Guest Snubbi82

Samlet tråd med invitationer, bordkort, risposer, chokolader, menuhæfter bordplan og bordnr.

71 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Teksten er:

Kære xxx

En dejlig dag vi altid vil huske. Jens fik græs på knæet den sjuske.

Han spurgte kvikt ”Vil du mig ha’?” Jannie skyndte sig at sige JA!

Nu skal vi giftes – tro det eller ej! (Jens, der røg din sidste udvej…)

Den 15. august 2009. Bliver dagen, hvor "du og jeg" bliver et "vi".

Vor Frue Kirke danner rammen. Når vi kl. 14.45 siger ja til at leve sammen.

Til middag kl. 17.30 vi vil kalde. Hotel Schaumburg samler os alle.

Det bliver en af vore livs største fester. Og det vil glæde os at se jer blandt vores gæster.

Røg, jungletrommer, telefon eller due. Send besked inden junis sidste uge.

Kærlig hilsen

Det kommende brudepar

NEJ NEJ NEJ NEJ...

Har lige opdaget vi har skrevet kl. 17.30 i selve invitationsteksten. Der er velkomstdrinks fra kl. 17.15, nå det er for sent nu, der så et andet sted at der er velkomstdrinks fra kl. 17.15

Arggggh....hvor er det bare irriterende at opdage sådan en fejl lige nu hvor alt er pakket. Og det papir vi har brugt kan vi ikke få mere af. + kuverterne heller ikke var helt billige.

Nå det er da ikke noget at gøre ved det er noget værre møg, specielt fordi jeg har siddet og kigget på teksterne så mange gange for at være sikker på der ingen fejl var.

Her er lige en close-up af teksten. På siderne er der praktiske informationer med tid & sted (her står der så kl. 17.15) gavekorrdinator, toastmaster, overnatningsmuligheder, s.u. og vores et link til vores hjemmeside.

post-36664-1240344848.jpg

Redigeret af Snubbi82
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dog nogle vildt flotte invitationer, total gennemført. :thumbsupsmileyanim: Stor ros herfra. Lidt ærgerligt med tiden, men mon ikke det går? Folk er jo kommet på det tidspunkt, og så vidt jeg ved så følger man ikke slavisk en programmet sådan en dag, der går nok et kvarter fra eller til alligevel :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog nogle vildt flotte invitationer, total gennemført. :angry: Stor ros herfra. Lidt ærgerligt med tiden, men mon ikke det går? Folk er jo kommet på det tidspunkt, og så vidt jeg ved så følger man ikke slavisk en programmet sådan en dag, der går nok et kvarter fra eller til alligevel :thumbsupsmileyanim:
Som Naja siger, så bliver programmet nok ikke fulgt præcis på minutterne og folk plejer at være ved festen i god tid.

Super flotte invitationer :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Tusind tak for komplimenterne.

Nej det tror jeg heller ikke. Vi skal først til bords omkring kl. 18.00 (håber min kæreste og jeg er ankommet til den tid fra fotografen). Velkomstdrinken starter kl. 17.15 for vi vil også gerne nå at få taget parbilleder af alle gæster inden middagen. Det er bare træls at opdage sådan en fejl når man nu lige har pakket det hele.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ej hvor er de lækre ... hvad står der i dem ?

tillykke med at de er færdige

Ei! De er bare VILDT søde!!!
waw de er super flotte :thumbsupsmileyanim:
De er da bare super flotte!! :thumbsupsmileyanim:
Super søde og smukke :cheerleader3::angry::angry:
Super flotte invitationer.... tillykke med dem.... :angry:

Hej piger

Tusind tak for de søde kommentarer, jeg må indrømme jeg er også superstolt over dem selv. :angry:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de er virkelig sååå fine. Rigtig søde, men ikke sukrede, hvis du forstår. Tillykke med dem :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::angry:

Osse rigtig go tekst

knus Sanne :angry::angry::angry:

Hej Sanne

Takker. Jeg tror jeg forstår hva du mener...de er ikke for sukkersøde...eller er det forkert opfattet.

De er bare rigtig, rigtig flotte.... :thumbsupsmileyanim:

Tak søde Lena

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hold da op, hvor er jeres invitationer bare flotte!

Hvor er det bare et super flot arbejde du har lavet :cheerleader3: - tillykke med det!

Er lidt nysgerrig efter hvor stort et stykke papir du har brugt? Det ser rimelig aflangt ud papiret - er det A3 klippet på langs eller??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvor er jeres invitationer bare flotte!

Hvor er det bare et super flot arbejde du har lavet :cheerleader3: - tillykke med det!

Er lidt nysgerrig efter hvor stort et stykke papir du har brugt? Det ser rimelig aflangt ud papiret - er det A3 klippet på langs eller??

Du har fuldstændig ret, vi har brugt A3 papir og skåret det på langs.

Wow, de er bare super flotte :denmarkflag: Har du selv lavet dem? I så fald er det virkelig godt klaret! :cheerleader3:

Jep....der er gået rigtig mange timer med at finde ud af hvor sommerfuglene skulle placeres og hvor store de skulle være.

Idéen har jeg fundet herinde, da jeg så dem var jeg slet ikke i tvivl om at det lige skulle være denne type invitationer og ikke nogen af de købe invitationer vi havde kig på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Wow, de er bare super flotte :cheerleader3: Har du selv lavet dem? I så fald er det virkelig godt klaret! :cheerleader3:

Jep....der er gået rigtig mange timer med at finde ud af hvor sommerfuglene skulle placeres og hvor store de skulle være.

Idéen har jeg fundet herinde, da jeg så dem var jeg slet ikke i tvivl om at det lige skulle være denne type invitationer og ikke nogen af de købe invitationer vi havde kig på.

Vi har selv set på en del købeinvitationer, men kvaliteten stemmer overhovedet ikke ens med det man selv kan lave! Derfor er mit første store projekt at lave udkast til invitationer, når jeg er færdig med mine eksaminer, men vil meget hellere planlægge bryllup, selvom der er lang tid til :denmarkflag:

Men igen, dine invitationer er virkelig flotte! Dem kan du være meget stolt af :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Wow, de er bare super flotte :cheerleader3: Har du selv lavet dem? I så fald er det virkelig godt klaret! :cheerleader3:

Jep....der er gået rigtig mange timer med at finde ud af hvor sommerfuglene skulle placeres og hvor store de skulle være.

Idéen har jeg fundet herinde, da jeg så dem var jeg slet ikke i tvivl om at det lige skulle være denne type invitationer og ikke nogen af de købe invitationer vi havde kig på.

Vi har selv set på en del købeinvitationer, men kvaliteten stemmer overhovedet ikke ens med det man selv kan lave! Derfor er mit første store projekt at lave udkast til invitationer, når jeg er færdig med mine eksaminer, men vil meget hellere planlægge bryllup, selvom der er lang tid til :denmarkflag:

Men igen, dine invitationer er virkelig flotte! Dem kan du være meget stolt af :)

Tak for komplimenten...jeg slubre det i mig :cheerleader3: , jeg er også rigtig stolt over resultatet. Min kæreste har også sagt at de er blevet meget pænere end det vi ville have kunne købt os til.

Jeg vil tro at dem som vi sendte må være kommet ud til folk i dag, så nu er det spændende hvor mange der kan komme til brylluppet.

Thihi kan godt forestille mig hvordan du har det, for nogle gange har jeg også bare lyst til at arbejde videre med brylluppet og glemme arbejde, have og alle de andre ting som man også skal.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh hvor er det nogle skønne invitationer :cheerleader3: Virkelig flotte - de ser SLET IKKE homemade ud og jeg er altså temmelig kritisk :cheerleader3: Må jeg spørge dig om om du selv har lavet sommerfuglene? Er de klistret på papiret?

Håber at du har fundet ud af det med dine sko - jeg fandt et par til 99 kr. Jeg ved bare at jeg aldrig ville få dem på igen, så derfor var jeg lidt ærgerlig over at skulle bruge så mange penge på sko... man er jo trods alt ikke særlig rig når der kun går SU ind på kontoen hver måned :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer