Pernille Wedel

polterabend-ide som jeg søger

6 indlæg i dette emne

Jeg er lykkelig gift nu og har en veninde der skal giftes til sommer....

Jeg læste herinde for et år siden ca, om en idé med at skrive nogle ting ned hver især om oplevelser man havde haft med bruden og jeg fik lyst til at gøre det samme. Kan bare ikke helt huske detaljerne... er der nogen der har prøvet noget lign, eller har en idé til hvordan man grivber det an?????

Hjælp.... alle I bridezillas :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hørt om den udgave, hvor man giver bruden en gave af gangen uden at sige hvem den er fra. Og så skal bruden gætte det og fortælle om historien bag gaven.

Gavevalget skal selvfølgelig ikke være alt for oplagt; det skal være lidt svært.

Dem jeg hørte om det fra, havde sat et maks-loft på 20-30 kr. pr. gave, da det jo i forvejen er dyrt at holde polterabend.

Redigeret af Forår2009
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også hørt om den udgave, hvor man giver bruden en gave af gangen uden at sige hvem den er fra. Og så skal bruden gætte det og fortælle om historien bag gaven.

Gavevalget skal selvfølgelig ikke være alt for oplagt; det skal være lidt svært.

Dem jeg hørte om det fra, havde sat et maks-loft på 20-30 kr. pr. gave, da det jo i forvejen er dyrt at holde polterabend.

Ja det havde de gjort til min :cheerleader3: Synes det var en rigtig god idé..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer