Kristina B.

Billeder af mine prøvekager

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow, de er virkelig flotte :thumbsupsmileyanim: Der må være en konditor gemt i dig :cheerleader3:

Jeg er helt enig med Carina_Louise.

Er det marcipan du har brugt til at pynte kagerne med??

Knus fra Heidi

Det er sugarpaste jeg har brugt. Det er utrolig nemt at arbejde med!!! Det har ikke så meget smag som marcipan, men sjovt er det i hvert fald at arbejde med

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det marcipan du har brugt til at pynte kagerne med??

Knus fra Heidi

Det er sugarpaste jeg har brugt. Det er utrolig nemt at arbejde med!!! Det har ikke så meget smag som marcipan, men sjovt er det i hvert fald at arbejde med

okay tak, jeg har godt læst om det. Jeg overvejer nemlig om jeg skal prøve. Min kærste synes nemlig at en bryllupskage fra en bager er dyr, så vi kan måske selv lave den og så spare nogle penge der.

Knus fra Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det marcipan du har brugt til at pynte kagerne med??

Knus fra Heidi

Det er sugarpaste jeg har brugt. Det er utrolig nemt at arbejde med!!! Det har ikke så meget smag som marcipan, men sjovt er det i hvert fald at arbejde med

okay tak, jeg har godt læst om det. Jeg overvejer nemlig om jeg skal prøve. Min kærste synes nemlig at en bryllupskage fra en bager er dyr, så vi kan måske selv lave den og så spare nogle penge der.

Knus fra Heidi

Jeg synes det er utrolig nemt at arbejde med. Det klistre slet ikke på samme måde som marcipan!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er det bare nogle superflotte kager! Jeg er dybt imponeret :cheerleader3:

Hvor kan man lære at lave den slags?

Mange hilsner fra Tanja

Mange tak:o)

Min mor og jeg var på et kursus hos Kagekompagniet - det var super godt og sjovt! Man kan jo bruge det til andet end lige bryllupskager. Tror nok der er nogen der vil kigge lidt hvis man kom med sådan en kage til en fødselsdag:o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer