Guest Allie

Er nu overbevist om at jeg skal poltes....wii

11 indlæg i dette emne

Åhh, og jeg som troede at jeg ikke skulle poltes, fordi jeg som regel altid er den som arrangere osv. for alle andre. Men, nu ved jeg (af omveje og list) at jeg skal poltes - eller jeg er næsten helt sikker - og jeg ville egentlig bare sige, at jeg glæder mig :cheerleader3:

Synes det er så fantastisk at læse om alle de PA beretninger herinde på BK, og glæder mig meget til at kunne fortælle om min egen :denmarkflag:

Nå skulle bare lige dele min glæde med noget, og der er kun 2 weekender tilbage til vi rejser til Italien hvor vi skal giftes, så mon ikke det ser på lørdag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha uha det bliver spændende. Kan godt forstå du glæder dig. Jeg håber også, at jeg bliver poltret.. bare en lille smule.. forventer ikke det store, men det kunne være hyggeligt med en sjov og forkælende dag :cheerleader3:

Fortæl eeeeendelig, hvad du har lavet, når dagen er overstået :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med det... Glæder mig til og høre om det og god tur til italien.!

er selv lidt spændt på, om jeg selv får nogen. Der er ikke rigtig nogen jeg har hørt om, har begyndt og planlægge noget.

Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Held og lykke med det... Glæder mig til og høre om det og god tur til italien.!

er selv lidt spændt på, om jeg selv får nogen. Der er ikke rigtig nogen jeg har hørt om, har begyndt og planlægge noget.

Karina

Nej sådan havde jeg det også i laaaaang tid, og gik faktisk rundt og var lidt ked af det, men jeg tror altså at folk generelt er ret gode til at skjule sådan noget!

Jeg håber virkelig du også får sådan en dag, det fortjener enhver brud synes jeg:-)

Og tak - glæder mig til Italien, meeen er nu også noget spændt på hvordan det hele skal gå :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uha uha det bliver spændende. Kan godt forstå du glæder dig. Jeg håber også, at jeg bliver poltret.. bare en lille smule.. forventer ikke det store, men det kunne være hyggeligt med en sjov og forkælende dag :cheerleader3:

Fortæl eeeeendelig, hvad du har lavet, når dagen er overstået :denmarkflag:

Nej jeg forventer egentlig heller ikke det helt store, men det kunne jo være skønt at blive forkælet en enkelt dag som du selv skriver :cheerleader3:

Jeg skal nok berette herinde (hvis der altså så bliver noget at berette om) - enten bliver det i morgen eller næste lørdag, nu må vi se........

kram fra mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lørdag den 18. april blev så dagen hvor jeg blev poltet - det var en helt fantastisk dag, men 15 veninder i højt humør. Jeg havde læst om en herinde, som var blevet taget på sengen, og det vidste jeg bare, at det ikke skulle ske for mig. Så jeg stod op klokken halv syv og løb mig en tur i det smukkeste vejr, kom hjem og tog mig et bad, for derefter at tage til hundetræning (jeg træner hvalpe og unghunde for DKK). Og der, midt under træningen, stod der pludselig 15 piger på banen, og jeg måtte stoppe undervisningen for den dag :cheerleader3:

Vi startede med morgenmad på græsset hvor vi rigtig hyggede derefter gik turen videre til et sted hvor jeg skulle indspille en cd..... he he, skulle synge Dont speak med No Doubt (vist noget med nogle gamle branderter og den der sang), det var rigtig sjovt - derefter havde tøserne valgt at jeg skulle synge Kvinde Min - som så blev lavet om til Kenni Min... tøserne var med inde som band - det var super sjovt.

Herefter gik turen til en venindens hus, hvor vi der pludselig kom en latter yoga coach, det var ret morsomt og meget befriende bare at grine en time i træk :cheerleader3: Det er lige min stil....

Så var der frokost under broen i det smukke forårsvejr, hvor jeg blev sat til at fortælle pinlige historier fra dengang jeg mødte Kenni......... ja hvad man ikke har lavet i tidernes morgen :)

Så var det videre på det lokale værtshus hvor jeg stod i bar - tjente faktisk 200 kr. i drikkepenge på ½ time - udemærket hvis jeg selv skal sige det :)

Så var det videre på et andet værtshus med et par drinks mv. og derefter mødtes vi med drengene til pizza og endelig kom der en stripper (først en til mig og derefter en til min kommende mand). Stripperne var desværre generelt temmelig klamme der var ikke rigtig noget show over det, det var mere bare grams overalt - ikke lige vores stil, men det gik da :cheerleader3:

Klokken 00.30 var jeg fuldstændig færdig, så der tog vi begge hjem efter en fantastisk dag :cheerleader3:

Glæd jer - det er super fedt..........

Kram fra Allie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer