Sign in to follow this  
Followers 0
april-brud2009

Slør

17 posts in this topic

Annonce ♥

Han har heller ikke set mit.

(det er så godt nok heller ikke kommet hjem endnu...) :biggrin:

Det er ikke meningen han skal se det, både slør og kjole kommer til at hænge hos mine forældre, så han ser det først i kirken.

Dog kunne jeg ikke lade være med at vise ham både taske og sko (og smykker...). Det er bare så svært at holde det hemmeligt, når man er så glad for sine køb... :carrot: :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Min kæreste har fået lov til at se det, da jeg godt ville høre hans mening om hvad længden skulle være. Har købt et helt langt så jeg kunne klippe det den rigtige længde.

Syntes ikke rigtige at det er at afsløre noget at vise ham sløret, men hvis jeg havde været sikker i min sag havde jeg da nok holdt det hemmeligt.

Men nu tror jeg helt jeg har droppet sløret til fordel for en hat. Så nu er jeg ude over problemet igen. Og hatten får han ikke lov at se. Han ved slet ikke at jeg skal have den på...

0

Hej

Min kommende har ikke set mit "rigtige" slør, det syntes jeg først han skal se i kirken. Men jeg har købt et ekstra slør der må rives i stykker efter brudevalsen. Og det har han set. Men det ødellægger ikke noget syntes jeg...

0

Annonce ♥

Jeg lader det være hemmeligt om jeg skal have slør eller ej - og lige nu ved jeg det heller ikke selv. Håber at jeg kan hænge tingene over til naboen op til brylluppet, så det kan rettes fint ud :thumbsupsmileyanim:

0

Min kommende har ikke set mit slør.

Har i øvrigt først igår købt et slør herinde, så det kommer nok med posten i næste uge :thumbsupsmileyanim:

Desuden har han INTET set vedrørende min påklædning. Altså aner han ikke om jeg overhovedet skal have slør på.

Da jeg har snakket om mange ting (sådan løs snak som vi zillaer nu kan :biggrin: ) men en nævnt mulighed er diadem, diadem og slør, lille hat, lille hat med slør, kun slør, laaaaang slør, kort slør, ingenting.... osv

Så helt sikker aner han ikke en pind om hvad han kan forvente :bearhug:

Og jeg glæder mig som et lille barn til at se hans fjæs i kirken :bearhug:

0

Annonce ♥

Ja, manden har set mit. Samt sko og smykker. Men ikke selve kjolen. Der glæder jeg mig til at se hans reaktion når dørene åbnes i kirken :thumbsupsmileyanim:

Uh Betina, nu er det snart vores tur, er du ved at have sommerfugle i maven ? Er kjolen syet helt på plads ?

HÅBER PÅ GODT VEJR :biggrin::bearhug: :bearhug:

0

Min kommende mand tror ikke jeg skal have slør på, men jeg har bestemt mig for alligevel at have slør på så det får han at se i kirken. Det eneste han får log at se på forhånd er mine sko da vi begge har vores sko på når vi træner i brudevalsen!

0

Annonce ♥

Hejsa!

Synes det er svært at skjule sløret da det skal hænge for at blive rettet ud og det er MEGET langt.

Har Jeres kommende set Jeres eller er det også en hemmelighed ?

alt ved kjolen er en hemmelighed, han får det først at se når jeg kommer ind i kirken :thumbsupsmileyanim:

mit skal også rettes ud,men jeg har fået lov til at hænge hjemme hos min mor, hvor jeg i øvrigt også skal klædes på, på bryllupsdagen :biggrin:

0