miles

Camilla & Michael - 28. marts 2009

115 posts in this topic

Nå, jeg må hellere få begyndt på min beretning om vores fantastiske dag :cheerleader3: Desværre var jeg ikke helt nok Zilla, så jeg har faktisk ikke taget særlig mange billeder af min forberedelse og dagen før og så'n :lol: Faktisk tror jeg ikke der er et eneste ordentligt billede af mit hår!!!

Nå, men i ugen op til brylluppet havde vi fri fra om onsdagen, og det var tiltrængt. Der var tusind ting vi stadig manglede at ordne. Jeg skulle jo igennem en ny omgang negle, en ansigtsbehandling, en omgang sol, og vi skulle have afleveret alle tingene på hotellet. Heldigvis gik det altsammen fint, så da fredagen oprandt var vi næsten helt klar...

Min søster skulle hente min kjole på vej op til mig, og vi havde aftalt at hun nok ville være hos mig ved 16-tiden. Da jeg endnu ikke havde fået fat på hende lidt i 17 begyndte jeg at blive en smule bekymret, men heldigvis dukkede hun op kort tid efter. Hun havde åbenbart haft snakket med min mor, så det tog lidt længere tid at komme fra Rold, og desuden havde de givet hende den forkerte kjole :bearhug: Mens hun stod og ventede og kiggede på min kjole, sagde ekspedienten at hun skulle bare komme nedenunder for så var kjolen klar til at tage med, hvortil hun sagde "jamen, Camillas kjole hænger jo derhenne!" Damen troede vist ikke helt på hende, men gik hen og kiggede og opdagede fejlen. Hun blev meget flov og gav i stedet min søster den rigtige kjole :cheerleader3: Men wow - hvor er jeg taknemmelig for at min søster opdagede det dernede, og ikke når vi skulle til at pakke den ud her i Nørresundby :smilie_oster03:

Edited by miles
0

Annonce ♥

Da kjolen var blevet gemt af vejen for Michael, kørte vi ham over til hans kammerat hvor han skulle tilbringe natten :cheerleader3: Derefter brugte min søster, Jeannette, og jeg det meste af aftenen på at sludre og se X-factor. Bagefter var jeg i bad, for at vaske hår, og så begyndte vi at se Devil wears Prada, men blev enige om at vi nok hellere måtte smutte i seng da kl. var omkring 0.30. Heldigvis kunne jeg sagtens falde i søvn, og jeg sov faktisk rigtig dejligt lige indtil min søster greb fat i mig og spurgte "hvor sover du ikke?!?!?" - men hun må have drømt et eller andet, for vi sov vist begge to :lol:

Her kan man se kjolen hængende i stuen om aftenen

post-31300-1239217780.jpg

Lørdag morgen stod vi op omkring kl 8.00 (selvom søvnen ikke var for god fra omkring kl. 6, da Coco (vores hund) mente at nu var det morgen :bearhug: ) Vi fik spist en god morgenmad (jeg var mega-sulten :cheerleader3: ), jeg kom i bad og vi gjorde os klar til at aflevere Coco ved en kollega, og derefter til kosmetolog og frisør.

Edited by miles
0

Efter vi havde fået afleveret Coco gik turen mod kosmetologen... på vejen kom jeg i tanke om at jeg havde glemt mit slør, så det måtte vi lige omkring efter :bearhug: Desuden var jeg ved at gå i panik over tanken om strømpeholdere, corsage, "lange underbukser" m.m. inde under kjolen, så vi smuttede også lige forbi en undertøjsbutik og købte nogle almindelig hvide strømpebukser. Efter det fik jeg lagt min make-up - den blev rigtig fin, og Jeannette var skarp kontrollant - lidt højere i den side, lidt mindre der, mangler der ikke lidt der osv. :cheerleader3: Til gengæld begyndte mit første nervøshedstegn at vise sig - min mund var som Sahara :unsure:

Videre til frisøren - inkl. det afhentede slør, men da vi kom derhen kom jeg i tanke om at jeg havde glemt hårbøjlen :cheerleader3: så Jeannette hjem og hente den mens den søde frisør begyndte på mit hår. Det blev bare sååååå pænt :cheerleader3: Det lignede ikke vildt meget min prøveopsætning, men var MEGET flottere - så jeg er vildt ked af at jeg ikke fik taget nogle ordentlige billeder af det, men så må jeg bare sørge for snart at skulle til en fest hvor der kræves fint hår, så jeg kan se om jeg kan få noget lignende :cheerleader3:

Da klokken var en smule over 13 var jeg færdig - og så begyndte det at regne og lyne og hagle for vildt!!! Pludselig var jeg ikke mere bekymret for en smule regn, men fandt ud af at hagl er mindst 100 gange værre :( Men vi fik mig ind i bilen uden at få vådt hår, og så gik turen ellers til pizzamanden efter sandwiches, for jeg var igen mega-sulten. Jeg tog det egentlig som et rigtig godt tegn, at jeg havde en god appetit - men jeg måtte alligevel nøjes med kun at spise halvdelen, af frygt for ikke at kunne passe kjolen :lol:

0

Efter frokosten, som vi nok først var færdige med omkring kl 14, gik min søster i bad og jeg brugte det meste af tiden på at se vejrudsigten :cheerleader3: Jeg havde aftalt med mine forældre at de skulle komme omkring kl 14, for jeg gad ikke stress... men mine forældre kommer aldrig til tiden, så de (+ min søsters mand og hendes to drenge) var der nok først omkring 14.30! Da de dukkede op var min søster ved at ordne sit hår og sin makeup, mens jeg rendte rundt i nylonstrømper og en af Michaels skjorter og ikke rigtig vidste hvad jeg skulle lave :cheerleader3:

Men omkring 14.40 mente jeg altså at det var på tide at komme i kjolen :denmarkflag: Det kom jeg så, med hjælp fra alle de andre, og stod så og bællede asti mens jeg ventede på at min søster skulle blive færdig -HAHA- Vi fik smidt min svoger og nevøer ud, og gjorde klar til at køre - min mor, Jeannette, min far og jeg. Uden at jeg vidste det havde de pyntet mine forældres bil - den var såååå fin :lol: Men afsted til kirken det endelig gik - vi kørte ind på kirkens matrikel iflg. Torbens kamera kl 15.00.27 :cheerleader3:

Her er så det første af den fabelagtige Torben Thorhauges billeder :bearhug::unsure::(

De næste maaaaaange der kommer er også hans :cheerleader3:

post-31300-1239219186.jpg

0

Annonce ♥

Michael derimod havde som sagt overnattet ved en kammerat, og dagen efter tog han med sine forældre og sin søster og hendes kæreste der var kommet fra England ud til Søparken. Derude spiste de allesammen frokost og klædte om. Da han ankom til kirken var Torben allerede dukket op...

post-31300-1239219539.jpg

og Michael havde hentet min SMUKKE buket :cheerleader3:

post-31300-1239219581.jpg

0

Ihhhh mere mere mere.... uhh, du skriver :cheerleader3:

hihi - tak søde, ja jeg er begyndt nu, men ville ikke lige "annoncere" noget i min planlægningstråd før jeg havde fået puttet lidt billeder ind :cheerleader3:

Hihi... jaa... vi elsker jo billeder herinde.. hehe... Glæder mig til flere billeder, og du er jo super smuk på det billede... ihh... og bilen den er rigtig fin :lol: :smilie_oster03:

0

Annonce ♥

et detalje billede af de meget romantiske stearinlys i kirken

post-31300-1239219792.jpg

og en lidt nervøs (tror jeg??) gom der er ved at få rettet lidt på sin butterfly. Det viste sig i løbet af dagen, at den var der altså IKKE godt styr på, eller dvs. flipperne var vist ikke stivet ordentligt, for de blev ved med at poppe op, men jeg tror kun det var os der lagde mærke til det

post-31300-1239219761.jpg

0

Annonce ♥

næsten klar... selvom den søde kirketjener blev ved med at sige "du skal bare tage det helt roligt, vi starter først når du er klar" - jeg var klar, og stadig ikke nervøs :cheerleader3: bemærk de FLOTTE risposer i baggrunden i hot-pink tyl lavet af min mor :cheerleader3:

post-31300-1239220607.jpg

Lige et sidste smil til mor inden hun smuttede ind

post-31300-1239220695.jpg

Edited by miles
0

så går døren op, og min far og jeg kan gå ind... der dukkede min nervøsitet dog op og jeg måtte synke meget højt og dybt lige inden døren blev slået op

post-31300-1239220795.jpg

det forlyder fra andre at vi vist gik lidt stærkt! Meg forsøgte at huske på ikke at have bukketten for langt oppe, kigge op på Michael, kigge til begge side, smile... :cheerleader3:

post-31300-1239220877.jpg

0

er billederne monstro passende i størrelsen? jeg synes egentlig de er vildt små, men jeg har også en megaskærm med høj opløsning????

lidt tættere på destinationen :cheerleader3:

post-31300-1239221017.jpg

da vi endelig kom derop var min far ved at skvatte i mit meget lange sleb, men det var godt at han ikke endte med at falde og slå sig... og kjolen blev heldigvis hvor den skulle :cheerleader3:

post-31300-1239221114.jpg

0

Annonce ♥

Hold da op nogle flotte billeder, det hjælper selvfølgelig også på dem, at du bare stråler om kap med solen, men det er da nogle gode vinkler og motiver, der er fanget. Glæder mig til at se flere billeder. Din brudebuket er lige som jeg kunne ønske min i farverne :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Altså jeg kan kun give de andre piger ret - du er super smuk og hvor klæder i bare hinanden godt!!! Glæder mig til at læse mere af historien ind mellem mine egne skriverier (ja altså på kandidaten... der er jo ikke som sådan ferie her hos mig...)

Så tjep tjep søde... skal have noget nyt læsestof til jeg går kold i kandidaten... :cheerleader3:

0

Så er du igang - FANTASTISK :cheerleader3::lol::bearhug:

- Glæder mig til mere, og sikke en smuk kirke altså. :cheerleader3:

tak - ja, det var en meget fin kirke... selvom jeg var vist ikke helt mig selv, så hvor meget jeg egentlig lagde mærke til skal jeg ikke kunne sig :cheerleader3:

Hvor ser du smuk ud! Glæder mig til at læse mere :smilie_oster05:

tak søde - jeg følte mig også for første gang i mit liv som en prinsesse!

Hold da op nogle flotte billeder, det hjælper selvfølgelig også på dem, at du bare stråler om kap med solen, men det er da nogle gode vinkler og motiver, der er fanget. Glæder mig til at se flere billeder. Din brudebuket er lige som jeg kunne ønske min i farverne :unsure:

hvor sødt, at jeg stråler om kap med solen :( det er nogle vildt gode billeder - jeg elsker dem! og jeg elskede også min buket, det var klart min drømmebuket!

0

Altså jeg kan kun give de andre piger ret - du er super smuk og hvor klæder i bare hinanden godt!!! Glæder mig til at læse mere af historien ind mellem mine egne skriverier (ja altså på kandidaten... der er jo ikke som sådan ferie her hos mig...)

Så tjep tjep søde... skal have noget nyt læsestof til jeg går kold i kandidaten... :bearhug:

tak søde :cheerleader3: jeg vil forsøge at skrive lidt mere... men ak - jeg har heller ikke ferie! Jeg skal aflevere min fagprøve her d. 28., så mine påskedage skal også gå på opgaveskrivning :lol: Men jeg vil sige at samlignet med et speciale er denne opgave INGENTING. Den hedder max. 15 sider :cheerleader3:

0

et labert billede :cheerleader3:

post-31300-1239266924.jpg

Så er vi på vej ud. Der gik vi vist også ALT for stærkt, men det var altså ikke bevidst. Det var lige før at folk begyndte at råbe af os, for at sætte tempoet lidt ned :cheerleader3: Da vi kom til våbenhuset skulle kirken også have taget et billede af os, så vi kan komme i kirkebladet. Dette er dog Torben der tager billede af vores opstilling til det andet

post-31300-1239266945.jpg

0