Sign in to follow this  
Followers 0
Kinai

Hvad ville du vælge?

15 posts in this topic

Hej piger.

Endnu en gang kan jeg ikke beslutte mig.... hjææælp!

Jeg overvejer jo at købe vedhæftede blå taske og købe matchende blå sko dertil, men jeg sådan i tvivl om jeg bare skal købe den ivory model med ivory sko til, og så bare købe en pakke blå gajoler til at ligge i tasken, for at få dækket det "BLÅ".

Jeg vedhæfter lige et link til ÈN af de bestilte kjoler... måske det vil have indflydelse på jeres valg. Den anden kjole er i ren tyl. Den ene kjole kan i se her klikke klik

Hvad ville du vælge... det blå eller det hvide??

post-19304-1238483947.jpg

post-19304-1238483956.jpg

0

Annonce ♥

Jeg synes den blå taske er superflot :cheerleader3: Den ville man også kunne bruge bagefter brylluppet.

Men jeg ved ikke om den hvide passer bedre til. Du kommer jo nok ikke til at rende rundt med tasken hele tiden. Så jeg synes du skal vælge den du bedst kan li.

Hvor har du fundet den blå taske henne og hvad skal du gi for den?

0

Jeg synes den blå taske er superflot :unsure: Den ville man også kunne bruge bagefter brylluppet.

Men jeg ved ikke om den hvide passer bedre til. Du kommer jo nok ikke til at rende rundt med tasken hele tiden. Så jeg synes du skal vælge den du bedst kan li.

Hvor har du fundet den blå taske henne og hvad skal du gi for den?

Du kan da lige få et link til den blå taske her :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg ville vælge den hvide, jeg tror enkeltheden vil passe bedre til din kjole som er umådelig overdådig og smuk på samme tid. Så kunne du jo vælge at bede en allerede gift kvinde om at sy nogle blå sting ind i dit skørt, evt et loveord eller noget. Så ville det blå være lidt skjult, men stadig have en betydning..

:cheerleader3:

0

Jeg synes at du skal vælge den hvide til den kjole, simpelthen fordi kjolen er så overdådig og har så mange detaljer, så der behøver der ikke at komme mere spræl på.

Hvis du til gengæld valgte en mere enkel kjole, jamen så ville jeg nok vælge den blå, da den er superflot!

(Rigtig fed kjole iøvrigt, har selv kigget på en der ligner rigtig meget! :cheerleader3: )

0

Jeg havde nok valgt en blå taske - synes den er så fin... Og den kan jo bruges til at bryde det hvide lidt og være lidt "skæv" til alt det meget traditionelle. Den hvide taske er selvfølgelig også god til.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres mening piger, men jeg har nu bestemt mig for at købe den hvide (købt igår aftes).

Jeg er bange for, at hvis jeg vælger kjole nr. 1, så vil det blive for meget med både den overdådige kjole, og det blå mix Hvis jeg vælger kjole nr. 1, synes jeg det er mest passende med noget enkelt til, da kjolen i sig selv er enormt prangende med alle de sten og perler.

Så hvid blev det.... så må jeg finde en æske blå gajoler og putte i tasken :thumbsupsmileyanim:

0