Sign in to follow this  
Followers 0
annikajohansen

Feststed på midtsjælland.

11 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er mildest talt tonsevis af gode feststeder til overkommelige priser på de kanter. Bare for at nævne nogle:

Sørup Herregård som det bliver sagt.

Rammen i Slagelse.

Kragerup Gods, Ruds Vedsby

Skjoldnæsholm, Jystrup

Kongskilde Friluftsgård, Sorø

Grand Park Hotel, Korsør

Skælskør Lystskov

Den Blå Ged Ordrup (Holbæk er det vel).

Du kan prøve at kigge på vores hjemmeside Der ligger links til de fleste af ovenstående og mange andre feststeder. Jeg ville nok prøve at indskrænke de geografiske rammer lidt mere og samtidig prøve at pejle mig ind på om der ønskes en slotsløsning, hotel, selskabslokaler, krostil o.l. Ellers bliver det nemt en meget uoverskuelig opgave at vælge.

0

Nu har jeg jo skrevet direkte til dig, men skriver da også lige her til inspiration for andre :cheerleader3:

Vi holder festen på Krebshuset (ved Sorø).

Med i vores overvejelser var Slaglille-Bjernede Forsamlingshus, som er et dejligt hus.

Kongskilde Friluftsgård.

Men forslagene afhænger jo meget af, hvad man er til, hvilket prisleje samt antallet af gæster...

0

Hej..

Som der er flere der nævner er der mange muligheder på midtsjælland. Jeg kan nævne

Vallø slots kro

Ledreborg slot

Sonnerupgaard gods (kun leje af lokaler)

Restaurant Herthadalen

Odd Fellow Palæets Selskabslokaler (Roskilde)

Restaurant Snekken

Næsbyholm slot

Med flere...

Ellers benyt annoncør listen her på siden.

0

Annonce ♥

Hejsa :biggrin:

Er der nogen af jer søde piger der kender et godt feststed omkring midtsjælland?, et godt festlokale, en fantastisk kro, spisested, herregård eller noget andet. Det er svært når man ikke har de store erfaringer med den slags, håber på nogle gode forslag :thumbsupsmileyanim:

Knus

Kan klart anbefalde Hårlev Kro, super smukke lokaler og meget romantisk. Ser ikke ud af så meget ude fra men er rigtig flot med søjler inde i festsalen.

De to som har den er super dygtige og du kan få det lige som du vil have det.

Knus Ris

0

Ja - Der var et eller andet der dæmrede og var lige inde og kigge på hjemmesiden. Billederne af stedet hjalp mig. Jeg spillede fødselsdagsfest dernede for et par år siden og det er som jeg husker det et glimrende sted. Dog kan jeg huske at der var lidt ballade med hensyn til sluttidspunkt hvor fødselaren og stedet var lidt uenige om hvad der egentlig var aftalt men det er jo sådan nogle ting man sørger for at få ned på skrift så der ikke opstår tvivl.

0