Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 posts in this topic

Ja, du får nemlig smæk gør du :thumbsupsmileyanim: Hmm... Den smiley kunne godt misforståes i denne sammenhæng...

Stripper Fabian er et rigtig godt udtryk. Sådan lidt a la Sidney Lee, bare med læder politi uniform og body glitter.

NEJ TAK siger jeg bare!!!

0

Annonce ♥

Ja, du får nemlig smæk gør du :bearhug: Hmm... Den smiley kunne godt misforståes i denne sammenhæng...

Stripper Fabian er et rigtig godt udtryk. Sådan lidt a la Sidney Lee, bare med læder politi uniform og body glitter.

Årh eeeeeewww.... Så fik Fabian også et ansigt... :thumbsupsmileyanim:

0

Ja, du får nemlig smæk gør du :bearhug: Hmm... Den smiley kunne godt misforståes i denne sammenhæng...

Beklager... Man kan faktisk også godt Google Stripper Fabian. Det er der rent faktisk en stripper der hedder...

0

Annonce ♥

Beklager... Man kan faktisk også godt Google Stripper Fabian. Det er der rent faktisk en stripper der hedder...

Det er da bare løgn!!!!! Og her troede jeg, jeg greb et navn i luften og lavede spass... Og undskyld til ham, der sikkert har en hæderlig karriere ;)

0

Ihh, Tina! Nu er det tæt på, hva'? :bearhug:

Det lyder som en rigtig dejlig polterabend! Det lyder faktisk... som min!!! Glaskunst og linedance - det gjorde vi også. Til det der glashalløj blev der lavet to billeder, som mine veninder og jeg (mest dem) dekorerede. Det er så fedt, at de har siddet og lavet det til mig, med ting, der symboliserer os. Jeg fik dem til brylluppet og er bare så glad for dem! Jeg glæder mig rigtig meget til at se dit fad! :thumbsupsmileyanim:

Knus og tanker :griner:-

0

Det er da bare løgn!!!!! Og her troede jeg, jeg greb et navn i luften og lavede spass... Og undskyld til ham, der sikkert har en hæderlig karriere ;)

Ja det skulle man ikke lige tro vel? Tror nok han skal klare den... Har virkede lidt som en body-glitter-baby-olie stripper...

0

Ja det skulle man ikke lige tro vel? Tror nok han skal klare den... Har virkede lidt som en body-glitter-baby-olie stripper...

Er vi ikke bare derhenne af hvor vi bliver nød til at booke Stripper Fabian og holde Zilla møde m. masser af Asti, Cupcakes og babyolie? (Måske man skulle advare manden om hvad han i givet fald ville gå ind til...)

0

Annonce ♥

Er vi ikke bare derhenne af hvor vi bliver nød til at booke Stripper Fabian og holde Zilla møde m. masser af Asti, Cupcakes og babyolie? (Måske man skulle advare manden om hvad han i givet fald ville gå ind til...)

Glem ikke body glitter!!!!! Jeg vil ikke være med, hvis der ikke er bodyglitter. Måske skal vi oprette en tråd i Skal Vi Mødes?

Jeg kan lige se overskrifterne dagen efter.

"Stripper overfaldet af vilde brude!

Fabian: Jamen jeg ville bare underholde

Igår blev stripperen Fabian overfaldet af 20 vilde brude i Århus. Hvad startede som harmløs underholdning endte som et mareridt for Fabian. 'jamen jeg vil bare underholde' fortæller en hulkende Fabian. 'Det er mit kald at underholde kvinder og jeg nyder det, men jeg ved ikke om jeg kan gå tilbage igen.' Mange århusianere spærrede øjnene op, da Fabian kun iført leopardmønstret pels G-streng kom løbende ned ad strøget med de vilde brude iklædt brudeslør efter sig. Vi har her på bladet forsøgt at få en kommentar fra brudene, men ingen vil udtale sig. Fabian sidder idag alene tilbage med ar på sjælen og kradsmærker over hele kroppen"

0

Ja, du får nemlig smæk gør du :) Hmm... Den smiley kunne godt misforståes i denne sammenhæng...

Glem ikke body glitter!!!!! Jeg vil ikke være med, hvis der ikke er bodyglitter. Måske skal vi oprette en tråd i Skal Vi Mødes?

Igår blev stripperen Fabian overfaldet af 20 vilde brude i Århus. Hvad startede som harmløs underholdning endte som et mareridt for Fabian. 'jamen jeg vil bare underholde' fortæller en hulkende Fabian. 'Det er mit kald at underholde kvinder og jeg nyder det, men jeg ved ikke om jeg kan gå tilbage igen.' Mange århusianere spærrede øjnene op, da Fabian kun iført leopardmønstret pels G-streng kom løbende ned ad strøget med de vilde brude iklædt brudeslør efter sig. Vi har her på bladet forsøgt at få en kommentar fra brudene, men ingen vil udtale sig. Fabian sidder idag alene tilbage med ar på sjælen og kradsmærker over hele kroppen"

Hvor er det morsomt skrevet!!!!!!!!!!! :bearhug::griner:-:hug: Måtte lige forklare Daniel om forhistorien om SF, før jeg læste højt fra sidste indlæg... :):) Bodyglitter er nu løftet op på et nyt niveau...

0

Ihh, Tina! Nu er det tæt på, hva'? :griner:-

Det lyder som en rigtig dejlig polterabend! Det lyder faktisk... som min!!! Glaskunst og linedance - det gjorde vi også. Til det der glashalløj blev der lavet to billeder, som mine veninder og jeg (mest dem) dekorerede. Det er så fedt, at de har siddet og lavet det til mig, med ting, der symboliserer os. Jeg fik dem til brylluppet og er bare så glad for dem! Jeg glæder mig rigtig meget til at se dit fad! :thumbsupsmileyanim:

Knus og tanker :)

Det skal vi da se billeder af! :)

Ja det er lige om lidt... Jeg kan altså heller ikke vente mere, men det skal jeg jo... :) Vil bare være Fru Nielsen NUUUUUUUUU!!! :hug::):)

:bearhug:

0

Ja, du får nemlig smæk gør du :) Hmm... Den smiley kunne godt misforståes i denne sammenhæng...

Hvor er det morsomt skrevet!!!!!!!!!!! :bearhug::griner:-:hug: Måtte lige forklare Daniel om forhistorien om SF, før jeg læste højt fra sidste indlæg... :):) Bodyglitter er nu løftet op på et nyt niveau...

I aim to entertain... Ligesom Fabian... ;) Eller måske ikke helt ligesom Fabian

0

Annonce ♥

:):)-HAHA--HAHA-

0

Hmm... Tror ikke helt mit hovede har indset at det er efterår endnu, selvom jeg er begyndt at fryse tæerne i mine sandaler... Så i mit hovede er d. 10/10 først om laaaaaaan tid... Men det er jo lige om lidt :) Det gik lige op for mig, da jeg så din "wedding ticker". Hold da helt op!!!!

Kan du følge med i det hele? Og er I ved at være klar?

Du får lige sådan en her :) med på vejen også

0

Hmm... Tror ikke helt mit hovede har indset at det er efterår endnu, selvom jeg er begyndt at fryse tæerne i mine sandaler... Så i mit hovede er d. 10/10 først om laaaaaaan tid... Men det er jo lige om lidt :thumbsupsmileyanim: Det gik lige op for mig, da jeg så din "wedding ticker". Hold da helt op!!!!

Kan du følge med i det hele? Og er I ved at være klar?

Du får lige sådan en her :thumbsupsmileyanim: med på vejen også

Ja det er nemlig lige om lidt!!! :)

Vi bilder os ind, at vi har styr på tingene og forleden læste jeg sådan en klog bemærkning herinde... En rolig brud er rolig, fordi hun har truffet den rigtige beslutning... ;) Det synes jeg bare er så fint! Og vi har vedtaget at det er sådan det er hos os -HAHA-

Jeg har klippet en masse grønne hjerter til bordkortene, mangler at finde den guldfarvede karton. Anyone??? Det skal være karton og guld på BEGGE sider. Jeg havde jo købt, men så var det hvidt på bagsiden. Amatør! :shopping: Struktur eller ej, bare det er guldfarvet karton. Skal bruge 10-15 ark vil jeg tro. Where to shop? :thumbsupsmileyanim:

I fredags ringede guldsmeden.......... Og vi har været ved at gå til i spændning, for vi kunne først komme afsted efter ringene i dag... Lidelse på et højere plan... Vi har jo lige en masse planer her i weekenden med et hold venner fredag og et hold venner lørdag. Men nu har vi også gennemgået HELE aftenen med min super strukturerede gymnasielærer-veninde, der sørgede for at vi andre holdt fokus selvom der var rødvin... :smolf: Så hun kunne planlægge sin vigtige rolle til dagen -hun er vores toastmistress! -HAHA- Og i går havde vi så besøg af min veninde og hendes kæreste og hun er nu vores gaveudpakningshjælper :c166: Har købt klister-numre til gaver og kort. Der er 5 ark i og tallene går op til 108, så mon ikke det går? ;)

Lige nu er printerne så ved at tygge sig igennem kirkehæfterne... Havde lige to ændringer, HELDIGVIS på samme ark og ikke det ark med billederne :) Og så skal jeg bare have lavet lektier... :badgirl: Gider nogen forklare mig, vhorfor jeg fik den tåbelige idé at begynde i skole igen??? Og så lige op til julehandlen? For slet ikke at tale om de par SMÅTING, der vedrører bryllup.......... :cheerleader3: Nå, men det går jo nok ;)

0

Naaaah - Tina ved slet ikke hvad hun skal få tiden til at gå med indtil d. 23. oktober.. Der skal hun og Daniel nemlig besøge... MIG :) :) -HAHA- Hvad skal de dog lave indtil da..?? Skulle de også have gæster..?? Nå.. Jamen så går tiden jo nok alligevel :thumbsupsmileyanim:

Jubiiiiii - du skal snart giftes med ham den søde :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:-HAHA-

Ja der kommer et par stykker til noget hyggemad vi smider sammen, ikke noget fancy og slet til et så veldækket bord som dit ;) Så kan drengene hygge med Amarone :smolf: og vi kan hygge med billeder og nedtælling til det bliver din tur ;)

0

Annonce ♥

Jeg har lige qouted hvad jeg har skrevet til Smuklingen i august, bare for at jeg har det på tryk og ikke bare i min lille bitte bog ;) Skal bare have digtet noget med mig selv... ;)

Så det her er mest en note til mig selv ;) Men læs endelig med ;)

Så er jeg her -HAHA-

Manden er pt forvist til sin computer og har fået forbud mod at komme ind i stuen uden tilladelse. Måske noget man burde overveje at gøre permanent?? -HAHA- Pjat med mig, der er jo en grund til jeg gifter mig med ham ;)

:)

Mit eventyr i en kort version, er endnu ikke færdig. Jeg startede med nogle stikord. Jeg vil skrive et eventyr, altså første kapitel og så holde en tale med "alt det andet".

Prinsen af Jylland og Bornholm, jeg er prinsesse af Sjælland. Alle der er nævnt er med tiltel, fx er hans nevø prins og en af hans venner, der hjalp ham lidt med at score prinsessen, er staldknægt ;)

Så har vi haft lidt historie med vores biler, han havde en gammel hest, Renault, og jeg har en meget fin tysk racehest -Polo. Dog måtte vi aflive Renault -ved bare ikke hvordan jeg får dét flettet ind :)

Så har vi to andre heste -Krifa, der er halt og så HK, som er en prægtig ganger at drage i krig på.

Min plan er så, at læse det højt med masser af drama undervejs ;) Overvejede kroner og diademer undevejes, men det vil nok bare distrahere for meget og så ryger dramatikken jo ;)

Der var engang en lille prins, der boede i et fjernt land, der hedder Jylland. Den lille prins hed Daniel og boede på slottet i Haderslev sammen med sine forældre, kongen og dronningen af Jylland, og sine søskene, 2 prinsesser og endnu en prins. Prins Daniel var det yngste kongebarn og så glad og vellidt som nogen. Han sang og legede alle vegne han kom. Da Prins Daniel blev 10 år, flyttede kongefamilien til Bornholm, hvor de nu også regerede, for at være en del af folket og kunne gå i fred for fotograferne. Prins Daniel var så glad for at bo på Bornholm, at han begyndte at synge. Og han sang og han sang og han sang... Årene gik og prinsen sang stadig, dog med en dybere stemme. Da besluttede kongen og dronningen at sende ham ud i verden for at blive voksen -og for at synge et andet sted. De sendte ham til en meget fin skole i Jylland, hvor rektoren personligt kunne garantere for prinsens sikkerhed.

Der blev Prins Daniel i et år og han sang for alle, der havde ører at lytte med og var stadig vellidt af folket, frygtet af andre, for Prins Daniel var en tapper prins, der ikke var sådan at kyse.

Det blev atter sommer og prinsen drog hjem til kongeslottet og sit højtelskede Bornholm. Prins Daniel fortsatte syngeriet og blev sendt ud i den virkelige verden endnu engang, dog ikke lægneer væk, end at hans folk stadig kunne høre hans smukke stemme i Rønne. Prinsen lod sig indrullere i tropperne i COOP, samtidig med, at han huskede at passe på og opmuntre husarerne på kasernen.

Prisn Daniel blev udsat for mange prøver af troldmand Lars, der testede prinsen på mange måder. Prinsen blev dygtigere og dygtigere og til sidst kunne troldmanden ikke lære ham mere og prinsen følte sig klar til at igen at drage ud i verden -og denne gang erobre den.

(så skal jeg have et stykke med Prinsesse Tina af Sjælland, men det er sjovt nok ikke ligeså nemt at skrive. Totalt uinteressant ;))

Prins Daniel rejste til det store, uprøvede København... Her arbejdede han på ligefod med folket i Kvickly, der ikke anede at Daniel var kongelig, thi Prins Daniel ejede ingen nykker. Og ret beset, så var han jo heller ikke prins af Sjælland. Prinsen arbejdede både meget og hårdt og han fik sin belønning ved at blive sendt til Super Brugsen i det lille grevskab Smørumnedre. Prins Daniel passede fint ind hos folket i Smørum, de var glade for ham og han var glade for dem. Især for én...

En yndig ung pige havde rørt Prins Daniels hjerte. Hun havde fortalt en hjerteskærende historie om sit job med en ond chef og utallige endeløse og urimelige arbejdsdage. Hvad kunne Prins Daniel da gøre, end at kalde sine staldknægte og tro væbnere til sig og mobilisere en stærk ganger til at ride i kamp på. Prinsens egen hest, Krifa, havde ikke styrke til kampen, så Prins Daniel lånte en prægtig ganger, HK, af sine væbnere og så red han afsted -igennem regnvejr og slud gik det et hæsblæsende tempo -afsted mod Super Brugsen Hørsholm, for at redde dette yndige, blide væsen... Prinsen så, at han var kommet i rette tid og takkede staldknægtene for lån af HK. Da prinsen fik reddet den forkomne prinsesse i sikkerhed, så han, at hun ikke var en hvilken som helst pige, men en prinsesse, der var blevet forhekset af onde kræfter i COOP.

Prinsessen så, at prinsen var ægte, for han havde jo ikke vidst, at hun var en prinsesse, da han sprang op på hesten for at redde hende.

Det er hvad jeg har skrevet, so far. Og så skal jeg måske have skrevet om de prøvelser (3 stk.), vi har været igennem undervejs, for prinsen og prinsessen endelig kunne få hinanden ;)

Edited by Tina+Daniel
0

Where to buy:

Guldkarton -Panduro og Arnold Busck har ikke en fis! Det var lige de eneste, der havde åbent i dag ;) Skal bruge 10-15 ark, men tager gerne 20 for at være sikker.

Grønt bånd 3-4 cm i bredden til at have om kagerne. Skal nok bruge 20-25 meter. Men at finde FARVEN...... Mareridt!!! Hilfe bitte!! :)

Grønt bånd 3 mm (mere af det) vil bruge det til at binde kirkehæfte og bordkort med, men skal bruge MEGET........ Nok noget der ligner... 20-25 ruller... Det er købt i Håndarbejdscentret og der er 5 ruller for 50,- I Rødovre havde de ike mere og damen virkede ikke som om hun ville redde mig :)

I får lige lidt billeder to go with the ideas... ;)

post-37375-1254065465.jpg

post-37375-1254067933.jpg

Edited by Tina+Daniel
0

Where to buy:

Guldkarton -Panduro og Arnold Busck har ikke en fis! Det var lige de eneste, der havde åbent i dag ;) Skal bruge 10-15 ark, men tager gerne 20 for at være sikker.

Grønt bånd 3-4 cm i bredden til at have om kagerne. Skal nok bruge 20-25 meter. Men at finde FARVEN...... Mareridt!!! Hilfe bitte!! :)

Grønt bånd 3 mm (mere af det) vil bruge det til at binde kirkehæfte og bordkort med, men skal bruge MEGET........ Nok noget der ligner... 20-25 ruller... Det er købt i Håndarbejdscentret og der er 5 ruller for 50,- I Rødovre havde de ike mere og damen virkede ikke som om hun ville redde mig :)

Kan dette bruges?

http://www.cchobby.dk/pages/searchResult.asp

0

Annonce ♥

Where to buy:

Kan dette bruges?

http://www.cchobby.dk/pages/searchResult.asp

Jeg kastede mig straks over begge siderne! Det ser jo helt perfekt ud! Men hvis nu den grønne er helt gal og jeg har købt 30 ruller...? -HAHA- Så må jeg prøve at sælge dem igen ;)

0

Båndet er jeg ikke sikker på hvor du kan finde men kartonet kan købes her:

Guldkarton

ellers er der også her her

men der findes mange sider hvis du googler guldkarton.

sig til hvis du skal bruge andre sider :))

Edited by rehhansen
0

Ellers må du ind til københavn, der ligger der i Rosengården, en sidegade til kultorvet en stofbutik der har bånd i alle farver og ved nikolaj plads, ligger der en butik der sælger ALT i pap, papir og den slags. JEg kan bare ikke huske hvad den hedder :D

Rigtig god fornøjelse!

0