Maria1987

HAr sådan lyst til at kigge prøve kjoler

11 posts in this topic

Som sagt.. Jeg har en uendelig lyst til at prøve brudekjoler (skal ende med en brugt da vi ikke har råd til andet og det også ok)

Men er gravid og ca 2 1/2 måned til jeg skal føde.. så er lidt ekstra stor i øjeblikket.. Vi skal først holde bryllup sammen med barnedåben til okt.. så ved ikke hvilken størrelse jeg er til dentid osv. er i forevejen en stor pige, og ved jeg er omkring en størrelse46-50 vil jeg tro men håber jo "som altid" at jeg ku tabe mig bare lidt inden.. så tør ikke købe nu og slet ikke når jeg ikke kan prøve først..

Det er bare ikke så nemt at finde store billige kjoler med lille barm (ved jo heller ikke om jeg med mælk kommer til at ligne dolly parton) og så kjloer man kan amme i, og ikke ligne en marings.

Hvornår prøver i andre kjoler.. Og kan jeg godt være bekendt at tage ud og prøve kjoler i en forretning bare for at få oplevelsen med, med at bliver serviseret lidt og få gode råd til en kjole..

0

Annonce ♥

vi holdt også Bryllup og Dåb og havde heller ikke råd til en helt ny dyr kjole så min er også brugt, jeg valgte ikke at prøve i butikker da jeg ved jeg ville blive enorm ked hvai jeg fandt en kjole jeg ikke have råd til, jeg fødte i oktober og i november prøvede jeg kjolen er så heldig den har str 40-46 så havde mulighed for både ind og ud og amingen var også muligt . du kan evt lure i min planlægningstråd. (smider den lige i min signatur igen)

0

vi holdt også Bryllup og Dåb og havde heller ikke råd til en helt ny dyr kjole så min er også brugt, jeg valgte ikke at prøve i butikker da jeg ved jeg ville blive enorm ked hvai jeg fandt en kjole jeg ikke have råd til, jeg fødte i oktober og i november prøvede jeg kjolen er så heldig den har str 40-46 så havde mulighed for både ind og ud og amingen var også muligt . du kan evt lure i min planlægningstråd. (smider den lige i min signatur igen)

Ej.. Det er da helt super.. der er jo huskeliste det det hele.

MEn jo tænker også at jeg måske bliver lidt skuffet hvis jeg finder en som er rigtig flot.. Men igen, så kan rejse land og rige rundt for at prøve brugte kjole, som jeg måske ikke kan passe.. (tænker hvis de er for små, for store kan jeg få syet ind)

Vi holder nemlig et rigtig lav budget bryllup, vi skal kunne klemme 45 mennesker ind og holde det hele for 10000 kr og ikke mere.. (vi kan ikke låne af bank og når der også kommer barn, tror jeg ikke vi kan få skrabet flere penge sammen) men det kan godt lige lade sig gøre.. hvis man vil.. men så er det hjemmelavet mad hele formiddagen og kage og alt.. Men det der med kjolen.. Det er jo bare en pigedrøm som bliver taget fra en, fordi den maks må koste omkring de 1000kr med tilbehør..

Nå. men finder jo nok ud af det hele..

0

MEn jo tænker også at jeg måske bliver lidt skuffet hvis jeg finder en som er rigtig flot.. Men igen, så kan rejse land og rige rundt for at prøve brugte kjole, som jeg måske ikke kan passe.. (tænker hvis de er for små, for store kan jeg få syet ind)

Vi holder nemlig et rigtig lav budget bryllup, vi skal kunne klemme 45 mennesker ind og holde det hele for 10000 kr og ikke mere.. (vi kan ikke låne af bank og når der også kommer barn, tror jeg ikke vi kan få skrabet flere penge sammen) men det kan godt lige lade sig gøre.. hvis man vil.. men så er det hjemmelavet mad hele formiddagen og kage og alt.. Men det der med kjolen.. Det er jo bare en pigedrøm som bliver taget fra en, fordi den maks må koste omkring de 1000kr med tilbehør..Nå. men finder jo nok ud af det hele..

Vores budget var også stramt men var nemlig så heldig første kjole jeg prøvede var kjolen og ja du tror det er løgn jeg fik den til 1000kr incl slør diadem og sko jeg kunne så ikke passe skoene så dem tog jeg ikk med men resten gjorde jeg har så købt sko og sjal ved siden af skoene var til 250kr mener jeg og sjalet syede min mor fik lavet to til den nette sum af 189 (stof prisen), jeg gik ind og tjekkede på nettet med str hvad str jeg skulle bruge da jeg netop ammer havde jeg et stort bryst mål og ifølge det brugte jeg 44 men resten af kroppen 42 så gik i gang med at leve på nettet i den pris klasse jeg kunne klare og skrev så til sælger hvad målene var og passede mit store brystmål var jeg sikker på jeg kunne komme i den.. og som ud selv siger heller for stor end for småt så du tager det største mål og ser hvad str det passer til resten kan jo rettes ind :-)

Held og lykke med det hele du er mere end velkommen til at skrive hvis du har brug for det :-) også med billige ting, og går snart igang med at lave en bryllup fortælling så kan du se vores billige triks der :-)

Edited by Karina/Peter
0

Annonce ♥

Hej

Jeg synes det er helt ok, at du tager ud og kigger kjoler. Det kan være lidt af en proces at beslutte sig for en kjole, og det ved butikkerne også. Jeg kan ikke forestille mig, at de forventer et salg bare fordi en kunde kigger.

Du kan jo også overveje at købe en kjole i Kina. De kan laves efter mål. De kræver dog at du ca. ved hvad størrelse du ender i og hvad der klæder dig.

Prøv kjoler nu - finder du ikke det rigtige til den rigtige pris, bestiller du en kjole i Kina sidst på sommeren. God plan ikke?!! :(

0

Jeg vil også sige at du skal tage ud og prøve kjoler nu og se hvad du kan lide.

Jeg brugte selv laaaaang tid på at finde ud af hvad der var mig og hvilket snit jeg kunne bære. Hvilke materialer jeg kunne lide og ikke. Og samtidig er der simpelthen SÅ mange smukke kjoler, men det kan være meget svært at finde lige KJOLEN som giver suget i maven.

Afsted med dig!

0

Annonce ♥

Vi holder nemlig et rigtig lav budget bryllup, vi skal kunne klemme 45 mennesker ind og holde det hele for 10000 kr og ikke mere.. (vi kan ikke låne af bank og når der også kommer barn, tror jeg ikke vi kan få skrabet flere penge sammen) men det kan godt lige lade sig gøre.. hvis man vil.. men så er det hjemmelavet mad hele formiddagen og kage og alt.. Men det der med kjolen.. Det er jo bare en pigedrøm som bliver taget fra en, fordi den maks må koste omkring de 1000kr med tilbehør..

Nå. men finder jo nok ud af det hele..

Hvad med at tage til Lillys lagersalg i okt. når du har født? Der kan du få sidste års modeller eller være heldig at finde nogle fra i år som har været udlejnings kjole eller lign - til den nette sum af 1000 kr? :D

0

Kan godt forstå du gerne vil ud og kigge. Har selv været gravid mens jeg planlagde bryllup. Jeg valgte dog at få syet en da jeg gerne ville have noget som var praktisk når man ammer. Det var også en anden prisklasse end 1000 kr. Synes nu jeg vil vise dig den hvis du skulle ombestemme dig til prisen.

Overvejer nemlig kraftig at ville sælge den til en meget rimelig pris. Jeg er selv en stor pige.

Du kan se den under tråden Vigtige emner. Sider 52 nederst og 53 øverst.

0

Prøv at se min kjole der er til salg den står øverst i brudekjoler sælger herinde. den der står fejlkøb under..

vh 2103lone

Hehe.. :) Det er en gammel tråd du har hevet frem her. Jeg fødte min lille dreng d 26. maj. Og har nu langt om længe fået lov til at prøve en masse kjoler. og fundet min kjole.. men ellers mange tak.. Det er en fin kjole.. :)

0