Sign in to follow this  
Followers 0
FrkK

Venner går fra hinanden

6 posts in this topic

Æv bæv - det skal vidst ske på de flestes gæstelister, det der med at der kommer et brud midt i det hele.

Vores gode vennepar er gået hver til sit, og det er stadig lidt friskt, så det er uvidst om de kan tåle synet af hinanden på dagen, der først er d. 26. september.

Jeg er derfor ret meget i tvivl om hvordan vi lige tackler den her.

Vi er enige om at vi forsat inviterer begge parter men bør vi informere dem om det, så de begge ved at den anden er inviteret?

For at krydre det hele lidt, har vi allerede spurt ham om han vil være toastmaster, og han har sagt ja... så hvis han nu sætter hælene i og siger "kan ikke tåle hende", hvad gør vi så lige?

Min holdning er at vi lader et ord falde til dem begge om at vi inviterer til begge sider...

Wonderkærestes holdning er at det må de selv finde ud af...

Krisescenariet i mit hoved er at vi i forvejen inviterer alle singler med en +1 invitation, og hvad nu hvis han lige tager en ny med, og hun ikke gør eller omvendt...

Ej, jeg har allerede lavet worstcase scenarier og vi aner jo ikke om det reelt set er et problem.

Men jeg har brug for jeres input, hvad er "the right thing" at gøre, når man inviterer både ham og hende, der ikke kan hinanden længere?

/Frk Lund

0

Annonce ♥

jeg tror bare i skal sige til dem begge, at invitationerne stadig gælder, og det så vil sige, at den anden part jo også kommer. Så må de være voksne nok til at melde fra, hvis de ikke kan klare synet af hinanden eller bare at opføre sig ordentlig netop på jeres store dag. Tænker at sådan gør man jo også ved en konfirmation, hvis konfirmanten er skilsmissebarn

0

Altså, nu er det jo voksne mennesker vi hér har med at gøre (selvom man nogle gange kan blive i tvivl...)

Jeg ville stadig invitere dem begge og så må det være op til dem at finde ud af hvordan de kan klare dette på en civiliseret måde. Der er jo stadig længe til, så mon ikke det nok skal gå alt sammen.

Du har nok at bekymre dig om med planlægningen, så det må være op til de to at finde en løsning!

0

Annonce ♥

prøv at kigge ind i jer selv...

hvad ville i ønske hvis det var jer???

ville i ønske at kun den ene part blev inviteteret eller ville i sige at det er ok man behæver jo ikke snakke sammen???

hvis det var mig ville jeg ønske at vi begge blev invitetret for ellers ville jeg tro at brudeparet valgte parti og det ville jeg ikke ønske...

jeg ville måske nok undgå ham og sige til brudeparet at jeg ikke ønskede at sidde i nærheden ad ham...

0