Sign in to follow this  
Followers 0
april-brud2009

Takkekort

13 posts in this topic

Hejsa!

Jeg skal have skrevet vores takkekort og kunne godt bruge lidt inspiration. Havde overvejet at skrive dem i hånden og takke for hver enkelt gave ved at nævne gaven undervejs. Vi skal have sendt mange, så overvejer at gøre det samme, bare på pc, men synes bare det er knap så personligt.

Hvad skriver I i Jeres kort og er de håndskrevet ?

Hvor lang tid efter dagen, sendes de normalt ud ?

0

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg skal have skrevet vores takkekort og kunne godt bruge lidt inspiration. Havde overvejet at skrive dem i hånden og takke for hver enkelt gave ved at nævne gaven undervejs. Vi skal have sendt mange, så overvejer at gøre det samme, bare på pc, men synes bare det er knap så personligt.

Ih, vi har de samme tanker herhjemme.

Umiddelbart vil jeg gerne skrive kortene i hånden, men.. Vi snakker jo 60 kort ellers noget i den stil og det kan man hurtigt blive træt af at skrive i hånden, på den anden side så giver det personlige touch lige det sidste :cheerleader3:

Jeg ved ikke hvadder er normen for hvornåd de sendes ud, men vores ryger nok ført ud når vi har passeret de 2 måneder. Vi har stadig gaver der ikke er byttet (internet køb er noget skod..) og så skal vi lige tage os sammen til at få lavet takkekortene.

0

Jeg tror, at når vi når dertil bliver det på computeren vi skriver. Jeg har hørt om flere, der har fortrudt at de skrev i hånden. Så det bliver kanp så personligt men noget nemmere for os. :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Vi valgt at skrive alle vores takkekort i hånden, hvor vi takkede for den enkelte gave,sang, polterabent eller hvad gænsten nu havde hjulpet med til bryllupet. Det tog mig ca. 14 dage at skrive alle 98 takkekort. Men det var det hele hver og vi fik meget positiv respons på dem :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hejsa!

jeg skriver mine på computeren, jeg takker også forgaven, deres navn og vores navne skriver jeg i hånden... på den måde er det stadig personligt og jeg har mulighed for at rette stavfejl da jeg er ordblind :cheerleader3:

0

Når jeg tænker efter, tror jeg faktisk aldrig at jeg har modtaget et takkekort der ikke var håndskrevet... Det tror jeg også at jeg selv vil gøre, for synes at de personlige kort jeg har modtaget har betydet meget. Det er jo også så sjældent man sender "rigtig" post efterhånden. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hverken min kommende mand eller jeg, har en pæn håndskrift. Vi skriver derfor takkekortene på computeren. Alle i vores omgangskreds ved ogs at vi bruger computer rigtig meget, så det ville være underligt at skrive kortene i hånden.

Jeg synes at computerskrevne kort er lige så personlige som håndskrevne kort! Vi skriver stadig til en bestemt person og takker for den gave vedkommende har givet. Det er det der for mig er det personlige.... Ikke om den er håndskrevet eller ej.... Desuden vedlægger vi et parbillede af vedkommende i kortet (hvis de har været med til festen).

Alle ved jo altså også at man skal skrive mange og jeg tror de færeste gæster vil synes det er upersonligt med et maskinskrevet takkekort, så længe der bliver takket for en præcis gave!

Men det er bare min mening :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Vi valgt at skrive alle vores takkekort i hånden, hvor vi takkede for den enkelte gave,sang, polterabent eller hvad gænsten nu havde hjulpet med til bryllupet.

Vi har tænkt os at gøre på samme måde, med den enkelte rettelse at det bliver skrevet på pc. Jeg vil ikke kunne holde ud at skrive dem i hånden og jeg syntes de er lige så personlige som "håndskrift" selvom det er på pc hvis de er skrevet til folk individuelt :thumbsupsmileyanim:

0

Nu er det næsten fire måneder siden, at vi blev gift, men takkekortene er stadig ikke sendt.

Selve billedecollagen til dem er lavet, materialerne er her, men min hånd har siden brylluppet ikke været i orden.

Derfor har jeg nu taget beslutningen om, at jeg skriver dem på computeren. Man kan jo godt lave en personlig tekst trods det, at noget tekst genbruges.

Derudover får de, der var med til festen, et billede af dem selv, idet vi fik alle gæsterne fotograferet i en pyntet ramme.

0

Annonce ♥

Jeg lagde ud med at skrive dem i hånden, men da jeg så lavede en stor sproglig brøler, valgte vi at lave dem på computeren i anden omgang.

Alle er med personlig tekst og vi skrev under i hånden.

0