lykke77

Kamilla & Jesper 26.09.2009

261 posts in this topic

Annonce ♥

Jamen så er det sku imorgen tøser, hold da kæft hvor er jeg bare spændt :griner:-

Aller først vil jeg lige undskylde alle de super tråde jeg har forsømt de sidste par dage, jeg har simpelt hen ikke haft tid og overskud til det :) Men jeg lover at jeg vender frygteligt tilbage efter vores store dag :cheerleader3:

Dette indlæg bliver nok det sidste som frk. Lykke. Jeg får nemlig lidt travlt idag og Viktor og jeg skal sove hos min mor og hun har ikke internet :) Nå men lige om lidt skal jeg aflevere Viktor i børnehaven og så skal jeg hjem og pakke tasker. Jeg håber bare at jeg husker det hele. Kl. 11 får vi nøglerne til lokalet og så skal vi over og pynte :hug: Jeg glæder mig sååå meget til at se det hele som en helhed, og bare det nu er som det ser ud oppe i mit hovede :)

Imorgen tidlig kommer min gode veninde så hjem til min mor og vi skal ud og have sat hår og lagt make up og alt imens tager min mor sig af Viktor :thumbsupsmileyanim: Uhhh det skal nok blive en dejlig dag :):):) Har KÆMPE STORE sommerfugle i maven :)

Men tak for alle jeres indlæg og hjælp når jeg har haft brug for det :cheerleader3: Vi skrives når jeg er en gift frue :bearhug:

I får lige nogle af de sidste billeder for nu. Det er mine negle som jeg fik lavet igår og så er det vores kirkehæfter som min dejlige kæreste har lavet..

post-37190-1253862003.jpg

Edited by lykke77
0

Annonce ♥

Iihhh Kamilla!!!!

Tillykke med i morgen, glæder mig til billeder og alting!!!!!!

Ha' en fantastisk dag og kunne vi overhovedet få bedre vejr? Me thinks... NO :thumbsupsmileyanim:

Og som alle nok har sagt til dig, husk at nyde det :bearhug:

0

Kære søde Frk. Lykke :)

Jeg håber du og Jesper får en uforglemmelig bryllupsdag i morgen.

Du har gjort et fantastisk forarbejde og jeg glæder mig fantastisk, til at 'se' og nyde dagen (og fremtiden) sammen med jer.

Husk!

Lykken er som en lille fugl,

den flyver og kommer tilbage.

Hos jer - har den nu fundet sit eget skjul.

Plej den - og den bliver, der alle dage.

Mange kærlige hilsner

Knus & Kram

fra svigermor :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres lykønskningers, de varmer her på dagen. Jeg er netop kommet hjem til min mor og har nu fået sat hår og lagt make up og det er blevet så fint. Nu skal til at have lidt frokostpg så skal outfitet på. uhhh nu er det sku tæt på at det sker :-)

0

Tak for jeres lykønskningers, de varmer her på dagen. Jeg er netop kommet hjem til min mor og har nu fået sat hår og lagt make up og det er blevet så fint. Nu skal til at have lidt frokostpg så skal outfitet på. uhhh nu er det sku tæt på at det sker :-)

Hvor er det bare vildt at du har overskud til at skrive til os herinde.... Jeg er sikker på du ser fantastisk ud... GLæder mig så meget til at se billeder...

Håber det bliver som en drøm...Det fortjener du søde

0

Annonce ♥

Hej alle i søde tøser der har ønsket os tillykke på vores store dag :loveboard:

Det er ved at være et stykke tid siden at jeg har skrevet herinde... Der skete lige nogle ting som gjorde at jeg har overvejet meget om jeg stadig skulle skrive herinde. Hjemmesiden her har jeg bl.a brugt som en slags dagbog og selvom det jo er en offentlig tilgængelig side så er det jo meget personligt det man skriver herinde..

Når det så er skrevet så vil jeg da lige fortælle at vi havde den mest fantastiske dag i vores liv, altså sammen med den dag vores søn kom til verden :bearhug: Jeg overvejer stadig lidt om jeg skal lave en bryllupsberetning men mon ikke om jeg gør det?? ;) Dagen gik som vi havde ønsket os og meget mere til. Præstens tale var super god - meget personlig, Jesper så skide godt ud, min brudebuket som han havde bestemt var rigtig flot, Viktor var sååå fin, vores gæster var glade, maden var super, bryllupskagen smagte vidunderligt og var sååå flot, fine gaver, gode taler var der rigtig mange af og Jespers tale til mig var simpelthen så fantastisk.

Det eneste som ikke helt var som det skulle være var desværre min kjole :b223: Jeg kom aldrig til at føle mig helt tilpas i den. Jeg har en stor barm og stiverne kunne ikke helt holde den på plads trods de havde lovet det i Lilly :blush: Det resulterede i at den gnavede mig og at den noget af tiden ikke sad som den skulle -æv. Vi fik allerede om søndagen billeder fra min veninde og hendes mand og der må jeg indrømme at jeg brød grædende sammen. Tænk at jeg havde set sådan ud?? (Jeg ved godt at man er mest kritisk selv). Hele min forestilling om at vi skulle have bryllupsbilleder stående fremme, forsvandt meget hurtigt :) Jeg vil dog sige at vi jo også havde hyret en fotograf og da vi kunne se hans billeder på nettet et par dage senere, var der heldigvis rigtig mange gode billeder. Så nu skal der selvfølgelig billeder frem og stå :thumbsupsmileyanim: Og nu glæder jeg mig faktisk til at han har fået efterrediget nogle af den og vi får dem hjem så vi kan få nogle af dem fremkaldt :cheerleader3:

Nå men festen sluttede først hen på morgenen, vi var hjemme kl. 05.15 så man må sige at det var en god fest :carrot:

I får lige et par af de gode billeder:

post-37190-1255332415.jpg

Edited by lykke77
0

Annonce ♥

Det gør mig ondt at du ikke følte dig hjemme i kjolen.. Sender et kram

Så til alt det gode. Tillykke med jeres bryllup :thumbsupsmileyanim:

Det lyder som om alt var godt undtagen kjolen og jeg syntes du ser vidundelig ud i din kjole på de billeder du har sat ind. I ser også så dejlig lykkelige ud.. jeres dreng ser rigtig dejlig fræk ud på billedet..

Det må da have været en kanon fest når I kom så sent hjem.

Kh

Anette

0