Posted April 30, 2009 (edited) · Report post Hvad mener I om det med at gæsterne tager hjem til jer og laver ballade, mens i måske er til fotografering?? Jeg er stærk imod det og jeg har sagt det til nogle gæster at det frabedes. Der har været tilfælde i min familie, hvor det gik over gevind med at lave ballade i brudeparrets hjem og det ønsker jeg bare ikk for os på vores store dag, hvorfor skal man ødelægge stemningen, når man ved brudeparret ikke vil have det? Hvad vil I gøre for at undgå at det sker? Edited April 30, 2009 by Ria 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2009 · Report post Jeg må sige at jeg var overrasket da jeg læste om det første gang herinde. Jeg har aldrig tidligere hørt om det før og forstår simpelthen ikke konceptet for hvordan kan ens venner finde på sådan noget!? Til vores bryllup kom jeg ud af døren herhjemme lidt hurtigt og havde selvfølgelig overladt mine nøgler til veninden da jeg skulle pakkes ind i bilen osv osv. Og her var jeg uhyre glad for at jeg ikke skulle bekym,re mig om hvem der nu fik nøglerrne og hvad der ville ske med dem og vores hus. At veninden så rent faktisk var herhjemme efter kirken er enhelt anden historie.. - Der var ryddet op, drysset rosenblade fra døren og ind i soverværelset og så lå der champagne klar i køleskabet, - det kan man ikke just være utilfreds med 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2009 · Report post Min kommene har sagt at han vil få 2 af sine hjemmeværns venner til at stå vagt for an vores dør fra kl. 15:30 til 18:00... tror ikke de gider men ville være mere rolig hvis jeg viste der stod vagter....hi hi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2009 · Report post jeg synes det er en sød tanke, når venner går ind og gør som Janniedavid´s veninde gjorde. Men synes også det der med bare at splitte alt ad og kaste med ris over det hele, er fuldstændigt hensynsløst 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2009 · Report post Vi sørger for at vores nøgler ikke falder i de forkerte hænder og så skulle det problem være løst. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2009 · Report post Det er en tradition i vores familie at man laver disse triks Og tro mig er nøglerne der ikke så finder de alligevel en måde at komme ind på. jeg ved ikke hvor dette stammer fra men i vores familie er det en række udfordringer som parret skal igenne før de er ordentligt gift. Eks så gemmes alle venstre sko. Alt bestik fryses ned. der sættes madfilm over toilettet og der hældes ris i sengen og så skrives der med kæbestift på roderne. Da det er familie er der aldrig nogen der gør noget over streger eller ødelægger ting. Vi slipper dog for dette cirkus da vi holder bryllup på Bornholm og selv bor på sjælland og så endda hos mine svigerforældre. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2009 · Report post Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg ville ha gjort hvis det var tradition i vores familie!! Tror jeg havde gjort det meget meget klart at det vil jeg ikke være med til... Der er dog et men - hvis i har gjort det hos andre så går det jo lige op. Men ellers ville jeg da som gæst respektere det helt og holdent. Håber du forstår hvad jeg mener. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2009 · Report post Herhjemme findes der kun 3 nøgler.. vi har hver især en og så ligger der en i en skuffe et sted som kun VI kender. Jeg har sagt at er der nogen der "bryder ind" og laver noget - skal de aldrig vise sig for mig igen.. for jeg vil IKKE have det. Nu skal vi overnatte hjemme... inkl en masse gæster - så jeg orker ikke et rodet hus osv. Specielt efter og have hørt historie med møbler i sengen og en brud med dårlig ryg der ikke kan bære noget - så blev jeg gal i skralden. Døjer selv med alskinds skavanker.. så det er bare for meget i min verden. En flaske champagne og hygge det ville være okay... men jeg vil ikke have folk i mit hjem uden jeg ved det! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2009 (edited) · Report post Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg ville ha gjort hvis det var tradition i vores familie!!Tror jeg havde gjort det meget meget klart at det vil jeg ikke være med til... Der er dog et men - hvis i har gjort det hos andre så går det jo lige op. Men ellers ville jeg da som gæst respektere det helt og holdent. Håber du forstår hvad jeg mener. Jeg forstår godt hvad du mener. Nu er det jo sådan at det sidste bryllup der var i min mors familie var min mosters brullyp i 1994, hvor alle gæsterne tog hjem til min onkel og moster mens de var til fotografering. Det gik virkelig over gevind, f.eks. alle døre op på loftet, alt bestik i fryser, læbeskift på alle spejle, ris overalt osv... Det er det eneste bryllup jeg har været til ud over min fars og stedmors i 99, hvor der ikke blev gjort noget... Så det er udenlukkende pga jeg kender mine onkler på min mors side, da de var til dels skyld i at det gik over gevind hos min moster. Jeg har sagt til min mor at jeg ikke vil være med til det, for det vil ødelægge min store dag fuldstændig hvis de ikke kan finde ud af at respekterer det - kan snildt finde på at udelukke dem fra festen. Vi har også planer om at sove hjemme og jeg orker ærlig talt ikke at rydde op efter dem. Underboen har fået besked på ikke at lukke dem ind (hoveddøren er låst konstant) og det er kun mig og kæresten der har nøgler til lejligheden. Edited April 30, 2009 by Ria 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2009 · Report post I min familie er det simpelthen utænkeligt at hærge andres hjem. Det er jo ikke morsomt! Jeg ville være dybt ulykkelig og dybt skuffet -og aldeles rasende- hvis nogen fandt på at lave ballede i mit hjem. I min verden er det ikke sjovt at lave besværligheder for andre. Da min ældste søster blev gift havde min søster og jeg (vi er 3 søstre) en ekstra lille gave til dem. Min søster kørte ind til deres lejlighed imens de var hos fotografen. Vi havde købt champagne og lækker chokolade og min søster havde dyppet jordbær i chokolade. Så lidt toiletpapir omkring en enkelt stol og så et kort på sofabordet med at der var champagne og chokolade i køleskabet. Min søster fortalte senere, at det var den perfekte afslutning på den perfekte dag, men at hun da var blevet lidt bekymret, da hun havde set toiletpapiret først... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 30, 2009 · Report post Jeg synes det er vildt fantastisk, hvis nogle "bryder" ind og strør rosenblade og gør hjemmet lidt hyggeligt og romantisk til de nygifte kommer hjem. Frossent bestik, film på toiletbrættet m.v. er for mig at se små sjove indslag, som intet ødelægger men samtidigt vil jeg gerne frabede dette. Men ligefrem at ødelægge eller hærge hjemmet, det accepterer jeg ikke og det er mine nærmeste også udemærket klar over, ligesom jeg tvivler på, at de kunne finde på det. Vi har 3 nøgler til vores hjem. Vi har hver en og min bror har den sidste og det er jeg fuldt ud tryg ved. Men jeg blev godt nok noget skuffet, da min søster for et år siden skulle giftes og spurgte til en familiekomsammen, om nogle af os havde nøgler, for så ville hun have dem. Jeg spurgte hvorfor og hun begrundede med, at hun ikke ville have ødelagt hendes hjem, fx med karsefrø over hele stuegulvet. Der kiggede jeg på hende og spurgte, om hun ærlig talt troede, at vi kunne finde på det og hendes svar var, at det vidste man aldrig og hun ville ikke tage nogle chancer. Jamen tak for tilliden!! Hun bad så aldrig om nogle nøgler hos de andre familiemedlemmer, men jeg synes det var en noget fej anklage.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 1, 2009 · Report post Jeg synes det er vildt fantastisk, hvis nogle "bryder" ind og strør rosenblade og gør hjemmet lidt hyggeligt og romantisk til de nygifte kommer hjem.Frossent bestik, film på toiletbrættet m.v. er for mig at se små sjove indslag, som intet ødelægger men samtidigt vil jeg gerne frabede dette. Men ligefrem at ødelægge eller hærge hjemmet, det accepterer jeg ikke og det er mine nærmeste også udemærket klar over, ligesom jeg tvivler på, at de kunne finde på det. Vi har 3 nøgler til vores hjem. Vi har hver en og min bror har den sidste og det er jeg fuldt ud tryg ved. Men jeg blev godt nok noget skuffet, da min søster for et år siden skulle giftes og spurgte til en familiekomsammen, om nogle af os havde nøgler, for så ville hun have dem. Jeg spurgte hvorfor og hun begrundede med, at hun ikke ville have ødelagt hendes hjem, fx med karsefrø over hele stuegulvet. Der kiggede jeg på hende og spurgte, om hun ærlig talt troede, at vi kunne finde på det og hendes svar var, at det vidste man aldrig og hun ville ikke tage nogle chancer. Jamen tak for tilliden!! Hun bad så aldrig om nogle nøgler hos de andre familiemedlemmer, men jeg synes det var en noget fej anklage.. ikke for at forsvare din søster, men kan det ikke være hendes lidt uheldige måde at gøre opmærksom på hvor hendes grænse gik. M;en helt enig det skal være til hygge og sjov for brudeparret og ikke at man skal bruge hele dagen på at rydde op!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 1, 2009 · Report post Hvis de vil ind så kommer de det! Til mine forældres bryllup brækkede de et vindue op og kom ind på den måde rodede at til. Frosset bestik, ris i sengen osv. Heldigvis var min far hurtig og få bestikket ud af fryseren, da de kom hjem for han vidste at de kunne finde på det. Og der var altså bestik imellem som ikke kunne tåle at blive frosset!!! Til min onkel og tantes bryllup gik det ligesådan til. Min moster og onkel var dog smarte til deres bryllup og hyrede en vagt for ellers var det gået lige sådan... Vi bor "heldigvis" i en lejlighed på 2 sal og vi har specialnøgler, så de kan ikke komme ind andet end at de stjæler en nøgle.. Jeg overdrager nøglen til min mor som jeg har fuld tiltro til. Jeg ville blive meget skuffet hvis de var kommet ind og smidt ris overalt og taget alt vores tøj ud af vores kufferter til bryllupsrejsen osv... Jeg ville ikke kunne klare at komme hjem til en sådan lejlighed om søndagen, når vi allerede mandag morgen skal stå i lufthavnen på vej på bryllupsrejse.. Jeg ville tude.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 1, 2009 · Report post Puha...jeg er glad for at vi bor 2,5 timer fra der hvor vi skal giftes... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 1, 2009 · Report post Jeg synes det er vildt fantastisk, hvis nogle "bryder" ind og strør rosenblade og gør hjemmet lidt hyggeligt og romantisk til de nygifte kommer hjem.Frossent bestik, film på toiletbrættet m.v. er for mig at se små sjove indslag, som intet ødelægger men samtidigt vil jeg gerne frabede dette. Men ligefrem at ødelægge eller hærge hjemmet, det accepterer jeg ikke og det er mine nærmeste også udemærket klar over, ligesom jeg tvivler på, at de kunne finde på det. Vi har 3 nøgler til vores hjem. Vi har hver en og min bror har den sidste og det er jeg fuldt ud tryg ved. Men jeg blev godt nok noget skuffet, da min søster for et år siden skulle giftes og spurgte til en familiekomsammen, om nogle af os havde nøgler, for så ville hun have dem. Jeg spurgte hvorfor og hun begrundede med, at hun ikke ville have ødelagt hendes hjem, fx med karsefrø over hele stuegulvet. Der kiggede jeg på hende og spurgte, om hun ærlig talt troede, at vi kunne finde på det og hendes svar var, at det vidste man aldrig og hun ville ikke tage nogle chancer. Jamen tak for tilliden!! Hun bad så aldrig om nogle nøgler hos de andre familiemedlemmer, men jeg synes det var en noget fej anklage.. ikke for at forsvare din søster, men kan det ikke være hendes lidt uheldige måde at gøre opmærksom på hvor hendes grænse gik. M;en helt enig det skal være til hygge og sjov for brudeparret og ikke at man skal bruge hele dagen på at rydde op!!!! Mjoe måske.. men hun bør kende sine søskende godt nok til at vide, at vi ej heller synes den slags er sjovt.. Havde vi været veninder, havde jeg måske kunne forstå, men ligefrem at anklage sin søster.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 1, 2009 · Report post Jeg må sige at jeg var overrasket da jeg læste om det første gang herinde. Jeg har aldrig tidligere hørt om det før og forstår simpelthen ikke konceptet for hvordan kan ens venner finde på sådan noget!?Til vores bryllup kom jeg ud af døren herhjemme lidt hurtigt og havde selvfølgelig overladt mine nøgler til veninden da jeg skulle pakkes ind i bilen osv osv. Og her var jeg uhyre glad for at jeg ikke skulle bekym,re mig om hvem der nu fik nøglerrne og hvad der ville ske med dem og vores hus. At veninden så rent faktisk var herhjemme efter kirken er enhelt anden historie.. - Der var ryddet op, drysset rosenblade fra døren og ind i soverværelset og så lå der champagne klar i køleskabet, - det kan man ikke just være utilfreds med Tillykke med brylluppet. Håber I havde en fantastisk dag. Lyder til at jeres venner (veninden) virkelig har forstået hvad der er god skik. Dejlige ting at komme hjem til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 1, 2009 · Report post Her hvor vi bor skal man have magnetchip for at komme ind ad gadedøren. Godt nok er der dørtlf. men vi bor også i et kvarter hvor ALLE er sig selv nærmest og hvis man ikke venter gæster selv lukker man ikke nogen ind ad gadedøren... Selv vores postbud måtte have en masterchip fordi han aldrig blev lukket ind til postkasserne. Så jeg frygter ikke det helt vilde. Foruden de 2 chips peter og jeg har så har min mor en ekstra. Godt nok stoler jeg 100% på min mor, men alligevel tror jeg godt hun kunne finde på at give chippen til min far lige den ene dag... Men vi har tænkt os at lave en notits på vores bryllupshjemmeside om at vi håber folk vil tænke to gange inden de laver noget vildt da vi bla. har 2 katte som ikke har godt af ris i hele lejligheden, åbne vinduer så lejligheden bliver gennemkold, sennep og ketchup på køkkenbordet samt andre ikke venlige ting. At der sættes husholdningsfilm på toilettet, at bestik fryses ned, sko gemmes, billeder byttes om og andet i den stil er blot lidt små hyggeligt finurligheder synes jeg. Så længe intet bliver ødelagt, at jeg ikke skal bruge hele den efterfølgende uge på at rydde op og gøre rent og at det ikke skader vores katte så har jeg ikke noget problem ved det... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 1, 2009 · Report post Hejsa. Det var da lige en god tråd - ville ønske jeg havde set den før mit bryllup... Jeg havde nemlig OVERHOVEDET ikke tængt den tanke, at nogen kunne finde på at lave ballade hos os! Det lyder i bakspejlet måske lidt naivt men taget i betragtning af, at vores fest bestod at en kirkelig velsignelse OG en barnedåb, og at vi høfligt havde frabedt os sange osv. til festen, ja i det hele taget ønskede vi bare en hyggelig og ret uformel fest for de nærmeste, så kom det altså helt bag på mig... Havde slet ikke skænket det en tanke, før vi stod med velkomstdrinken på feststedet. jeg kunne ikke få øje på min svoger, vores nevø, og min mands kammerat - kunne simpelt hen ikke forstå hvor de blev af - min mands kammerat havde haft problemer med bilen da de skulle afsted til kirken, så jeg var bange for at han var kørt i stykker og de andre forsøgte at hjælpe ham. Jeg nåede at bede feststedet om at vente med forretten, fordi vi manglede dem, inden 10-øren faldt! Godt jeg var nygift og lykkelig- for ellers :angry1: Pyyyh, blev næsten helt skidt tilpads, for der var jo slet ikke tid til det, da vi først skulle fotograferes efter middagen - hvilket vi også havde skrevet på vores hjemmeside. Nå, men summen af "balladen" blev så: viskestykke-guialander i stuen, et opdækket bord med alt vores service, gryder osv, ris i sengen og i tøjskabe + skuffer med undertøj osv... Og så den "slemme", som vi først opdagede næste morgen: brusehovedet manglede - det lå så ude på havebordet Det værste var faktisk, at jeg var uforberedt (min mand havde heller ikke tænkt tanken) - Vi var kommet lidt hurtigt ud af døren, med diverse rod efterladt, det havde jeg det ikke så godt med... Nå det blir lidt langt, og jeg skriver faktisk bare alt det her, for at "forberede" andre på det samme. Havde jeg vidst det fra starten, tror jeg egentlig, jeg ville synes det var lidt hyggeligt. Men det var altså lidt mærkeligt at køre hjem uden at hvide hvad de havde fundet på... Og så til sidst vil jeg lige sige, at jeg ikke på nogen måde er sur eller fornærmet på "synderne", jeg ved de har gjort det i den bedste mening, tror faktisk de følte det var noget de "skulle".- Og at jeg vidste, de ikke var gået "amok" når vi havde den lille med hjem. Det var simpelt hen bare for dumt af os ikke at tænke på det - derfor denne lange smøre 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2009 · Report post Puha Jeg får helt ondt i maven ved at læse dette. Vi er meget bekymrede for, hvad min kommende mands venner kan finde på at gøre ved vores hus eller have. Til vores polterabend for 14 dage siden, sagde min svigermor, at der var blevet spurgt efter en nøgle til vores hus. Dem der havde spurgt efter nøgle blev afvist, men så ville de gøre noget ved vores have istedet. Jeg fik helt ondt i maven, da jeg hørte det. Vi stoler ikke på min mands venner og hvis først de er kommet i gang, så kører de hinanden op og så tager det overhånd. Vi synes ikke på nogen måde, at det er sjovt, hverken inde i vores hus eller i vores have. Det betyder meget for mig, at vores hjem er rent og jeg kan ikke se det sjove i, at der bliver skrevet på vinduerne med tandpasta eller læbestift. Jeg ville være så irriteret over, at skulle vaske vinduer igen, hvilket jeg vil gøre lige inden brylluppet. Vi har ringet til nogle af min kommende mands venner og sagt, at vi ville bliver enormt kede af, hvis de gør noget ved vores hus og have. De sagde, at det ville de ikke. Men et par turde min mand ikke at ringe til, da han ville være bange for, at det ville være ild på bålet. Dem havde vi så besøg af i dag og der spurgte manden til, om vi havde hængelås på vores havelåge........ jeg kan godt lægge 2 og 2 sammen. PIS!!!! Hvad ville i gøre???? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2009 · Report post Puha Jeg får helt ondt i maven ved at læse dette.Vi er meget bekymrede for, hvad min kommende mands venner kan finde på at gøre ved vores hus eller have. Til vores polterabend for 14 dage siden, sagde min svigermor, at der var blevet spurgt efter en nøgle til vores hus. Dem der havde spurgt efter nøgle blev afvist, men så ville de gøre noget ved vores have istedet. Jeg fik helt ondt i maven, da jeg hørte det. Vi stoler ikke på min mands venner og hvis først de er kommet i gang, så kører de hinanden op og så tager det overhånd. Vi synes ikke på nogen måde, at det er sjovt, hverken inde i vores hus eller i vores have. Det betyder meget for mig, at vores hjem er rent og jeg kan ikke se det sjove i, at der bliver skrevet på vinduerne med tandpasta eller læbestift. Jeg ville være så irriteret over, at skulle vaske vinduer igen, hvilket jeg vil gøre lige inden brylluppet. Vi har ringet til nogle af min kommende mands venner og sagt, at vi ville bliver enormt kede af, hvis de gør noget ved vores hus og have. De sagde, at det ville de ikke. Men et par turde min mand ikke at ringe til, da han ville være bange for, at det ville være ild på bålet. Dem havde vi så besøg af i dag og der spurgte manden til, om vi havde hængelås på vores havelåge........ jeg kan godt lægge 2 og 2 sammen. PIS!!!! Hvad ville i gøre???? Jeg tror, at jeg ville - venligt men bestemt - fortælle dem, at de absolut intet hærværk eller løjer skal lave og at hvis de gør, så er vi ikke venner mere. Det måske ikke det fedeste og om I gør noget ved truslen er op til jer, men det bør give dem noget forståelse. Jeg så i sommer en have "hærget" men på en god måde. Det var en, der var fyldt 30. Der var der blevet taget en rulle vita-wrap og rullet ud i hele haven - rundt om buske og træer.. det ville tage liiiiidt tid at få det klistret op, men der var absolut intet sket.. og det synes jeg er harmløst.. men hvis de kan finde på at lave hærværk, er I nok nødt til at sætte stolen for døren for dem.. Puh.. håber for jer, at de ikke laver noget grimt!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 2, 2009 · Report post Puha Jeg får helt ondt i maven ved at læse dette.Vi er meget bekymrede for, hvad min kommende mands venner kan finde på at gøre ved vores hus eller have. Til vores polterabend for 14 dage siden, sagde min svigermor, at der var blevet spurgt efter en nøgle til vores hus. Dem der havde spurgt efter nøgle blev afvist, men så ville de gøre noget ved vores have istedet. Jeg fik helt ondt i maven, da jeg hørte det. Vi stoler ikke på min mands venner og hvis først de er kommet i gang, så kører de hinanden op og så tager det overhånd. Vi synes ikke på nogen måde, at det er sjovt, hverken inde i vores hus eller i vores have. Det betyder meget for mig, at vores hjem er rent og jeg kan ikke se det sjove i, at der bliver skrevet på vinduerne med tandpasta eller læbestift. Jeg ville være så irriteret over, at skulle vaske vinduer igen, hvilket jeg vil gøre lige inden brylluppet. Vi har ringet til nogle af min kommende mands venner og sagt, at vi ville bliver enormt kede af, hvis de gør noget ved vores hus og have. De sagde, at det ville de ikke. Men et par turde min mand ikke at ringe til, da han ville være bange for, at det ville være ild på bålet. Dem havde vi så besøg af i dag og der spurgte manden til, om vi havde hængelås på vores havelåge........ jeg kan godt lægge 2 og 2 sammen. PIS!!!! Hvad ville i gøre???? Jeg vil gå så langt at lade de pågældende vide, at de får problemer hvis de ikke respekterer at I ikke vil have det og her mener jeg f. eks at man ikke er venner mere... Som venner skal man kunne respekterer hinanden. Især når I kender vennerne så godt at det kan gå over gevind.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2009 · Report post Det er godt nok en ældre tråd, men jeg vil alligevel give min mening til kende Jeg har tænkt mig, ligesom min mor og far gjorde i sin tid, at hyre en vagt. Jeg stoler ikke på nogen, og slet ikke kærestens venner, så der kommer til at sidde en vagt indtil vi kommer hjem fra fest. Hårdt, men det giver ro til at nyde festen. Jeg vil ikke sidde og bekymre mig over hvad der venter når jeg kommer hjem. Jeg vil bare nyde festen og kærligheden til min smukke prins 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2009 (edited) · Report post i vores familie har det også altid været en tradition men der hvor det gik vildest for sig blev hele huset pakket ind i toilet parpir også blev der skrevet på vejen NYGIFT DYT 3GANGE DYT DYT DYT... så noget skal der nok ske men tror ikke at det bliver mere end det... Edited August 30, 2009 by bobo... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2009 · Report post Vi undgår det ved at holde festen ca. 300 m væk Så skal de være hurtige. Desuden bor vi i lejlighed i en lukket opgang og jeg tror nok at naboerne vil undre sig hvis nogen pludselig tropper op mens vi ikke er hjemme... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2009 · Report post Vi har system nøgler. Så det tætteste de kan komme er at pynte vores svalegang og hovdedør. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites