anja mosevang

børn med i transportmiddel???

8 posts in this topic

Til alle jer med børn ;-)

når i kører fra kirken og skal ud og have taget billeder, tager i så jeres børn med i bilen. Vi har bestilt en amerikanerbil som skal køre os fra kirke til fotograf ved vandet og videre til feststedet.

men er lidt i tvivl om man tager børnene med i den bil. de skal jo med på nogle af billederne nede ved vandet. men kommer de bare i en bil bagefter??? de skal jo spændes fast i autostole og det er jo ikke særlig smart i sådan en bil osv.

ja underligt spørgsmål ;-)

håber der er nogle med børn der vil fortælle hvad i gør!!! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Vi har også snakket en del om dette, og er nu kommet frem til at vi tager vores søn med os. Men det skal så samtidigt siges at vi ikke har problemet med autostol, da vi bliver hentet i hestevogn.

Vi skal bare have arrangeret en der kan tage med, til at tage sig af ham, imens de billeder hvor han ikke skal være med på skal tages.

0

jeg tror vi får en til at køre efter os i bil med ungerne. vi vil have dem med på nogle af billederne. og det bliver for besværligt at have dem med i bilen. skal bare lige have fundet ud af hvem der skal have den tjans :-) kunne måske passende være dem som skal se efter dem under maden osv. :-)

det er godt nok lige før man synes det var nemmere at være blevet gift inden børnene kom tihi ... der er meget at tænke på sådan en dag med barn på 5 år og en på 10 mdr.

0

Annonce ♥

Vi skal ikke ha ham med i bilen, da han heller ikke skal med til festen. Så hende der skal passe ham om aftenen og natten kører med ham ud hvor vi får taget billeder og så med til receptionen og s¨kører hun med ham derfra.

Så skal vi ikke tænke op om der bliver sørget for ham eller hvad han går og laver.

0

Vi har Lucas med på et par af billederne som fotografen har taget.

Min mor har en autostol i hendes bil, og da vi var ørt og folk begyndte at tage til festlokalet, satte hun ham i hendes bil og kørte ud til parken hvor vi skulle have taget billeder.

Billederne blev taget sammen med Lucas, og så kørte min mor med ham igen og vi havde tid kun os og fotografen.

0

hejsa

vi kørte også i en americaner vogn fra kirken og vi havde ikke vores søn med i bilen da der ikke er meget plads

til autostol stor kjole og mand... vi fik taget en masse billeder uden for kirken og inde i kirken sammen med vores søn og div. tætte fam. medlemmer og så kørte vi alene derfra hen og fik taget billeder uden søn, men vi har jo også en masse ved og i kirken sammen med ham.

jeg ville råde jer til at få en til at køre med bagefter jer med barn, og som også kan være behjælpelig med at passe jeres barn mens i får taget de sidste billeder af kun jer to.....

glade hilsner herfra

0

Hej.

Nu er vi kommet frem til en plan ;-)

vi skal køres i hestevogn fra kirken og hjem til os selv, der kommer ungerne med. fra vores hus og til stedet vi skal have taget billeder og til feststedet skal vi køre i amerikanerbil, der kører de med mine forældre. så er deres autostole i deres bil og de kan se efter dem mens vi er ved fotografen :-)

0

Annonce ♥