FrkHelle

Hvad indeholder jeres gaveæsker?

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu holdt vi vinterbryllup, så selvfølgelig var indholdet afstemt efter det:

Først to stk. chokolade. Den ene er rafaello og den anden fra Aldi:

F_rdig_pose.jpg

Derudover købte vi små shotsglas i Metro, hvorpå vi malede et snefnug, der var det gennemgående motiv:

Glas.jpg

Jeg havde også på computeren lavet et bogmærke, men jeg havde simpelthen ikke tiden til at få det printet ud og lamineret samt sat et lille silkebånd i.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet de her æsker, hvor der på bagsiden står :

Et stk. chokolade til den søde tand.

Lidt duft til efter dans.

Et stk. plaster til de nye sko.

Og Haribo - den er altid go´

Tandstikker så munden holdes sund.

Og mintpastiller til en frisk mund.

- skulle vi fortsætte til klokken fem,

er her to panodiler så søndagen ikke føles så slem.

Og så er der jo så 1 chokolade, 1 duftprøve, 1 plaster, 1 lille pose haribo, 2 tandstikker, 1 tic tac og 2 panodiler i hver :)

post-35171-1242464077.jpg

post-35171-1242464085.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt ikke at lave gaveæsker, med 143 inviterede gæster bliver det et alt for stort budgetpunkt, det det har vi valgt at skære væk. Vi gør derimod det at vi på servietringende graverer gæsternes navne, så de kan tage dem med hjem som et minde fra festen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt ikke at lave gaveæsker, med 143 inviterede gæster bliver det et alt for stort budgetpunkt, det det har vi valgt at skære væk. Vi gør derimod det at vi på servietringende graverer gæsternes navne, så de kan tage dem med hjem som et minde fra festen

HOLD da op, 143 gæster, det var sørme mange, kan godt forstå I har fravalgt gaveæsker... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har valgt ikke at lave gaveæsker, med 143 inviterede gæster bliver det et alt for stort budgetpunkt, det det har vi valgt at skære væk. Vi gør derimod det at vi på servietringende graverer gæsternes navne, så de kan tage dem med hjem som et minde fra festen

HOLD da op, 143 gæster, det var sørme mange, kan godt forstå I har fravalgt gaveæsker... :)

Vi inviterer så mange, så må vi se hvor mange der kan/vil komme ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt ikke at lave gaveæsker, med 143 inviterede gæster bliver det et alt for stort budgetpunkt, det det har vi valgt at skære væk. Vi gør derimod det at vi på servietringende graverer gæsternes navne, så de kan tage dem med hjem som et minde fra festen

HVOR får du de servietringe fra ?? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt at lave gave eller dagen efter poser til de gæster der overnatter på hotellet. Indtil videre kommer der panodiler - en pose matador mix - lille pose chips - dåse cola - tandstikker - plaster - vatpinde - kommer lige et billede af panodil glasene på. De er bare søde :-)

post-48824-0-01151900-1308595282.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan se mine i min bryllupsplanlægning :)

men de indeholder: mini-ritter, panodiler, mini haribo, lille parfume, plaster, og en personlig magnet med billede af os og tak for deltagelse. Så er der er par ord om ægteskab, og et digt om indholdet.

Som sagt - billeder i min tråd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laver ikke små æsker til vores bryllup, men da min veninde blev gíft havde de lavet det,

og de indholdt bla. Et skykke chokolade, en lille parfume prøve, 1 tandstik og 2 pinex :wink:

Det var ikke det vilde, men synes nu det var meget sjov, og jeg tror helt sikkert at der var nogle, der fik brug for de pinex dagen efter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi laver ikke gaveæsker - har aldrig selv oplevet det til et bryllup. Dog sætter vi nok en lille slikting til alle ved pladsen, har vi i hvert fald snakket om...Bare et eller andet hyggeligt:-)

tilføjelse: Det et-eller-andet-hyggelige bliver nok cake pops - inspireret af Mette herinde:-)

Redigeret af Lone2012
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer