Guest Snubbi82

Samlet tråd med invitationer, bordkort, risposer, chokolader, menuhæfter bordplan og bordnr.

71 indlæg i dette emne

Årh hvor er det nogle skønne invitationer :cheerleader3: Virkelig flotte - de ser SLET IKKE homemade ud og jeg er altså temmelig kritisk :cheerleader3: Må jeg spørge dig om om du selv har lavet sommerfuglene? Er de klistret på papiret?

Håber at du har fundet ud af det med dine sko - jeg fandt et par til 99 kr. Jeg ved bare at jeg aldrig ville få dem på igen, så derfor var jeg lidt ærgerlig over at skulle bruge så mange penge på sko... man er jo trods alt ikke særlig rig når der kun går SU ind på kontoen hver måned :denmarkflag:

Sommerfuglene er en skrifttype som jeg fandt på dafont, som hedder butterfly heaven. Jeg har så fundet den model jeg var vild med, farvet dem og ændret det til et billede hvor jeg så udfyldte alle blanke huller på en af sommerfuglene.

Sommerfuglene er sat ind som et billede på selve invitationen, så det hele er printet ud samlet og skåret ud således når man folder papiret går de ind over hinanden.

Jeg sender skoene retur til England i dag, jeg har også spurgt, om jeg kan få en anden model, så kryds fingre for at det hele lykkeds.

Det er helt i orden at du fandt en anden løsning og ja det er da mange penge. Det ville bare være nemmere hvis jeg lige kunne sælge dem i stedet for at tage kontakt til firmaet ;)

Redigeret af Snubbi82
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, de er bare super flotte :cheerleader3: Har du selv lavet dem? I så fald er det virkelig godt klaret! :cheerleader3:

Jep....der er gået rigtig mange timer med at finde ud af hvor sommerfuglene skulle placeres og hvor store de skulle være.

Idéen har jeg fundet herinde, da jeg så dem var jeg slet ikke i tvivl om at det lige skulle være denne type invitationer og ikke nogen af de købe invitationer vi havde kig på.

Vi har selv set på en del købeinvitationer, men kvaliteten stemmer overhovedet ikke ens med det man selv kan lave! Derfor er mit første store projekt at lave udkast til invitationer, når jeg er færdig med mine eksaminer, men vil meget hellere planlægge bryllup, selvom der er lang tid til :)

Men igen, dine invitationer er virkelig flotte! Dem kan du være meget stolt af -HAHA-

Tak for komplimenten...jeg slubre det i mig :) , jeg er også rigtig stolt over resultatet. Min kæreste har også sagt at de er blevet meget pænere end det vi ville have kunne købt os til.

Jeg vil tro at dem som vi sendte må være kommet ud til folk i dag, så nu er det spændende hvor mange der kan komme til brylluppet.

Thihi kan godt forestille mig hvordan du har det, for nogle gange har jeg også bare lyst til at arbejde videre med brylluppet og glemme arbejde, have og alle de andre ting som man også skal.

Hihi, kan godt forstå, at du venter spændt på, hvor mange tilmeldinger der kommer. Det vil jeg nok også selv :) Og det kan ikke gå hurtigt nok lol!

Jeg er blevet virkelig god til at sidde og dagdrømme om brylluppet samt bruge undelig meget tid på bryllupsklar! Det er simpelthen et vanedannende sted det her :denmarkflag: Men man finder simpelthen så mange gode idéer, som denne her tråd :cheerleader3: Hihi ()()

Redigeret af Carina_Louise
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Wow, de er bare super flotte :cheerleader3: Har du selv lavet dem? I så fald er det virkelig godt klaret! :cheerleader3:

Jep....der er gået rigtig mange timer med at finde ud af hvor sommerfuglene skulle placeres og hvor store de skulle være.

Idéen har jeg fundet herinde, da jeg så dem var jeg slet ikke i tvivl om at det lige skulle være denne type invitationer og ikke nogen af de købe invitationer vi havde kig på.

Vi har selv set på en del købeinvitationer, men kvaliteten stemmer overhovedet ikke ens med det man selv kan lave! Derfor er mit første store projekt at lave udkast til invitationer, når jeg er færdig med mine eksaminer, men vil meget hellere planlægge bryllup, selvom der er lang tid til :)

Men igen, dine invitationer er virkelig flotte! Dem kan du være meget stolt af ()()

Tak for komplimenten...jeg slubre det i mig :) , jeg er også rigtig stolt over resultatet. Min kæreste har også sagt at de er blevet meget pænere end det vi ville have kunne købt os til.

Jeg vil tro at dem som vi sendte må være kommet ud til folk i dag, så nu er det spændende hvor mange der kan komme til brylluppet.

Thihi kan godt forestille mig hvordan du har det, for nogle gange har jeg også bare lyst til at arbejde videre med brylluppet og glemme arbejde, have og alle de andre ting som man også skal.

Hihi, kan godt forstå, at du venter spændt på, hvor mange tilmeldinger der kommer. Det vil jeg nok også selv -HAHA- Og det kan ikke gå hurtigt nok lol!

Jeg er blevet virkelig god til at sidde og dagdrømme om brylluppet samt bruge undelig meget tid på bryllupsklar! Det er simpelthen et vanedannende sted det her :denmarkflag: Men man finder simpelthen så mange gode idéer, som denne her tråd :cheerleader3: Hihi :)

Ja Bryllupsklar er MEGET vanedannende, de skulle næsten ha en advarsel når man vil tilmelde sig :)

Her er rigtig mange gode idéer. Jeg vil fx. gerne prøve at finde nogle chokolader og lave de personlige chokolader, men der er jo også bordkort, menukort og risposer til feststedet som skal laves. Så det er en af de ting jeg ser til om jeg kan nå.

Tager hatten af for alle de piger der virkelig knokler for at lave superflotte og kreative ting.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Wow, de er bare super flotte :cheerleader3: Har du selv lavet dem? I så fald er det virkelig godt klaret! :cheerleader3:

Jep....der er gået rigtig mange timer med at finde ud af hvor sommerfuglene skulle placeres og hvor store de skulle være.

Idéen har jeg fundet herinde, da jeg så dem var jeg slet ikke i tvivl om at det lige skulle være denne type invitationer og ikke nogen af de købe invitationer vi havde kig på.

Vi har selv set på en del købeinvitationer, men kvaliteten stemmer overhovedet ikke ens med det man selv kan lave! Derfor er mit første store projekt at lave udkast til invitationer, når jeg er færdig med mine eksaminer, men vil meget hellere planlægge bryllup, selvom der er lang tid til :)

Men igen, dine invitationer er virkelig flotte! Dem kan du være meget stolt af :)

Tak for komplimenten...jeg slubre det i mig -HAHA- , jeg er også rigtig stolt over resultatet. Min kæreste har også sagt at de er blevet meget pænere end det vi ville have kunne købt os til.

Jeg vil tro at dem som vi sendte må være kommet ud til folk i dag, så nu er det spændende hvor mange der kan komme til brylluppet.

Thihi kan godt forestille mig hvordan du har det, for nogle gange har jeg også bare lyst til at arbejde videre med brylluppet og glemme arbejde, have og alle de andre ting som man også skal.

Hihi, kan godt forstå, at du venter spændt på, hvor mange tilmeldinger der kommer. Det vil jeg nok også selv ()() Og det kan ikke gå hurtigt nok lol!

Jeg er blevet virkelig god til at sidde og dagdrømme om brylluppet samt bruge undelig meget tid på bryllupsklar! Det er simpelthen et vanedannende sted det her :denmarkflag: Men man finder simpelthen så mange gode idéer, som denne her tråd :cheerleader3: Hihi :)

Ja Bryllupsklar er MEGET vanedannende, de skulle næsten ha en advarsel når man vil tilmelde sig :)

Her er rigtig mange gode idéer. Jeg vil fx. gerne prøve at finde nogle chokolader og lave de personlige chokolader, men der er jo også bordkort, menukort og risposer til feststedet som skal laves. Så det er en af de ting jeg ser til om jeg kan nå.

Tager hatten af for alle de piger der virkelig knokler for at lave superflotte og kreative ting.

Ja, en advarsel ville være godt :) Har fået alt for mange gode idéer herinde, som driver manden til vanvid :)

Jeg har selv rigtig god tid, så regner med at jeg skal lave det hele selv. Dog kan det være, at jeg får lidt hjælp fra svigermor som er super kreativ. Jeg er dog meget perfektionistisk, så har svært ved at overlade arbejdet til nogen andre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, en advarsel ville være godt :cheerleader3: Har fået alt for mange gode idéer herinde, som driver manden til vanvid :cheerleader3:

Jeg har selv rigtig god tid, så regner med at jeg skal lave det hele selv. Dog kan det være, at jeg får lidt hjælp fra svigermor som er super kreativ. Jeg er dog meget perfektionistisk, så har svært ved at overlade arbejdet til nogen andre :denmarkflag:

Uha jeg kender det selv alt for godt, jeg er også meget perfektionistisk, så jeg var også tæt på at droppe disse invitationer på et tidspunkt fordi de bare ikke ville det som jeg ville. Har slet ikke lyst til at tænke på hvor lang tid jeg egentlig har brugt at at få den helt rigtige størrelse og placering.

Selve skærearbejdet med sommerfuglene hjælp min svogers svigermor mig med, det tog hende nogle timer hvor de invitationer jeg selv skar tog rigtig laaaang tid. Men hun er vandt til at skære, da hun også laver juledekorationer osv.

Det med at drive manden til vanvid har jeg vist også gjort en del gange :cheerleader3: , men han ved hvor meget det betyder for mig, så da vi printede invitationerne var det han der sagde, at der var nogle som vi blev nødt til at printe igen, fordi der var kommet lidt farveklatter på.

Vi har kun 3 ark A3 papir tilbage og kan ikke skaffe mere så jeg regner med at bordplanen også skal laves af det papir.

Der er ikke særlig mange printere som kan tage dette papir da det er ruflet. Meeen sådan er det jo når man ved hva man vil ha :) Vores kuverter fandt vi også hvor det havde en lidt ru overflade...ikke de billigste, men de rigtige ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uha jeg kender det selv alt for godt, jeg er også meget perfektionistisk, så jeg var også tæt på at droppe disse invitationer på et tidspunkt fordi de bare ikke ville det som jeg ville. Har slet ikke lyst til at tænke på hvor lang tid jeg egentlig har brugt at at få den helt rigtige størrelse og placering.

Selve skærearbejdet med sommerfuglene hjælp min svogers svigermor mig med, det tog hende nogle timer hvor de invitationer jeg selv skar tog rigtig laaaang tid. Men hun er vandt til at skære, da hun også laver juledekorationer osv.

Det med at drive manden til vanvid har jeg vist også gjort en del gange :cheerleader3: , men han ved hvor meget det betyder for mig, så da vi printede invitationerne var det han der sagde, at der var nogle som vi blev nødt til at printe igen, fordi der var kommet lidt farveklatter på.

Vi har kun 3 ark A3 papir tilbage og kan ikke skaffe mere så jeg regner med at bordplanen også skal laves af det papir.

Der er ikke særlig mange printere som kan tage dette papir da det er ruflet. Meeen sådan er det jo når man ved hva man vil ha :cheerleader3: Vores kuverter fandt vi også hvor det havde en lidt ru overflade...ikke de billigste, men de rigtige ;)

Ja, man er vel bridezilla :denmarkflag: Nogle gange er jeg simpelthen ved at opgive, når det ikke kan blive, som jeg gerne vil have det, men så er det at jeg bliver så stædig, at det ender med at blive et godt resultat alligevel! Tror godt at mændene ved hvor meget, at det betyder for os, at alt er perfekt! Så det er da super, at han kom med den bemærkning :cheerleader3: Hvor har du købt dine materialer henne, siden du ikke kan skaffe mere?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uha jeg kender det selv alt for godt, jeg er også meget perfektionistisk, så jeg var også tæt på at droppe disse invitationer på et tidspunkt fordi de bare ikke ville det som jeg ville. Har slet ikke lyst til at tænke på hvor lang tid jeg egentlig har brugt at at få den helt rigtige størrelse og placering.

Selve skærearbejdet med sommerfuglene hjælp min svogers svigermor mig med, det tog hende nogle timer hvor de invitationer jeg selv skar tog rigtig laaaang tid. Men hun er vandt til at skære, da hun også laver juledekorationer osv.

Det med at drive manden til vanvid har jeg vist også gjort en del gange :cheerleader3: , men han ved hvor meget det betyder for mig, så da vi printede invitationerne var det han der sagde, at der var nogle som vi blev nødt til at printe igen, fordi der var kommet lidt farveklatter på.

Vi har kun 3 ark A3 papir tilbage og kan ikke skaffe mere så jeg regner med at bordplanen også skal laves af det papir.

Der er ikke særlig mange printere som kan tage dette papir da det er ruflet. Meeen sådan er det jo når man ved hva man vil ha :cheerleader3: Vores kuverter fandt vi også hvor det havde en lidt ru overflade...ikke de billigste, men de rigtige ;)

Ja, man er vel bridezilla :denmarkflag: Nogle gange er jeg simpelthen ved at opgive, når det ikke kan blive, som jeg gerne vil have det, men så er det at jeg bliver så stædig, at det ender med at blive et godt resultat alligevel! Tror godt at mændene ved hvor meget, at det betyder for os, at alt er perfekt! Så det er da super, at han kom med den bemærkning :cheerleader3: Hvor har du købt dine materialer henne, siden du ikke kan skaffe mere?

Jeg arbejder på en erhvervsskole og fandt en rest hos den lille butik som de har. Ekspedienten har så været så sød at bestille to pakker hjem i A4 størrelsen som jeg skal bruge til bordkort og menukort, så har jeg købt den ene af pakkerne, og hvis jeg så mangler nogle kan jeg bare komme over til ham og købe de ark jeg har brug for. . Kuverterne købte jeg i Bog & Idé.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser

Så er vores invitationer færdige. Hvor er det bare SKØNT :cheerleader3:

Hej,

udover størrelsen på papiret vil jeg også meget gerne høre hvor kraftigt papiret er ?

Tak for hjælpen :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej øv med tiden ... men det går nok, kan i ikke bare skrive det i kirkebladet?? hvis i ikke har det så lav et A3 med den rette tid til kirken evt. i våbenhuset så kan folk se det der...

Men hvor er det en fed tekst, syntes bare det er kanon....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er de bare blevet flotte, stor ros herfra. Konvolutterne ser også rigtig fine ud.

Takker :)

Hej tøser

Så er vores invitationer færdige. Hvor er det bare SKØNT :cheerleader3:

Hej,

udover størrelsen på papiret vil jeg også meget gerne høre hvor kraftigt papiret er ?

Tak for hjælpen :D

Jeg har brugt A3 papir, såvidt jeg lige kan huske er vægten 160g

Ej øv med tiden ... men det går nok, kan i ikke bare skrive det i kirkebladet?? hvis i ikke har det så lav et A3 med den rette tid til kirken evt. i våbenhuset så kan folk se det der...

Men hvor er det en fed tekst, syntes bare det er kanon....

Jeg regner ikke med at udarbejde kirkehæfter. Jeg var mega træt af det den aften når man opdager det lige en ½ time efter man er blevet HELT færdig med alt og specielt fordi jeg godt kan blive lidt perfektionistisk.

Det kvarter som der er fejl, er der ikke noget at gøre ved. Den rigtige tid står et andet sted på invitationen og på vores hjemmeside.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej tøser

Så er vores invitationer færdige. Hvor er det bare SKØNT :cheerleader3:

Hej,

Blev simpelthen så inspireret af dine fantastiske invitationer, at jeg har kopieret din idé, men i stedet for sommerfugle har lavet det med vores monogram (RB), er selv rigtig tilfreds med resultatet. Valgte at tage A4 papir som gør invitationerne lidt aflange, men synes egentlig ikke at det gør noget. Når jeg har fået produceret lidt mere ligger jeg lige lidt billeder op...

Britta

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser

Så er vores invitationer færdige. Hvor er det bare SKØNT :cheerleader3:

Hej,

Blev simpelthen så inspireret af dine fantastiske invitationer, at jeg har kopieret din idé, men i stedet for sommerfugle har lavet det med vores monogram (RB), er selv rigtig tilfreds med resultatet. Valgte at tage A4 papir som gør invitationerne lidt aflange, men synes egentlig ikke at det gør noget. Når jeg har fået produceret lidt mere ligger jeg lige lidt billeder op...

Britta

:) tak. Glæder mig rigtig meget til at se billederne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej...

Så fik jeg taget lidt billeder af vores invitationer, som du 100% har inspireret mig til :D

post-20881-1241716831.jpg

post-20881-1241716844.jpg

post-20881-1241716864.jpg

Er så glad for din inspiration, var inden jeg så dine invitationer, helt på bar bund om hvordan de skulle se ud.

TAK :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej...

Så fik jeg taget lidt billeder af vores invitationer, som du 100% har inspireret mig til :D

Er så glad for din inspiration, var inden jeg så dine invitationer, helt på bar bund om hvordan de skulle se ud.

TAK :bearhug:

Det ser bare SUPERGODT ud :rolleyes::rolleyes::balloons:

Mange tak :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

[quote name=Pernille §:blush:' date='Apr 21 2009, 21:42 PM' post='877889]

Som Naja siger, så bliver programmet nok ikke fulgt præcis på minutterne og folk plejer at være ved festen i god tid.

Super flotte invitationer :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

[/super smukke invitationer :-)

Har du selv lavet dem ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja...jeg fandt ideen herinde for noget tid siden og har derefter udarbejdet skabelonen.

Min svogers svigermor har hjulpet med at skære sommerfuglene ud så de kunne foldes ind over hinanden. Det tog hende ingen tid at gøre i forhold til dem jeg skar, synes det tog evigheder, men hun er også vant til det.

Derefter har jeg foldet dem. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej tøser

Ja så blev jeg også færdige med alle bordkortene, er rigtig tilfreds med resultatet. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::bearhug:

Kan ikke helt finde ud af om det skal være brud og gom eller bruden og gommen hva synes I ?

Menukortene er under udarbejdelse forsiden + bagsiden er færdige nu manlger jeg bare at færdigegøre beskrivelse af gæsterne samt bordplanen og til sidst at samle dem.

Vil I se bordkortene? Her er de i hvert fald :bearhug:

post-36664-1246982821.jpg

Redigeret af Snubbi82
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha...

Det er lige gået op for mig at lige ved siden af mig ligger der 410 ark A5 papirer som skal foldes og skæres lidt ekstra til i siderne.

Det er indholdet til vores menuhæfter, som jeg lige har fået printet og halveret fra A4 til A5.

Håber det kommer til at gå rimelig hurtigt med at få dem ordnet.

Bordplanen er også på plads, så nu skal den bare printes ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer