Tina-Majbrud09

Forsølvet blomst fra buketten???

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg gik ind til vores lokale guldsmed inden brylluppet, og lavede en aftale (de har et sted de sender blomsten til - som forsølver den)

På den måde vidste de på forhånd at den kom og jeg vidste præcis hvordan jeg skulle behandle blomsten.

Mvh Annie

okay, mange tak :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der ikke nogen som vil indsætte billeder af deres forsølvede blomster?? Jeg har kun set et billede af en forsølvet rose, og den synes jeg virkelig ikke var blevet ret pæn. og taget prisen i betragtning ved jeg ikke om det er det værd.

Så derfor vil jeg da gerne se flere billeder, da jeg ikke ved, om bare den ene rose var lidt uheldigt lavet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
er der ikke nogen som vil indsætte billeder af deres forsølvede blomster?? Jeg har kun set et billede af en forsølvet rose, og den synes jeg virkelig ikke var blevet ret pæn. og taget prisen i betragtning ved jeg ikke om det er det værd.

Så derfor vil jeg da gerne se flere billeder, da jeg ikke ved, om bare den ene rose var lidt uheldigt lavet.

Jeg har det lige som dig Kinai. Synes ideen var rigtig sød og god, indtil at jeg så et eksemplar af en forsølvet rose, som jeg heller ikke synes var det kønneste i verden og ej heller pengene værd

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik forsølvet en rose fra min buket. Det kom til at koste 1000kr :cheerleader3:

Resultatet blev rigtig flot! Billederne er ikke helt gode, men i virkeligheden er den meget smuk! :thumbsupsmileyanim:

post-16434-1238164444.jpg

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer