Guest Ria

Gæster laver ballade i brudeparrets hus

53 indlæg i dette emne

Vi har hverken venner eller familie, der ville finde på sådan noget, så jeg er helt tryg ved, at der er et par husnøgler i omløb :)

Jeg tror godt, at der kunne være nogle, der sneg sig ind for at lave en smule ballade, men gæsterne ved, at vi skal sove hjemme om natten, så ris i sengen er nok ikke populært. Desuden har både jeg og kæresten joket med, at alt hvad der kræver mere end 20 minutters oprydning bliver udskrevet som tvangsarbejde til ballademagerne :thumbsupsmileyanim:

Man kan sgu også være for sart som brudepar; Går der virkelig så meget festlighed af dagen, fordi nogle venner har lagt en bunke ris et sted, måske skrevet tillykke på spejlene med læbestift eller viklet en rulle toiletpair om spisebordet? Så længe det ikke forhindrer os i at sove om natten, så klarer vi nok en smule oprydning dagen efter! Dog kunne jeg bedst forestille mig, at der lå en reparationsbajer til kæresten, en god flaske rødvin eller lidt lækkert til morgenmad til os - vi har nemlig rigtig søde venner!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...

Man kan sgu også være for sart som brudepar; ...

Jo, det kan man. Men da en af mine bekendte belev gift skulle der også laves sjov i deres hus. Og selve de ting der blev lavet var såmænd uskyldige nok i sig selv. Men brudeparret havde kort forinde få lagt nye gulve i hust. Og da de gæster der skulle lave løjer bla. brugte rå ris til at strø ud diverse steder, fik gæsterne samtidig trådt rigtig mange små riskorns mærker i de nye gulve. Så alt efter hvordan ens hus bliver behandlet, kan jeg godt følge at det ikke er alle der er lige begejstret.

Vi overvejer selv at få slebet vores gulve ned inden brylluppet, og vi ville da også blive meget sure hvis de løjer der fandt sted ville gå ud over dem. Det skal siges at det er 60 år gamle unikke fyrtræsgulve, som man på ingen måde kan få i dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her har vores overnattende gæster fået at vide at ligger der så meget som et riskorn på gulvet, mangler så, eller er frosset så meget som en teske,

film og læbestift nogle steder, er de ude af vores liv for bestandigt.

De har intet at gøre her i huset når vi ikke er her, derfor er løsningen blevet

at vi låner min bonus far 3 vagt rott weilere, til at passe på huset.

Jeg har det lidt sådan jeg kan godt se nogen synes det hyggeligt, men helt ærlig skrid hjem til jer selv og rod.

Vi begge rørende enige om at vi ganske simple ikke vil finde os i det,

og konsekvensen bliver farvel og goodbye Ruth.

Jeg er bedøvende ligeglad med at blive kaldt for sart, men det fame vores hjem, os der skal rydde op, og gøre rent af

nogle paphoveder synes det så evigt morsomt at lave fis i ens hjem.

Sukkerknald

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her har vores overnattende gæster fået at vide at ligger der så meget som et riskorn på gulvet, mangler så, eller er frosset så meget som en teske,

film og læbestift nogle steder, er de ude af vores liv for bestandigt.

De har intet at gøre her i huset når vi ikke er her, derfor er løsningen blevet

at vi låner min bonus far 3 vagt rott weilere, til at passe på huset.

Jeg har det lidt sådan jeg kan godt se nogen synes det hyggeligt, men helt ærlig skrid hjem til jer selv og rod.

Vi begge rørende enige om at vi ganske simple ikke vil finde os i det,

og konsekvensen bliver farvel og goodbye Ruth.

Jeg er bedøvende ligeglad med at blive kaldt for sart, men det fame vores hjem, os der skal rydde op, og gøre rent af

nogle paphoveder synes det så evigt morsomt at lave fis i ens hjem.

Sukkerknald

Enig med dig og godt sagt.

Nu har jeg så overstået mit bryllup. Vi satte en hængelås på døren ind til stuen - kan man ikke komme ind i stuen, så kan man heller ikke komme ind andre steder i lejligheden, for man skal nemlig igennem stuen...

Der var nu heller ikke lavet noget overhovedet - tror godt at gæsterne vidste at jeg ikke ville finde mig i det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spillede godt nok bryllup for en bruger herindefra hvor nogle af gæsterne kørte et stykke tid. De havde blandt andet kommet peberkorn i bruseren m.v. Men ellers er mit indtryk at denne tradition er for nedadgående og hvis gæster/venner m.v. ikke vil respektere at man siger at man frabeder sig dette, så er de godt nok langt ude.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg spillede godt nok bryllup for en bruger herindefra hvor nogle af gæsterne kørte et stykke tid. De havde blandt andet kommet peberkorn i bruseren m.v. Men ellers er mit indtryk at denne tradition er for nedadgående og hvis gæster/venner m.v. ikke vil respektere at man siger at man frabeder sig dette, så er de godt nok langt ude.

Jeg er måske en frk sippe, men jeg har det osse sådan lidt, at jeg synes at det ville være dejligt de havde ordnet haven eller gjort hovedrent,

men det sjove går lidt af hvis jeg skal igang med at rydde op dagen efter mit bryllup, samt hvis mit arvebestik er frosset, ikke nok med det,

hvis vi vælger at ville hjem og sove i vores seng så skal natte sku ikke starte med vi skal rydde vores seng for ris.

Det værste jeg nogensinde har lavet var at gøre hoved rent, sætte roser osv. og lavet aftensmaden til de kom hjem dagen efter.

MizzT

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det lidt ambivalent med "må folk lave noget i min lejlighed"

Det er da superhyggeligt at komme hjem og der så ligger champagne på køl og der er strøet rosenblade ud. Men det er jo ikke mindre "indbrud" end hvis de putter ris i sengen eller hvad der ellers findes på.

I sommers var min bror og hans kæreste på ferie og min mor var "huspasser" for dem. Hun ringede til mig og spurgte om hun skulle lave kopier af nøglerne så vi kunne komme ind og gøre lidt ved lejligheden til deres bryllup et par uger senere. Jeg var først meget i mod det, men hun fik mig overtalt.

Jeg insisterede på at der absolut ikke skulle laves nogen form for hærværk i lejligheden...

Det endte med at jeg var omme i deres lejlighed og sætte lidt champagne med glas og chokolade til dem på deres spisebord og havde fundet bamsen som min lillebror fik af mig da han blev født. "Lillebror" som bamsen hedder fik rettet sin fine sløjfe og ud af nogle kunstige blomster fik jeg lavet en lille buket der mindede om brudens. "Lillebror" blev så sat inde i deres seng med et lille brev, hvor jeg skrev at "nu havde bamsen været med på så mange vigtige/store dage i min brors liv, at bamsen ikke skulle snydes for denne". Den bamse har været både sangskjuler og meget andet.

Det var så meningen at nogle af brudeparrets venner skulle have været med i lejligheden på samme tid. Men det flaskede sig ikke så de fik nøglerne og gik selv ind efter mig. Nøj hvor jeg havde det skidt... Det eneste forsvar er at min bror og hans kone har også været med til løjer i andre venners lejligheder, så de fik lidt som fortjent. Det var dog kun udvalgte venner der fik lov og slet ikke dem der kunne finde på at fryse bestik eller lignende. Jeg tror nok at hovedpuderne blev fyldt med ris som "tak for sidst"

Min kæreste er dog af en hel anden mening... Det er et blank Nej. Og skulle folk finde på det, så er de ikke velkomne mere.

Nu bor vi så også en time + øresundsbroen fra hvor vi skal giftes, så det bliver ikke aktuelt.

Ekstranøglen ligger hos ejendomsmægleren, så den kommer heller ikke i de forkerte hænder...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi var også meget imod det, da vi ikke bryder mig om at der nogen i vores hjem når vi ikke er der... desuden har vi en lille mis som er bange for fremmede og han skal ikke være bange i sit eget hjem... så vi indsamlede alle ekstra nøgler så kun min svigerinde som skulle hjem og fodre missen midt på aften havde en og hun lovede ikke at give den ud...og det ord holdt hun så det var dejligt at komme hjem til et hjem som vi havde forladt det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg ville også være super ked af hvis nogen tog hjem til os, uanset om det var sødt eller ej. Vores lille søn skal nemlig passes af naboen hjemme den dag efter vi har været i kirke, og han skal ikke forvirres yderligere af, at der er nogen han kender eller ikke kender der skal ind i hans hus og lave en masse ting!!! Jeg har også smidt et par ord om det rundt omkring, men jeg tror jeg sender en mail eller sms ud til folk og beder dem om at respekterer det! Nu skal vi også holde festen ca 45-60 min væk så de får ikke lige tid til det heller. Men man ved jo aldrig og jeg vil hellere være på den sikre side i stedet for at skulle gå og tænke over det hele aftenen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Èn gang har jeg været med til at lave "ballade".

Min ene kusine skulle giftes og vi tog derhjem og fyldte hele deres entre med oppustede balloner, som de skulle baldre inden de kunne komme videre ind i huset. :) :)

Og det var det.

Vi skal selv velsignes lige om snart, men da vi her i huset har MANGE dyr som kunne risikere at stikke af ved en åben dør (hvis ballademagere ikke lige tænker sig om, og lukker med det samme) og generelt vil blive stressede ved for meget rumsteren og kunne finde på at tygge i/spise hvad der blev strøet eller smidt i huset, så vi har frabedt os at der sker noget inde i huset og omkring skuret hvor vi også har dyr stående.

Men haven og huset udefra; der er de velkomne til at lave lidt hurlumhej - bare det er sobert. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke rigtig tænkt over det, men tror nu heller ikke der kommer nogen og laver noget herhjemme...

Men kunne godt lige tænke mig at vide en ting... Det der med at fryse bestikket? Hvorfor det?

Er det bare "sjovt" at gemme det væk, eller er der en anden grund??

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Handler det ikke også om at de tider hvor det næsten var et must at folk skulle lave "ballade" der var det også mere eller mindre et must at brudeparret sagde farvel relativt tidligt. I dag er langt de fleste brudepar med til den bitre ende eller noget der ligner det og derved har begrebet "bryllupsnat" og disse stunts fået en helt anden betydning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mands kammerater er bestemt heller ikke nogle som vi stolede på, ikke ville gøre noget. Til trods for at vi havde holdt vores nøgler tæt ind til kroppen, var vi ikke sikre på om de nu fandt på noget alligevel.

Så istedet for at true med bål og brand, skrev jeg et brev som min mand hang på døren inden han forlod vores hjem på dagen, hvor der stod at vi vr glade for at de var kommet, men de kunne desværre ikke komme ind. så for at I ikke skulle gå forgæves, står der kolde øl og cider i garagen.....

Så da vi kom hjem fra festen, var vores hus urørt men alle øl og Cider var drukket. og så havde de pyntet vores cykler med tyl og skrevet tak for øl med skruer på arbejdsbordet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mands kammerater er bestemt heller ikke nogle som vi stolede på, ikke ville gøre noget. Til trods for at vi havde holdt vores nøgler tæt ind til kroppen, var vi ikke sikre på om de nu fandt på noget alligevel.

Så istedet for at true med bål og brand, skrev jeg et brev som min mand hang på døren inden han forlod vores hjem på dagen, hvor der stod at vi vr glade for at de var kommet, men de kunne desværre ikke komme ind. så for at I ikke skulle gå forgæves, står der kolde øl og cider i garagen.....

Så da vi kom hjem fra festen, var vores hus urørt men alle øl og Cider var drukket. og så havde de pyntet vores cykler med tyl og skrevet tak for øl med skruer på arbejdsbordet...

Det var da en dejlig positiv måde at gribe situationen an på!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mands kammerater er bestemt heller ikke nogle som vi stolede på, ikke ville gøre noget. Til trods for at vi havde holdt vores nøgler tæt ind til kroppen, var vi ikke sikre på om de nu fandt på noget alligevel.

Så istedet for at true med bål og brand, skrev jeg et brev som min mand hang på døren inden han forlod vores hjem på dagen, hvor der stod at vi vr glade for at de var kommet, men de kunne desværre ikke komme ind. så for at I ikke skulle gå forgæves, står der kolde øl og cider i garagen.....

Så da vi kom hjem fra festen, var vores hus urørt men alle øl og Cider var drukket. og så havde de pyntet vores cykler med tyl og skrevet tak for øl med skruer på arbejdsbordet...

Det var da en dejlig positiv måde at gribe situationen an på!

Har fundet at humor er 100 gange mere effektiv end trusler når man har mad "banditter" at gøre....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare det må være så ærgeligt at have venner, som ikke kan klare at have denne "mulighed" uden at gå over gevind :blush:

Vi blev enige om at vi stolede på vores gæster, og selvom der nok ville blive lavet lidt små numre rundt omkring, så blev vi enige om at det var en del af alle bryllupstraditionerne.

Så vi inviterede altså alle gæsterne hjem til kaffe, mens vi selv tog i skoven med fotografen :cheerleader3:

Måske lidt modigt, men igen så kender vi vore gæster, og det gik da heldigvis også rigtig fint.

Da vi kom hjem dagen efter, var der ris alle mulige og umulige steder:

- bredt ud på borde, reoler og i vindueskarme

- i vores seng og på natbordene

- i vores tøjskabe, på alle hylder (heldigvis kun yderst på hylderne)

- i alle skabe og skuffer i køkkenet

- ja, selv i vores ene sæt af lamper var der ris nede omkring pærerne :cheerleader3:

Og så tror jeg faktisk ikke der var blevet lavet mere.

Det hele var lige til at støvsuge op, og i grunden syntes vi det var lidt hyggeligt :cheerleader3:

Bare lige for at få en af de positive historier om stille og rolig ballade med også.

Vi har så heller ikke selv deltaget i noget generende rundt omkring i andre folks hjem, skal det måske lige siges ;)

Redigeret af Jeppesen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej jeg må indrømme at når jeg læser denne tråd bliver jeg både overrasket og lidt chokeret over hvor mange der ikke vil have denne tradition mad. Hvor mange der seriøst hyre vagter og vil støde folk sig hvis de så meget som ligger et riskorn. Slå nu koldt vand i blodet. Vi taler om de mennesker som elsker jer og holder af jer og som i har valgt at invitere til den største dag i jeres liv. Fis er ok, det høre med til et bryllup... Hvis man er bange for at folk ødelægger ens tind jamen hvad er det så for nogle venner man omgås? Mon ikke det er der hele problemet ligger...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan godt være at jeg er sart men jeg vil bare ikke have at der er nogen i vores hjem når vi ikke er der, jeg kan ikke lide idén om at gå og snuse rundt hos andre, desværre er det noget man gør i min kommende mands famillie, så jeg har været med til brylluper hvor der har været 20 mennesker hjemme hos brudeparet og lave ting og sager. Så kan det godt være at det er små ting som og rode, så karse i potteplanterne, smide ris alle steder og meget andet men jeg vil ikke have det, derfor får min bedste veninde alle vores nøgler, men desværre er de mennesker nogen der bare vil ind så de smadre nok en rude for at komme ind, og det er sku ikke ok. Det sidste bryllup i famillien knækkede de noget i låsen for at prøve og dirke den op, ikke smart, og slet ikke fordi de skulle hjem og sove med deres lille pige på 6 månder, men her kom de til sidst ind ved og pille et vindue ud!! det er bar for meget for mig.

Jeg vil ha det helt fint med at vores venner lavede noget hos os men det er mest fordi at jeg ved alle de lidt uheldige mennesker der desværre er i min kommende mands famillie også ville gå med ind, så faktisk tror jeg at der vil kunne blive stor uenighed om det på dagen, så det her bekymre mig faktisk ret meget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
...

Man kan sgu også være for sart som brudepar; ...

Jo, det kan man. Men da en af mine bekendte belev gift skulle der også laves sjov i deres hus. Og selve de ting der blev lavet var såmænd uskyldige nok i sig selv. Men brudeparret havde kort forinde få lagt nye gulve i hust. Og da de gæster der skulle lave løjer bla. brugte rå ris til at strø ud diverse steder, fik gæsterne samtidig trådt rigtig mange små riskorns mærker i de nye gulve. Så alt efter hvordan ens hus bliver behandlet, kan jeg godt følge at det ikke er alle der er lige begejstret.

Vi overvejer selv at få slebet vores gulve ned inden brylluppet, og vi ville da også blive meget sure hvis de løjer der fandt sted ville gå ud over dem. Det skal siges at det er 60 år gamle unikke fyrtræsgulve, som man på ingen måde kan få i dag.

så er det måske en god ide at vente til bag efter bare for en sikerheds skyld...

i gamle dage var det man gemte noget brød og nogle peng og nogle ris.

brødet var så brude parret aldrig skulle sulte og pengene at de måtte få en masse rigdom/aldrig blive fattige)

og risene står for at de måtte være frugtbare...

så det er gammel skig.

lige som mønten i skoen osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg må indrømme at når jeg læser denne tråd bliver jeg både overrasket og lidt chokeret over hvor mange der ikke vil have denne tradition mad. Hvor mange der seriøst hyre vagter og vil støde folk sig hvis de så meget som ligger et riskorn. Slå nu koldt vand i blodet. Vi taler om de mennesker som elsker jer og holder af jer og som i har valgt at invitere til den største dag i jeres liv. Fis er ok, det høre med til et bryllup... Hvis man er bange for at folk ødelægger ens tind jamen hvad er det så for nogle venner man omgås? Mon ikke det er der hele problemet ligger...

Nej problemet ligger skam ikke i vennerne og hvad de kan finde på når vi snakker bryllup.

Et nej er et nej, såre simpelt er det.

Kan vores respektive venner ikke fatte vi ikke ønsker dem inde i vores hjem når vi ikke er tilstede

er det dem der har et problem og ikke os.

Yes jeg er hamrende sart og det vil jeg helt ærlig have lov at være.

Fordi jeg vælger at gifte mig er det ikke ens betydende med at jeg siger ja

til at få mit hjem indvaderet af en flok sprademagere.

MizzT

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ej jeg må indrømme at når jeg læser denne tråd bliver jeg både overrasket og lidt chokeret over hvor mange der ikke vil have denne tradition mad. Hvor mange der seriøst hyre vagter og vil støde folk sig hvis de så meget som ligger et riskorn. Slå nu koldt vand i blodet. Vi taler om de mennesker som elsker jer og holder af jer og som i har valgt at invitere til den største dag i jeres liv. Fis er ok, det høre med til et bryllup... Hvis man er bange for at folk ødelægger ens tind jamen hvad er det så for nogle venner man omgås? Mon ikke det er der hele problemet ligger...

Nej problemet ligger skam ikke i vennerne og hvad de kan finde på når vi snakker bryllup.

Et nej er et nej, såre simpelt er det.

Kan vores respektive venner ikke fatte vi ikke ønsker dem inde i vores hjem når vi ikke er tilstede

er det dem der har et problem og ikke os.

Yes jeg er hamrende sart og det vil jeg helt ærlig have lov at være.

Fordi jeg vælger at gifte mig er det ikke ens betydende med at jeg siger ja

til at få mit hjem indvaderet af en flok sprademagere.

MizzT

Jeg vil så også vove den påstand at nogle 'venner' vælger man ikke selv. Eksempelvis fætre/kusiner på den ene eller den anden side af familien som ikke forstår hvor grænserne for god skik og brug går. Har man nu sådan nogle socialt udfordrede personer på sin side kan det se meget mærkeligt ud at invitere uden om dem.

Selv har vi inddraget den ekstra nøgle der er til vores hus og så har vi to store savlende hunde som bliver placeret indenfor hoveddøren - med adgang til køkken og bryggers så hvis nogen kommer ind den vej bliver deres pæne tøj savlet til og højst sandsynligt bliver der også brug for fnugruller med mere for at få hundehårene af (den ene hopper op og sætter poterne på skuldrene af min 186 cm høje kæreste) - det regner vi med er nok til at holde folk ude af huset. At de så er velkomne til at lave ballade i haven på gårdspladsen og i stalden (så længe der tages højde for dyrenes ve og vel - men det er alle folk der er vant til dyr, så det bekymrer mig ikke) er så en anden sag :17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ved med sikkerhed der sker noget hjemme ved os... Jeg har to tømre som svogre og de har sagt at de piller et vindue ud hvis det bliver den eneste måde de kan komme ind på :loveboard: Men jeg synes nu også det er lidt hyggeligt at komme hjem til, for ved jo også godt at de ikke ødelægger noget.

Vi stiller så et par poser chips frem og nogle øl og vand, så går der jo også noget tid med at spise og drikke for vores familie. Vi låser godt nok døren ind til vores soveværelse, for vi vil sove i vores egen seng som nygifte :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ej jeg må indrømme at når jeg læser denne tråd bliver jeg både overrasket og lidt chokeret over hvor mange der ikke vil have denne tradition mad. Hvor mange der seriøst hyre vagter og vil støde folk sig hvis de så meget som ligger et riskorn. Slå nu koldt vand i blodet. Vi taler om de mennesker som elsker jer og holder af jer og som i har valgt at invitere til den største dag i jeres liv. Fis er ok, det høre med til et bryllup... Hvis man er bange for at folk ødelægger ens tind jamen hvad er det så for nogle venner man omgås? Mon ikke det er der hele problemet ligger...

Nej problemet ligger skam ikke i vennerne og hvad de kan finde på når vi snakker bryllup.

Et nej er et nej, såre simpelt er det.

Kan vores respektive venner ikke fatte vi ikke ønsker dem inde i vores hjem når vi ikke er tilstede

er det dem der har et problem og ikke os.

Yes jeg er hamrende sart og det vil jeg helt ærlig have lov at være.

Fordi jeg vælger at gifte mig er det ikke ens betydende med at jeg siger ja

til at få mit hjem indvaderet af en flok sprademagere.

MizzT

Jeg er så enig :)!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg synes det er vildt fantastisk, hvis nogle "bryder" ind og strør rosenblade og gør hjemmet lidt hyggeligt og romantisk til de nygifte kommer hjem.

Frossent bestik, film på toiletbrættet m.v. er for mig at se små sjove indslag, som intet ødelægger men samtidigt vil jeg gerne frabede dette.

Men ligefrem at ødelægge eller hærge hjemmet, det accepterer jeg ikke og det er mine nærmeste også udemærket klar over, ligesom jeg tvivler på, at de kunne finde på det.

Vi har 3 nøgler til vores hjem. Vi har hver en og min bror har den sidste og det er jeg fuldt ud tryg ved.

Men jeg blev godt nok noget skuffet, da min søster for et år siden skulle giftes og spurgte til en familiekomsammen, om nogle af os havde nøgler, for så ville hun have dem. Jeg spurgte hvorfor og hun begrundede med, at hun ikke ville have ødelagt hendes hjem, fx med karsefrø over hele stuegulvet. Der kiggede jeg på hende og spurgte, om hun ærlig talt troede, at vi kunne finde på det og hendes svar var, at det vidste man aldrig og hun ville ikke tage nogle chancer. Jamen tak for tilliden!!

Hun bad så aldrig om nogle nøgler hos de andre familiemedlemmer, men jeg synes det var en noget fej anklage..

ikke for at forsvare din søster, men kan det ikke være hendes lidt uheldige måde at gøre opmærksom på hvor hendes grænse gik.

M;en helt enig det skal være til hygge og sjov for brudeparret og ikke at man skal bruge hele dagen på at rydde op!!!!

Jeg har også tænkt mig at få den ene nøgle der ligger hos min datter. Den ligger der for en sikkerhed for os selv hvis vi skulle smække os ude ;) Et stykke tid før mit bryllup vil jeg bede om at få den, ikke fordi jeg ikke stoler på min datter, men for min egen skyld så jeg er HELT sikker på at ingen kan overtale hende til at udlevere nøglen ;)

Jeg vil blive SÅ gal hvis nogen "brød" ind hos mig også selv om det kun er for at drysse rosenblade!!! Det er at overskride og krænke mit private territorium også er det iøvrigt ulovligt!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer