Frøkensarah

Kan denne invitationstekst gå?

4 indlæg i dette emne

Hele vores "tema" er jo eventyr/skov-tema, så vores invitationstekst bliver også I den stil :cheerleader3: Vi laver en hjemmeside med alle informationer osv, så derfor behøver der ikke være flere detaljer i indbydelsen end der er, men vil dog alligevel gerne have jeres mening om den :unsure:

Her goes..:

På forsiden af invitation står der: Der var engang... (uden situationstegn)

Kære

Engang for længe længe siden fødtes der en dreng, der hed Lars, og en pige, der hed Sarah, i hver sin ende af landet. Længe søgte de efter den ægte kærlighed, og der blev da også kysset mange prinser og prinsesser i deres søgen efter lykke.

Hvad ingen vidste var dog, at de først var bestemt til at mødes i hjertet af kongeriget efter et kvart århundrede. Herefter ville de forevige deres kærlighed i ægteskabets navn og udleve deres eventyr sammen som rette ægtefolk at være.

Det vil derfor glæde drengen og pigen at se dig/jer til eventyrligt bryllup lørdag den 5. september 2009.

Læs alle detaljer om brylluppet på www.LarsogSarah.dk

...Og de vil leve lykkeligt til deres dages ende

Redigeret af Frøkensarah
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også, at det lyder rigtig fint. Det eneste forslag jeg har er, at man kunne skrive:

og de fik da også kysset mange frøer og skrubtudser i deres søgen efter den eneste ene i stedet for, at I har kysset prinser og prinsesser. Mest fordi jeg synes, at det er mest romantisk, hvis I giver udtryk for, at dem i fortiden ikke var de rigtige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes også, at det lyder rigtig fint. Det eneste forslag jeg har er, at man kunne skrive:

og de fik da også kysset mange frøer og skrubtudser i deres søgen efter den eneste ene i stedet for, at I har kysset prinser og prinsesser. Mest fordi jeg synes, at det er mest romantisk, hvis I giver udtryk for, at dem i fortiden ikke var de rigtige.

Enig! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes også, at det lyder rigtig fint. Det eneste forslag jeg har er, at man kunne skrive:

og de fik da også kysset mange frøer og skrubtudser i deres søgen efter den eneste ene i stedet for, at I har kysset prinser og prinsesser. Mest fordi jeg synes, at det er mest romantisk, hvis I giver udtryk for, at dem i fortiden ikke var de rigtige.

Enig! :cheerleader3:

Ja, det var da en god idé :unsure: Tak :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer