rbm83

Alliance vielsesringe.... Hvor mange har det...? Og må vi se..?

10 indlæg i dette emne

Hejsa piger.

Ja overskriften siger næsten sig selv. Hvor mange af jer har allianceringe som vielsesringe..?

Overvejer det selv, men kan ikke rigtig blive enig med mig selv.

De personer jeg har snakket med, syntes ikke allianceringe er "rigtige" vielsesringe og så går jeg jo og bliver helt i tvivl, dumt ved det godt, men det er svært ikke at gøre.

Jeg har selv tænkt på en alliancering med 5 sten hvor den miderste er lidt større end de 4 andre....

Tænkte om jeg måtte se nogle af jeres ringe, gerne hvis i har billeder hvor man kan se dem på hånden...

Knus Rikke

Redigeret af rbm83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde har alliance ringe som vielsesring. Inden hun fortalte at det var hendes vielsesring, troede jeg faktisk bare at det var en alm. smuk ring. Tanken at det kunne være en vielsesring, havde slet ikke slået mig!!

MEN hvis det er de ringe du elsker, så er det da dem du skal have, uanset hvad andre siger og mener!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes sagtens, at dukan bruge en alliancering, går selv lidt med samme tanke.

Det vigtigste er vel i bund og grund, at du får en ring du er glad for og som du elsker.

Personligt synes jeg det er ret kedeligt "bare" med en almindelig, glat guldring. Det kunne jeg ikke finde på at gå med. Men det er vel et spørgsmål om smag og behag :thumbsupsmileyanim::biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også et par veninder som har allianceringe som vielsesringe. De er bare så smukke... Og selvom der er nogle der kan være i tvivl om det er en vielsesring, så har de den på sammen med forlovelsesringen, og det ser bare skide godt ud!!

Nu er jeg også selv til det lidt utraditionelle, men jeg har også overvejet at det skal være en alliancering i stedet for de mere traditionelle vielsesringe -selvom jeg har set nogle meget smukke og personlige eksempler, bla. herinde :thumbsupsmileyanim: Har dog ikke taget en endelig beslutning, da det selvfølgelig også har lidt at gøre med hvad min kæreste vil have. Meeeeen han er ikke typen der tager en hurtig beslutning.

Mvh

Mia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes sagtens, at dukan bruge en alliancering, går selv lidt med samme tanke.

Det vigtigste er vel i bund og grund, at du får en ring du er glad for og som du elsker.

Personligt synes jeg det er ret kedeligt "bare" med en almindelig, glat guldring. Det kunne jeg ikke finde på at gå med. Men det er vel et spørgsmål om smag og behag :):)

Samme her!!!

Vil også have en alliancering som vielsesring, om det bliver med 3 eller 5 sten må tiden - og budgettet - vise....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har 2 vielsesringe - en robust, glat guldring og en sartere alliancering med brillianter. Når jeg skal lave noget praktisk som jeg ikke vil udsætte allianceringen for, så har jeg bare guldringen på alene og ellers bruger jeg dem sammen eller allianceringen alene alt efter hvad jeg er i humør til.

Flere af mine veninder har samme løsning og er glade for det.

Jeg valgte så en ring i eternity setting som dels er mere robust fordi stenene sidder beskyttet nede i skinnen og dels ikke hænger så meget fast i alting, som en traditionel alliancering gør det. Og så synes jeg også at den ser mere ud som en vielsesring og passer bedre til at sidde ved siden af en traditionel, glat guldring.

Min ring ser nogenlunde sådan her ud: http://www.diamond.com/media/common/produc...ernity_Band.jpg

Med venlig hilsen

Forlovet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Personligt kan jeg ikke li' glatte ringe. Derfor vil jeg gerne have lidt lir :rolleyes: Vi har set på en glat guldring til manden, og en matchende ring med 5 diamanter til mig.

Som de andre siger, skal du vælge en ring efter dit hoved. Det er dig, der skal gå med den, og derfor skal du bare følge dit hjerte og ikke lade dig diktere af andre :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har mange under der "blander" et par, dvs bestiller en type ring - Fx alliancering - til damen og en anden ring til manden, fx glat guldring eller titan.

Jeg synes det vigtigeste er at begge bliver rigtig glade for den ring de skal bære resten at livet :cheerleader3:

Mener du fx en titan ring til manden og en guld ring til kvinden?

Vi er nemlig meget uenige herhjemme. Kæresten vil gerne have en titanium - jeg synes den mørke farve er alt for maskulin. Han er så absolut ikke til guld.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer