Sign in to follow this  
Followers 0
Tina-Majbrud09

Forsølvet blomst fra buketten???

13 posts in this topic

Hej piger.

kender i steder omkring kolding, vejle og omegen hvor man kan få forsølvet en blomst fra brudebuketten ??

knus :(

Edited by Tina Gamst
0

Annonce ♥

Jeg gik ind til vores lokale guldsmed inden brylluppet, og lavede en aftale (de har et sted de sender blomsten til - som forsølver den)

På den måde vidste de på forhånd at den kom og jeg vidste præcis hvordan jeg skulle behandle blomsten.

Mvh Annie

0

Jeg gik ind til vores lokale guldsmed inden brylluppet, og lavede en aftale (de har et sted de sender blomsten til - som forsølver den)

På den måde vidste de på forhånd at den kom og jeg vidste præcis hvordan jeg skulle behandle blomsten.

Mvh Annie

okay, mange tak :(

0

Nogen der ved hvad det ca. koster at få sådan en rose forsølvet?

0

Annonce ♥

er der ikke nogen som vil indsætte billeder af deres forsølvede blomster?? Jeg har kun set et billede af en forsølvet rose, og den synes jeg virkelig ikke var blevet ret pæn. og taget prisen i betragtning ved jeg ikke om det er det værd.

Så derfor vil jeg da gerne se flere billeder, da jeg ikke ved, om bare den ene rose var lidt uheldigt lavet.

0

kunne rigtig godt tænke mig at se billeder, hvis nogle herinde har fået det gjort og så en ca.pris :(

0

er der ikke nogen som vil indsætte billeder af deres forsølvede blomster?? Jeg har kun set et billede af en forsølvet rose, og den synes jeg virkelig ikke var blevet ret pæn. og taget prisen i betragtning ved jeg ikke om det er det værd.

Så derfor vil jeg da gerne se flere billeder, da jeg ikke ved, om bare den ene rose var lidt uheldigt lavet.

Jeg har det lige som dig Kinai. Synes ideen var rigtig sød og god, indtil at jeg så et eksemplar af en forsølvet rose, som jeg heller ikke synes var det kønneste i verden og ej heller pengene værd

0

Det sted jeg har undersøgt, der koster en forsølvning af en rose fra 800kr og op til 1600kr. Den dyre er hvis der er stilk med på... Den billigeende er hvis rosehovedet uden stilk er under 2 cm.

Men det er sikkert meget forskelligt fra guldsmed til guldsmed...

0

Annonce ♥

Jeg fik forsølvet en rose fra min buket. Det kom til at koste 1000kr :cheerleader3:

Resultatet blev rigtig flot! Billederne er ikke helt gode, men i virkeligheden er den meget smuk! :thumbsupsmileyanim:

post-16434-1238164444.jpg

Edited by FynboBredahl
0

:thumbsupsmileyanim:

post-16434-1238164537.jpg

0

:thumbsupsmileyanim:

post-16434-1238164592.jpg

0

Vi fik også forsølvet en rose fra buketten.

Kostede ca 1500, men alle pengene værd :respekt:

post-24445-1238967715.jpg

0

Annonce ♥

og forfra :respekt:

post-24445-1238967862.jpg

0