bedste vens grav. Jeg er dog lidt nervøs for at foreslå det for min h2b, da min afdøde bedste ven også er min x-forlovede. Og hvordan den afdødes familie vil have det med det, da de jo regnede med at det var ham og jeg der skulle giftes. Så det går jeg og ruger over.. :(
Ej hvor vildt! Det kunne være mig der havde skrevet det! Jeg var dog ikke forlovet med min x-kæreste men jeg troede også ham og jeg skulle giftes! Vi har været barndomskærester og gået i skole sammen i mange år, og så fandt vi igen sammen som voksne, men han døde desværre.. Men har samme tanker som dig, helt nøjagtig! :( Jeg ved ikke om han skal have min buket, eller om det skal være min afdøde datter (hun døde for 9 år siden) ...
Av, for pokker.. Jeg tror at jeg, i din situation, vil lægge den hos min datter, fordi hun i hvert fald gerne skulle have været hos mig den dag. Men jeg er meget ked af dit tab

Det har du nok ret i, men jeg er bare splittet.

også af flere grunde, fordi jeg vil jo ikke "bare" lade buketten "gå til spilde" den vil jo visne og dø når den bliver lagt på en grav. Har også overvejet at få den rammet ind, men ved sgu ikke rigtig ...

0

jeg er lidt i en knibe.. Jeg vil gerne gemme en enkelt blomst, og få den forsølvet.. Men resten af buketten vil jeg gerne lægge på min bedste vens grav. Jeg er dog lidt nervøs for at foreslå det for min h2b, da min afdøde bedste ven også er min x-forlovede. Og hvordan den afdødes familie vil have det med det, da de jo regnede med at det var ham og jeg der skulle giftes. Så det går jeg og ruger over.. :(
Ej hvor vildt! Det kunne være mig der havde skrevet det! Jeg var dog ikke forlovet med min x-kæreste men jeg troede også ham og jeg skulle giftes! Vi har været barndomskærester og gået i skole sammen i mange år, og så fandt vi igen sammen som voksne, men han døde desværre.. Men har samme tanker som dig, helt nøjagtig! :( Jeg ved ikke om han skal have min buket, eller om det skal være min afdøde datter (hun døde for 9 år siden) ...

også af flere grunde, fordi jeg vil jo ikke "bare" lade buketten "gå til spilde" den vil jo visne og dø når den bliver lagt på en grav. Har også overvejet at få den rammet ind, men ved sgu ikke rigtig ...

Jeg ville også først have den rammet ind, men jeg ved egentlig ikke om jeg ville blive træt af at se på at den bare hang der.. Jeg synes ikke, buketten går til spilde, for jeg giver den og en masse kærlighed videre til en person jeg ville ønske var sammen med mig den dag..:)

0

Min buket kom ikke på min farmors grav alligevel. Det kom alle de andre blomster fra kirken, det blev bundet til en smuk buket med guldsommerfugle. Da jeg så min brudebuket blev jeg så rørt.. den var præcist som min fantasi havde tænkt sig.... nu ligger den til tørre og kommer i en æske senere....

0

Annonce ♥

Jeg ville også først have den rammet ind, men jeg ved egentlig ikke om jeg ville blive træt af at se på at den bare hang der.. Jeg synes ikke, buketten går til spilde, for jeg giver den og en masse kærlighed videre til en person jeg ville ønske var sammen med mig den dag.. :)

Nej ved godt den ikke går rigtig til spilde, vil jo gerne lægge den på en grav.

Men på den anden side vil jeg også gerne kunne beholde et minde omkring min brudebuket, har ladet mig fortælle at den er noget ganske særligt!

Syntes det er svært, .. Tror min H2B er mest til den rammes ind, forstod jeg ihvertfald på ham igår.

0

Min er i gang med at blive tørret i Tilst. Glæder mig meget til at se resultatet. Ville egentlig bare have den med hele dagen og så smide den ud når den ikke kunne mere. Meeeeeennnn da jeg så så den og den var så smuk, så kunne jeg slet ikke holde tanken ud at den skulle smides ud. Jeg synes det er meget smagfuldt lavet og ikke en kæmpe kasse som det var for nogle år siden. Så jeg glæder mig i hvert fald til at få min hjem og kigge på den til minde om vores fantastiske dag.

0

Min bliver tørret og givet noget man kalder elefanthud, en spray som holder den pæn blank. og så skal den i en glas osteklokke og stå

0

Min brudebuket skal sammensættes af 5 ens små buketter som skal ligges på min farfars og morfars grav samt min forlovedes mormors, morfars og farmors grave da alle 5 har en speciel plads i vores hjerter. Vi venter dog til dagen efter bryllupet med at gå op og ligge dem hos vores kære.

0

Annonce ♥

Min veinde har sin liggede i vindueskarmen. Den var helt lys, så den ser rigtig flot ud tørret faktisk.

0

Jeg vælger nok at få en enkelt blomst derfra forsølvet :-)

0

Min vil blive lagt på min fars gravsted. Da det i følge gammel skik skulle bringe held.

0

Dagen efter brylluppet bliver den lagt på min kærestes brors grav ! ..

0

Annonce ♥

Hov dobbelt post

Edited by Mia1987
0

Min buket skal på min farfars grav. Min farfar var/er mit største idol og jeg savner ham stadig inderligt den dag i dag, 2 år efter han døde.
Manden og jeg tager til nordjylland hvor farfar ligger begravet en uge efter vores bryllup, så jeg skal på en eller anden måde sørge for at buketten holder sig pæn den uge. Nogen gode råd? :)

0

Vi har besluttet, at den skal lægges på min h2b fars gravsted. Jeg regner dog med at snuppe en enkelt blomst fra buketten, da jeg overvejer at få den forsølvet, som et lille minde :)

0

Mine forældre tager min med hjem dagen efter og lægger så på min fars gravsted.

0

Annonce ♥

Vi mistede pludseligt min svigerfar i januar, så der skal buketten llægges på hans grav dagen derpå. Det bliver med garanti en følelsesladet seance, da tabet har været meget hårdt for min kære h2b.

0