lykke77

Kamilla & Jesper 26.09.2009

261 posts in this topic

Jeg er helt vild med det første billede - hvor er det bare skønt og hvor ser i dejlige ud alle 3 :thumbsupsmileyanim:

Ærgerligt at kjolen ikke var helt optimal, men det synes jeg nu ikke man kan se på billederne, du stråler jo og ser så smuk ud!

Igen stort tillykke med jeres store dag, jeg håber det bliver til en hel berretning over jeres fantastiske dag senere, men nu må vi jo se :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Stort øv med kjolen, det burde ingen brud skulle opleve! MEN når det er sagt, må jeg sige, at billederne, du viser, er fantastiske gode af jer alle; I ser så lykkelige, smukke og "sammentømrede" ud, hvis du forstår?

Tillykke med den fabelagtige dag, som jeg håber du vil fortælle mere om, men ellers tak for det indblik, du her har givet :thumbsupsmileyanim:

0

Wauw!!!!! Hvor er I bare smukke! og i sær dig. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er vild med det første billede. Det ser bare så ægte ud og fyldt med kærlighed.

Håber du vil komme med en beretning, så vi kan se resten af jeres fantastiske dag :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres roser, de varmer rigtig meget så i får alle sammen lige et kæmpe gigantisk :cheerleader3: Jeg må jo indrømme at jeg fik lidt tårer i øjenkrogen :loveboard: Det betyder virkelig meget for mig for der er virkelig nogle af billederne hvor det altså ikke ser alt for smart ud med mine store babser :blush:

Min dejlige mand har derfor været inde forbi Lilly (jeg vil ikke derind igen) og tale med dem. De havde aldrig hørt om det før (det med stiverne) og de var utroligt kede af det. Jesper skal nu derfor ind med kjolen i løbet af denne her uge og så vil de formentlig sende den retur til producenten. De kunne selvfølgelig ikke love os nogle penge tilbage men jeg gør det sku også mest fordi at det bare ikke må ske for en anden brud. Det er sku once in a lifetime...For min skyld kan de beholde møget... Ja det er lidt ærgerligt at man nu har det sådan med sin kjole, den betyder ikke ret meget for mig.. Og ærgerligt at vi ikke lejede den som vi talte om i stedet for at købe den :b223:

Men ok, man kan altid være bagklog og jeg vælger nu at fokusere på at vi havde en fantastisk dag og at der heldigvis også er taget en masse gode billeder som jeg nu glæder mig rigtig meget til at modtage :thumbsupsmileyanim:

Hvis i nåede hertil så tak fordi i gad lytte til mit brok, men jeg var lige nødt til at komme af med det en gang til.. :bearhug:

Edited by lykke77
0

Jeg forstår så udmærket dine følelser omkring din kjole, og at du ikke havde lyst til at komme i Lilly igen - håber de finder ud af at kompensere lidt. Ikke fordi det vil ændre oplevelsen, men fordi det viser en forståelse for jeres situation. Og hvis ikke det er ok at brokke sig her, hvor så?! Som sagt synes jeg dine tanker og frustrationer er fuldt berettiget. Men er glad for på dine vegne, at der alligevel er så mange billeder, der viser jer (dig) fra en den smukke side, enhver brud har fortjent :17:

0

Annonce ♥

Tak for dine søde ord og din forståelse :blush: Følte mig lige pludselig som en rigtig brokkerøv.. Men ja, jeg har sku lov at være ærgerlig.

Vi tog derfor idag til Kbh. og Jesper gik i Lilly med kjolen. De var endnu engang søde og var vældig kede af det som var sket og de ville selvfølgelig ringe til fabrikanten og så skal den evt. sendes derind. Nu hænger den i hvert fald i Lilly igen :cheerleader3: Nå men jeg håber og krydser fingre for at de bare gør et eller andet.. Nu må vi se.

Efter Lilly tog vi metroen ind til Fields hvor vi spiste lidt frokost og derefter skulle vi i Inspiration. Jeg havde nemlig læst om en herinde som havde hørt at hvis man var blevet gift i 2009 fik man lov til at bruge 500,- kvit og frit i forretningen, så det ville vi da også. Jeg vil lige sige at jeg inden da havde ringet til kundeservice fordi at jeg syntes det lyd lidt mærkeligt, men det var altså rigtigt nok.. Vi gik ind i forretningen og fortalte hvad vi havde hørt men det havde de ikke hørt om, kun at man kunne få et eller andet fra Stelton hvis man havde lavet en ønskeliste i forretningen. Jeg sagde at jeg havde hørt om andre der havde benyttet sig af det, at jeg havde talt med kundeservice og at de jo bare kunne ringe derind. Det gjorde det så med det resultat at vi kunne shoppe for 500,- i forretningen :) Så vi kom hjem med en trådløs vejrstation fra OBH :17: Tak for gaven siger jeg bare ;)

Så bare se at komme afsted, jer der skal giftes eller er blevet gift i 2009 :cheerleader3:

Edited by lykke77
0

Puhaa, jeg får virkelig forsømt dette skønne forum :) Hverdagslivet er så småt gået igang igen, og vi er sku lidt trætte... :)

Nå men siden sidst har vi fået en opringning fra Lilly som kunne fortælle os at de ville kompensere for den ødelagte kjole med 2900,- :) Wuhuu, det er sådan ca 60% tilbage af prisen (vi gav 4900), så det syntes vi er rigtig flot. Og så kunne vi oven i købet hente kjolen hjem igen hvis vi ville det, så det har vi selvfølgelig gjort. Det giver os jo ikke dagen tilbage men de kunne jo også bare have sagt at det var rigtig ærgerligt og så ikke gøre mere ved det. Så nu venter vi på at pengene bliver overført til kontoen og så skal der shoppes :thumbsupsmileyanim:

Billederne fra fotografen er også kommet på dvd så nu skal vi til at have dem fremkaldt. Jeg glæder mig til de skal stå og hænge i vores stue :)

0

Hvor er det bare SKØNT at høre, at der trods alt kommer lidt kompensation.... Som du selv skriver, så kan dagen jo ikke gøres om, men det letter måske alligevel lidt....

Det er en rigtig god service - har selv oplevet Lilly som utrolige venlige og meget imødekommende!

knus fra mig

0