camillaogmartin

Fotomontage og sang?

8 indlæg i dette emne

Hej :cheerleader3:

Nu er der ikke længe til jeg skal giftes :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal ikke holde tale for min kommende mand, da jeg ikke duer til, at stå foran så mange mennesker og tale...

Så han får i stedet en sang fra mig, og så havde jeg egentlig også planlagt, at lave en fotomontage til ham, som skulle vises til brylluppet i stedet for en tale... MEN..

Nu er jeg blevet i tvivl, om det er for meget, at lave både en sang og en fotomontage???

Hvad siger i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :cheerleader3:

Nu er der ikke længe til jeg skal giftes :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal ikke holde tale for min kommende mand, da jeg ikke duer til, at stå foran så mange mennesker og tale...

Så han får i stedet en sang fra mig, og så havde jeg egentlig også planlagt, at lave en fotomontage til ham, som skulle vises til brylluppet i stedet for en tale... MEN..

Nu er jeg blevet i tvivl, om det er for meget, at lave både en sang og en fotomontage???

Hvad siger i?

egentlig synes jeg det lyder som en god ide. skal du selv synge? er lidt misundelig på alle dem, som selv ka synge, jeg har ikke en tone i livet, og derfor er dette ikke en mulighed for mig. jeg har så valgt at betale mig fra det, ved at få en sanger ind og synge from this moment af shaina twain, dette er en stor overraskelse, som ingen får noget af vide om.:-)

men du kan sagten lave en fotoserie, som kan køre under din sang, hvis du kan styre det selv :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nej nej... jeg skal ikke synge selv. Jeg ville lave en sang som bliver delt rundt til alle, så alle skal synge. Derfor kan fotomontagen heller ikke kører samtidig, da folk jo ikke kan kigge på både teksten til sangen og så på montagen....

Hvad siger I andre? Bliver det for meget med begge dele? Og hvilken rækkefølge skal de tages i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang er fotomontagen? Vil du sige noget om/med fotomontagen, f.eks. understreges den af sangen? Ellers kommer sådan en fotomontage måske til at stå sådan lidt underligt alene.

Men synes ikke det er for meget i sig selv med en sang og et indslag. Synes hurtigt sangene er sunget igennem. Specielt hvis det er en forholdsvis kort og frisk sang

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor lang er fotomontagen? Vil du sige noget om/med fotomontagen, f.eks. understreges den af sangen? Ellers kommer sådan en fotomontage måske til at stå sådan lidt underligt alene.

Men synes ikke det er for meget i sig selv med en sang og et indslag. Synes hurtigt sangene er sunget igennem. Specielt hvis det er en forholdsvis kort og frisk sang

:thumbsupsmileyanim:

Jeg har ikke lavet fotomontagen endnu, men jeg regner ikke med, at den kommer til, at tage vildt lang tid... max 4-5min. Den skal bestå af billeder af os begge fra vores barndom og til vi mødes, og så lidt billeder af os sammen....

I sangen handler mest om hvordan vi mødtes, frieriet, og os nu....

Ved ikke om det blev meget rodet, men jeg håber du forstår?

Er der ikke andre der har en mening til, om det bliver for meget med begge dele??????

Og hvilken rækkefølge skal det komme hvis jeg vælger begge dele???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg ved ikke om jeg er til nogen hjælp, for jeg har faktisk lidt det samme problem...jeg ved jeg ikke kan gennemføre en tale, så jeg har istedet hyret Szhirley til at komme og synge en sang for min kæreste.

Men jeg vil nemlig også gerne lave en fotomontage, men synes ikke at det passer med begge dele, da folk jo ikke så godt kan koncentrere sig om 2 ting på en gang!

Og det ville øvrigt også virke lidt tamt at have sådan en fotomontage kørende uden noget musik eller ord til...bare min mening :thumbsupsmileyanim:

Så jeg overvejer at lave en fotomontage, som bare skal køre på en storskærm ved receptionen, evt med musik til og så lade Szhirley komme og synge under middagen....på den måde får jeg begge dele, men uden at de overlapper hinanden! ;)

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Altså jeg ved ikke om jeg er til nogen hjælp, for jeg har faktisk lidt det samme problem...jeg ved jeg ikke kan gennemføre en tale, så jeg har istedet hyret Szhirley til at komme og synge en sang for min kæreste.

Men jeg vil nemlig også gerne lave en fotomontage, men synes ikke at det passer med begge dele, da folk jo ikke så godt kan koncentrere sig om 2 ting på en gang!

Og det ville øvrigt også virke lidt tamt at have sådan en fotomontage kørende uden noget musik eller ord til...bare min mening :thumbsupsmileyanim:

Så jeg overvejer at lave en fotomontage, som bare skal køre på en storskærm ved receptionen, evt med musik til og så lade Szhirley komme og synge under middagen....på den måde får jeg begge dele, men uden at de overlapper hinanden! ;)

Kh Majken

Jeg ville nu sætte musik på montagen ( har tænkt på, at bruge: "jeg har ingen anden drøm"... og indimellem alle billederne ville jeg sætte lidt tekst.....

Vi skal holde reception i telte, og der kommer rigtig mange mennesker, så jeg syntes ikke den passer til der. Det skulle jo være noget til min kommende, når nu jeg ikke kan holde tale, og jeg tror ikke, at der er nogen der vil lægge særlig meget mærke til den, hvis den bare skulle kører i baggrunden...

Men kan jeg have begge dele og i hvilken rækkefølge?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer