april-brud2009

Sætter man øl og sodavand ud

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har hørt både og. Jeg har dog ikke prøvet at være med til at sætte æresport op, og at der så var "forplejning", men det ville vi nok egentligt godt have haft der havde været. Derfor vælger vi at sætte en blanding af frugt og drikkevarer frem til dem der kommer og laver æresport (hvis vi får sådan en). Så må de selv vælge om de vil have noget - men muligheden er der!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi gjorde ikke.. altså satte det ud :0) for det frøs 4 grader den aften.. men vi satte en sedddel på døren, og øl og sodavand + vores kamera lige inden for døren!! det er da det mindste man kan gøre når nu man "ikke må" invitere folk indenfor..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I vores familie og omgangs kreds er det reglen at folk selv må sørge for noget når de sætter op, for det skal jo forgå i hemmelighed... Så tilgengæld giver man mad til redrivningen af porten..... Det kan man jo planlægge og sige, hvis i kommer næste lørdag så giver vi en gang mad....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har været med til at sætte et par æresporte op. Hos nogle rigtig gode venner bød de på boller og kaffe til alle der havde hjulpet sammen med deres forældre. Vi blev der selvfølgelig ikke sent. Men det var super rart få noget varmt bagefter og de nød at hilse fredeligt på alle inden den store dag. Det tog meget af nevøsiteten sagde de bagefter, så det gjorde de kunne gå trætte i seng (hver for sig) og sove natten igennem.Altså rigtig godt for både gæster og for parret, bare det ikke bliver sent!

Hilsner fra Mikkelsmor :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde slet ikke tænkt på dét med æresport... Og er ikke sikker på, at vores vennekreds tænker på det heller... (Vi er det 1. par der skal giftes...) Men jeg ville helt sikkert sætte øl og vand ud - sådan har det altid været i min familie... :cheerleader3:

- Og så vil jeg da håbe, at der er nogen der kigger forbi :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har kun været med til at lave og sætte æresport op til sølv- og guldbryllupper, og der var ikke sat noget ud fra brudeparret, men tilgengæld var det lavet til en hyggeaften, hos dem, hvor man lavede porten hos, der var både hygge med kaffe og kage eller hvad man ellers havde lyst til, mens at man ellers lavede porten, og så blev der taget div drikkevarer med ud til opsætningen af porten, for at brudeparret havde det mindre at tænke på

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer