Maloukiggerbare

Kjolemærker og forhandlere der ikke koster en million!

18 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg ved Lilly ikke er så dyr igen - at man kan få en flot kjole til under 5000 kr med det hele.

Hvad kan I ellers anbefale? Der er jo utrolig stor forskel på mærkernes pris, og helt forståeligt vel også.

Hvordan er prisen f.eks. på mærket White One?

Håber I vil dele jeres erfaringer med mig. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle

Jeg ved Lilly ikke er så dyr igen - at man kan få en flot kjole til under 5000 kr med det hele.

Hvad kan I ellers anbefale? Der er jo utrolig stor forskel på mærkernes pris, og helt forståeligt vel også.

Hvordan er prisen f.eks. på mærket White One?

Håber I vil dele jeres erfaringer med mig. :thumbsupsmileyanim:

Hej

Jeg vil bestemt anbefale "tines kjoler" , der er rigtig mange modeller at vælge i mellem og de bliver syet efter mål. Jeg fik den helt rigtige kjole syet efter mål ( i str. 58) til 4850,- og så blev den sendt lige til døren!

God "jagt"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Jeg har købt kjole af mærket Tomy Marriage. Gav 4300 kr. for kjolen alene (så kommer slør osv. oveni).

Deres hjemmeside er: www.tomymarriage.com

Nu ved jeg ikke hvor du er fra, men ellers sælger de i hvert fald mærket ved Humlum kjoler ved Struer. En rigtig skøn butik!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers er et kig på Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder også et besøg værd :cheerleader3:

Der er min købt, samt flere andre brude herinde fra :rolleyes::biggrin:

Jep :unsure: jeg har også bestilt 2 kjoler fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**, og Miss-Lena har bestilt 3 :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers er et kig på Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder også et besøg værd :cheerleader3:

Der er min købt, samt flere andre brude herinde fra :rolleyes::biggrin:

Jep :unsure: jeg har også bestilt 2 kjoler fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**, og Miss-Lena har bestilt 3 :biggrin:

Hvornår modtager du dine? Synes simpelthen det er SÅ længe siden at du bestilte, er det ikke omkring halvanden måned ca? :mailbox:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg kan anbefale http://www.bentes-brudedesign.dk/, vestsjællandsbrudesalon eller hvis det må være lejekjoler så kan http://www.amor-udlejning.dk/ der lejede min søster sin gallakjole og min kæreste skal leje sit bryllupstøj der

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej igen

Tak for jeres svar!

Desværre er det ikke en mulighed at købe over nettet - da jeg pt. er temmelig højgravid :cheerleader3: Føder jeg til tiden har jeg 2 mdr. til at købe i - men det går nok.

Flere der har bud - eller vil ud med prisen på deres kjole? :unsure:

Ellers sælger mange butikker, de sidste års modeler til billigere penge... Jeg gav 2850 kr. for min ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kjole var fra Divina Sposa og kostede 6300 (så'en ca.) Jeg købte den i Dybvad i nordjylland, hvor de havde taget en del kjoler fra det mærke ind for at have et billigere, men stadig rigtig lækkert alternativ. Ved ikke hvor de ellers forhandles??

Held og lykke med både baby og kjoleindkøb. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

altså der findes også abc-brudekjoler som også har smukke kjoler til billige penge, du kan se deres hjemmeside her

afhængig af, hvad du synes er mange penge, så kan jeg også anbefale OS 2 i Ribe, synes hun har nogel fornuftige priser, hjemmesiden er her

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers er et kig på Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder også et besøg værd

Der er min købt, samt flere andre brude herinde fra :

Jep :thumbsupsmileyanim: jeg har også bestilt 2 kjoler fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**, og Miss-Lena har bestilt 3

Hvornår modtager du dine? Synes simpelthen det er SÅ længe siden at du bestilte, er det ikke omkring halvanden måned ca?

:biggrin::bearhug: :bearhug: :griner:-:heart::balloons:

Joooooo.... det er mega længe siden!! Jeg går faktisk også og venter på, at de når som helt kan sende mig en mail om, at nu sendes kjolerne. Jeg har bestilt mine kjoler ca. 3 dage efter Katja, og hun fik mail i søndags, at nu var hendes sendt afsted.

Men vi har ikke bestilt fra samme firma, og jeg ved at **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** har vildt travlt for tiden... det er jo højsæson for brudekjoler lige nu.

Men jeg håber og håber... måske i morgen??!!

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::(:pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ellers er et kig på Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder også et besøg værd

Der er min købt, samt flere andre brude herinde fra :

Jep :thumbsupsmileyanim: jeg har også bestilt 2 kjoler fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**, og Miss-Lena har bestilt 3

Hvornår modtager du dine? Synes simpelthen det er SÅ længe siden at du bestilte, er det ikke omkring halvanden måned ca?

:bearhug: :bearhug: :griner:-:heart::balloons::cheerleader3:

Joooooo.... det er mega længe siden!! Jeg går faktisk også og venter på, at de når som helt kan sende mig en mail om, at nu sendes kjolerne. Jeg har bestilt mine kjoler ca. 3 dage efter Katja, og hun fik mail i søndags, at nu var hendes sendt afsted.

Men vi har ikke bestilt fra samme firma, og jeg ved at **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** har vildt travlt for tiden... det er jo højsæson for brudekjoler lige nu.

Men jeg håber og håber... måske i morgen??!!

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::(:pokey::)

Ih det bliver altså spændende :biggrin: :

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer