Sign in to follow this  
Followers 0
AnnaPerenna

Mening om havrfruekjole

24 posts in this topic

Hej Piger!

Jeg er SÅÅDAN i tvivl med kjolen (og korrekt, jeg har intet frieri og ingen dato - så leger bare selv lidt her.. :()

Oprindeligt var jeg til "Swan Lake" fra Monique Lhuillier - en skøøøn stort tylkjole med blondetop (der ville jeg så have 3/4 ærmer)

meeeen jeg ved ikke om det alligevel er mig?! Så nu er jeg hoppet over i havfruekjoler! Hvad tænker i?

post-13167-1238061741.jpg

post-13167-1238061750.jpg

post-13167-1238061850.jpg

post-13167-1238061859.jpg

post-13167-1238061891.jpg

post-13167-1238061917.jpg

post-13167-1238061945.jpg

0

Annonce ♥

Jeg tror du må tage med i overvejelserne hvordan du har det med at vise din krop frem, for en havfruekjole er meget afslørende helt ned til knæene jo.

Jeg er selv til det store tylsskørt, men det har meget med min prinsessedrøm at gøre.

Jeg tror du kan bære begge dele lige smukt, men det giver nok sig selv når du en dag skal ud og prøve kjoler :thumbsupsmileyanim:

0

hmm tjaa... jeg kan nok ikke hjælpe dig så meget...

Jeg har aldrig brudt mig om havfrue-snittet... og den anden du viser bryder jeg mig ikke om fordi samlingen (eller hvad man kalder det) sidder forkert i mine øjne. Synes det ser ud som om tylskørtet er for småt og ikke kunne komme hele vejen op over måsen...

Men mon ikke du finder den kjole der lige er dig når du engang har en dato og skal igang med kjoleprøvningen.

0

Annonce ♥

Det er også en stor beslutning!

Men jeg tror det giver sig selv, den dag du skal ud og prøve kjoler. Selvom man har en meget god idé om hvad der klæder en, så tror jeg man ved det lige så snart man får den HELT rigtige kjole på. Så du må enten snyde-prøve eller væbne dig med tålmodighed lidt endnu ;)

0

Jeg synes begge typer er vildt smukke - men havfruekjolen er mere afslørende. Jeg tror altså at du endeligt vil finde den rigtige løsning, når du prøver kjolerne... Og indtil da kan du jo have den luksus at have 2 kjoler (altså i tankerne).

Men jeg er faldet pladask for tyl-skrudet selv :thumbsupsmileyanim:

0

jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker havfrue modeller.... synes de er sååååååååååååå skønne og super sexede.... hvis man har kroppen til det vel og mærke.

Og man kan sagtens kombinere tyldrømmen og havfrue kjolen.... det har jeg gjort :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er også rigtig meget til havfruesnittet....synes det oser af elegance og selvtillid....hvis man altså har figuren til det! ;) (hvilket det ser ud til at du har-baseret på dit billede) :thumbsupsmileyanim:

Jeg er især helt syg med den sidste kjole på det store billede i nederste højre hjørne!!!! :cheerleader3:

Hvor har du dog fundet den henne????

Kh Majken

0

Annonce ♥

Jeg synes begge kjole typer er helt og aldeles fantastiske, dog på hver sin måde..

Swan lake, især med 3/4 ærmerne, synes jeg kombinerer vintage, elegance og modernitet på en yders elegant måde. Det bliver 'breakfeast at tiffanys meets sex in the city'

Havfrue formen, tiltaler det lidt mere rå gen i mig. Selvom kjolen er ultra ultra feminin så giver snittet det en uvant råhed, der gør det modigt og charmerende på éen gang.

Jeg er helt klart til alt der lugter af vintage, så havde jeg figuren.. :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg kan rigtig godt lide havfruesnittet (dog er jeg ikke vild med den første af de kjoler, som du viser - men det er helt klart "overdelen", der ikke liiii er mig).

Selvfølgelig kan du da det! Om man har krop til det, afhænger også af, om hvad kjolen er lavet af, og hvordan den eller er ("folder", pynt, detaljer osv.). Min søster, der ligner mig, prøvede en, og den var flot til hende, selvom hun ikke er åleslank :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg er også rigtig meget til havfruesnittet....synes det oser af elegance og selvtillid....hvis man altså har figuren til det! ;) (hvilket det ser ud til at du har-baseret på dit billede) :thumbsupsmileyanim:

Jeg er især helt syg med den sidste kjole på det store billede i nederste højre hjørne!!!! :cheerleader3:

Kh Majken

Ih tak - helt enig med dig med elegancen, men tænker også at det er den ENE dag jeg kan tillade mig at komme i en stor tyldrøm!?

Ja er den ikke SMÅK!? Det er en Kenneth Pool by Amsale - og den LAVES IKKE MERE!! (den koster så også ca. 35.000 danske kroner meeeen :denmarkflag:)

Anna

0

Taaaak for ALLE jeres SUPER svar!

Jeg kunne ikke være mere enig i at man naturligvis skal have kroppen til det.. Tror der skal trænes lidt overarme også måske på den konto haha :thumbsupsmileyanim:

god ide med at kombinere tyl og havfrue, må jeg se på!

Mht til kommentaren om vintage: Du rammer bare hovedet på sømmet.. Jeg vil SÅ gerne have et vintage-bryllup og alt er bygget op omkring det - såå det skal også tages med i overvejelserne!

Når I ser denne kjole, ser det så mærkeligt ud med den samling nede ved knæet?!

post-13167-1238160056.jpg

post-13167-1238160114.jpg

post-13167-1238160131.jpg

post-13167-1238160154.jpg

0

Annonce ♥

Jeg blir lige nødt til at spørge hvorfor du kigger efter kjoler hvis du ikke skal giftes?

Knus Rikke

Man kan vel kalde det "at tage glæderne på forskud" :thumbsupsmileyanim:

Og hvem elsker ikke at se på brudekjoler :cheerleader3:

0

Jeg blir lige nødt til at spørge hvorfor du kigger efter kjoler hvis du ikke skal giftes?

Knus Rikke

Man kan vel kalde det "at tage glæderne på forskud" :thumbsupsmileyanim:

Og hvem elsker ikke at se på brudekjoler :cheerleader3:

Hmmm... ja... Det er nok bare mig. Men hvem siger det sker? Nå pyt..

0

Jeg er især helt syg med den sidste kjole på det store billede i nederste højre hjørne!!!! :denmarkflag:

Kh Majken

Ih tak - helt enig med dig med elegancen, men tænker også at det er den ENE dag jeg kan tillade mig at komme i en stor tyldrøm!?

Ja er den ikke SMÅK!? Det er en Kenneth Pool by Amsale - og den LAVES IKKE MERE!! (den koster så også ca. 35.000 danske kroner meeeen :cheerleader3: )

Anna

Jeg kan godt følge dig i tanken om at man kun den ENE dag, kan tillade sig at bære en tyldrøm af en prinsessekjole, det har jeg også selv tænkt meget over, da jeg jo har valgt en brudekjole i havfruesnit. :cheerleader3:

Men synes også det kommer lidt an på hvilken type bryllup man holder og hvad man er til. Jeg synes at de som har valgt store bryllupsskrud ser fantastiske ud, men jeg kunne ikke forestille mig selv i det, fordi det bare ikke er MIG-har aldrig haft den der prinsessedrøm! :denmarkflag:

Anyway den kjole er vanvittig smuk og det er vist heldigt for mig at den ikke laves mere....for så kunne det godt gå hen og blive rigtig dyrt!!!! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Knus Rikke

Man kan vel kalde det "at tage glæderne på forskud" :cheerleader3:

Og hvem elsker ikke at se på brudekjoler :unsure:

Hmmm... ja... Det er nok bare mig. Men hvem siger det sker? Nå pyt..

Jamen jeg har været her siden 2005 og kigge med, en periode på 1½ år uden kæreste :rolleyes: Jeg ELSKER alt det har med bryllup at gøre så kan slet ikke lade være. Nu har jeg så mødt mandEN - og vi har snakket om bryllup men da vi kun har kendt hinanden i 4 mdr såååe :biggrin: Jeg vil bare sikre mig jeg har afdækket hele bryllupsmarkedet så jeg vælger den rigtige kjole, den rigtige buket etc. :biggrin:

Anna

0

Jeg kunne ikke være mere enig i at man naturligvis skal have kroppen til det.. Tror der skal trænes lidt overarme også måske på den konto haha :unsure:

Mht til kommentaren om vintage: Du rammer bare hovedet på sømmet.. Jeg vil SÅ gerne have et vintage-bryllup og alt er bygget op omkring det - såå det skal også tages med i overvejelserne!

WAU!! Den er jo super smuk!! Hvorfor bliver man ikke gift flere gange!! (Altså med den samme mand) :cheerleader3:

0

Jeg kunne ikke være mere enig i at man naturligvis skal have kroppen til det.. Tror der skal trænes lidt overarme også måske på den konto haha :unsure:

WAU!! Den er jo super smuk!! Hvorfor bliver man ikke gift flere gange!! (Altså med den samme mand) :cheerleader3:

Det kan man også godt. Det er jeg.

0

Ihhh taaak altså! Og ja, helt ærlig vi vil have flere kjoler! :rolleyes:

Anna

0