Miss-Lena

Kender I en god fotograf til fornuftige penge

11 posts in this topic

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at finde en super talentfuld fotograf, der prismæssigt passer til vores "lille" bryllupsbudget. Nu er det selvfølgelig sådan at vi har en idé om hvordan billederne skal være og ikke mindst hvordan de ikke skal være.

Vi tænker på at få billeder med dramatisk, grafisk eller rå bagrund. Ikke egetræer eller små broer her... Billederne må også meget gerne være dynamiske - altså med bevægelse / handling og ikke sådan nogle stillestående nogen, hvor buketten ligger på slæbet eller vi beundre ringene med forelskede øjne.

Er der en fotograf I kan anbefale? eller er der en fotograf der kan anbefale sig selv? :cheerleader3:

Klem Lena

0

Annonce ♥

Jeg mener at kunne huske at Ole Mortensen holder til oppe på de kanter. Jeg har aldrig mødt ham men han er blevet meget positivt omtalt herinde, og blandt andre bryllupsfotografer.

0

Annonce ♥

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at finde en super talentfuld fotograf, der prismæssigt passer til vores "lille" bryllupsbudget. Nu er det selvfølgelig sådan at vi har en idé om hvordan billederne skal være og ikke mindst hvordan de ikke skal være.

Vi tænker på at få billeder med dramatisk, grafisk eller rå bagrund. Ikke egetræer eller små broer her... Billederne må også meget gerne være dynamiske - altså med bevægelse / handling og ikke sådan nogle stillestående nogen, hvor buketten ligger på slæbet eller vi beundre ringene med forelskede øjne.

Er der en fotograf I kan anbefale? eller er der en fotograf der kan anbefale sig selv? :unsure:

Klem Lena

Jeg kan foreslå min. Du kan se hans hj.side i min tråd.

Fotograf

Han er helt klart samarbejdsvillig og med på forskellige idéer. Prisen er jeg ikke helt bekendt med, da jeg får det til en vennepris, men tal med ham. Han er SUPER sød og "med på de værste" af jeres idéer.

Han fotograferer forskellige ting - kan man se på hans site.

Håber det lykkes at finde en til prisen. Det er svært at holde det på low budget, hvis man samtidig kræver en vis kvalitet + et vis set up... :cheerleader3:

Edited by Lus
0

Tak for alle de gode bud... Jeg har noteret mig flere af dem.

Lus: Din fotograf ser bare super ud - det tiltaler mig meget at han kan se det smukke i bygninger og andre konstruktioner og få det til at fremstå nærmest "grafisk". :cheerleader3:

0

Annonce ♥