MarieMus

Marie & Morten <3 Vores bryllup 2. maj 2009

395 indlæg i dette emne

Hmm man føler sig så tom inden i nu hvor det er slut......øv.....nej hi hi jeg tror jeg tager turen en gang til.....

tak for fantastisk beretning.... :thumbsupsmileyanim:

Årh hvor er du sød. Tag gerne turen igen, det vil jeg også selv gøre og måske tilføje lidt tekst. Det var bare svært at finde de rette ord, da iveren for at vise billeder meldte sig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT - og forsinket - tillykke :thumbsupsmileyanim: og 1000 tak for en fantastisk beretning.

Årh, suk altså! Det hele ser bare så dejligt ud :blush:

Ææææælsker din kjole, SÅ lækker....

Rigtig god fornøjelse med livet som nygift frue :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en skøn beretning søde. og sikke dejlige billeder..

hvor har det været dejligt og følge din planlægning og bryllupsberetning. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

vil bare ønske jer Held og lykke i fremtiden (eller skal jeg sige knæk og bræk) som jægerne siger hehe :badgirl:

ej hvor dejligt og komme hjem til balloner, flag og champange.. :blush::iloveyou:

:respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for at du delte dit bryllup med os. Jeg har nydt hvert eneste indlæg og alle de smukke billeder.

Kh

Anette

Hvor er det dejligt at høre at du har nydt beretningen. Det er også skønt at skrive den og genopleve hele dagen. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
STORT - og forsinket - tillykke :cheerleader3: og 1000 tak for en fantastisk beretning.

Årh, suk altså! Det hele ser bare så dejligt ud :iloveyou:

Ææææælsker din kjole, SÅ lækker....

Rigtig god fornøjelse med livet som nygift frue :blush:

Tusind tusind tak! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med din nye status som frue :badgirl:

Sikke et dejligt eventyr :thumbsupsmileyanim:

Billederne er fyldt med stemning og det ser ud til at ha været en rigtig skøn dag :blush:

I ser begge rigtig flotte ud, og du er vel nok smuk i din kjole :respekt: Smuk smuk smuk :cheerleader3:

Tak for en fantastisk beretning :iloveyou:

Redigeret af AnneM
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sikke en skøn beretning søde. og sikke dejlige billeder..

hvor har det været dejligt og følge din planlægning og bryllupsberetning. :cheerleader3::blush:

vil bare ønske jer Held og lykke i fremtiden (eller skal jeg sige knæk og bræk) som jægerne siger hehe :)

ej hvor dejligt og komme hjem til balloner, flag og champange.. :iloveyou::badgirl:

:)

Dejligt at høre at du har nydt at følge mig, både i min planlægning og min beretning. :thumbsupsmileyanim:

Jeg behøver jo ikke fortælle dig hvordan det føles og hvor glad man bliver for søde kommentarer og beskeder, for du står selv midt i det.

Håber i nyder jeres tur til Lalandia. :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din nye status som frue :)

Sikke en dejlig beretning :cheerleader3:

Billederne er fyldt med stemning og det ser ud til at ha været en rigtig skøn dag :respekt:

I ser begge rigtig flotte ud, og du er vel nok smuk i din kjole :) Smuk smuk smuk :blush:

Tak for en fantastisk beretning :badgirl:

Tak for den dejlig besked! Det er vidunderligt at være Fru! Glæd dig. :iloveyou:

Selvom planlægningen har været sjov og hyggelig er det nu skønt med fritid og ikke hele tiden at have dårlig samvittighed over noget man ikke har nået.

Tak for de dejlige konmmentarer til vores billeder, vi er så glade for at så mange gæster har brugt deres kameraer hele dagen. :thumbsupsmileyanim:

Kjolen var vidunderlig at have på og jeg fik så mange komplimenter. Det er trist at man ikke skal havde den på igen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sikke en skøn beretning søde. og sikke dejlige billeder..

hvor har det været dejligt og følge din planlægning og bryllupsberetning. :cheerleader3::blush:

vil bare ønske jer Held og lykke i fremtiden (eller skal jeg sige knæk og bræk) som jægerne siger hehe :cheerleader3:

ej hvor dejligt og komme hjem til balloner, flag og champange.. :iloveyou::)

:)

Dejligt at høre at du har nydt at følge mig, både i min planlægning og min beretning. :thumbsupsmileyanim:

Jeg behøver jo ikke fortælle dig hvordan det føles og hvor glad man bliver for søde kommentarer og beskeder, for du står selv midt i det.

Håber i nyder jeres tur til Lalandia. :respekt:

mange tak søde. ja vi er blevet hel nyforelsket igen hehe. efter vi blev gift. :) hvor er det bsre romantisk hehe.

jo tak søde det er jeg sikker på ( Fru Marie ) hhe :badgirl:

hvornår skulle i afsted på noget søde ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sikke en skøn beretning søde. og sikke dejlige billeder..

hvor har det været dejligt og følge din planlægning og bryllupsberetning. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

vil bare ønske jer Held og lykke i fremtiden (eller skal jeg sige knæk og bræk) som jægerne siger hehe :iloveyou:

ej hvor dejligt og komme hjem til balloner, flag og champange.. :cheerleader3::loveflag:

:td:

Dejligt at høre at du har nydt at følge mig, både i min planlægning og min beretning. :thumbsupsmileyanim:

Jeg behøver jo ikke fortælle dig hvordan det føles og hvor glad man bliver for søde kommentarer og beskeder, for du står selv midt i det.

Håber i nyder jeres tur til Lalandia. :cheerleader3:

mange tak søde. ja vi er blevet hel nyforelsket igen hehe. efter vi blev gift. :rolleyes: hvor er det bsre romantisk hehe.

jo tak søde det er jeg sikker på ( Fru Marie ) hhe :loveboard:

hvornår skulle i afsted på noget søde ?

Vi skal afsted i sommerferien, 2 uger til Grækenland. Det er ikke muligt at komme afsted nu, når jeg har giftet mig med en studerende. :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sikke en skøn beretning søde. og sikke dejlige billeder..

hvor har det været dejligt og følge din planlægning og bryllupsberetning. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

vil bare ønske jer Held og lykke i fremtiden (eller skal jeg sige knæk og bræk) som jægerne siger hehe :iloveyou:

ej hvor dejligt og komme hjem til balloner, flag og champange.. :cheerleader3::loveflag:

:td:

Dejligt at høre at du har nydt at følge mig, både i min planlægning og min beretning. :thumbsupsmileyanim:

Jeg behøver jo ikke fortælle dig hvordan det føles og hvor glad man bliver for søde kommentarer og beskeder, for du står selv midt i det.

Håber i nyder jeres tur til Lalandia. :cheerleader3:

mange tak søde. ja vi er blevet hel nyforelsket igen hehe. efter vi blev gift. :rolleyes: hvor er det bsre romantisk hehe.

jo tak søde det er jeg sikker på ( Fru Marie ) hhe :loveboard:

hvornår skulle i afsted på noget søde ?

Vi skal afsted i sommerferien, 2 uger til Grækenland. Det er ikke muligt at komme afsted nu, når jeg har giftet mig med en studerende. :loveflag:

oki hehe. ej det bliver da dejligt og komme afsted i sommerferien søde .:iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en skøn beretning søde. og sikke dejlige billeder..

hvor har det været dejligt og følge din planlægning og bryllupsberetning. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

vil bare ønske jer Held og lykke i fremtiden (eller skal jeg sige knæk og bræk) som jægerne siger hehe :balloons:

ej hvor dejligt og komme hjem til balloner, flag og champange.. :cheerleader3::loveflag:

:iloveyou:

Dejligt at høre at du har nydt at følge mig, både i min planlægning og min beretning. :thumbsupsmileyanim:

Jeg behøver jo ikke fortælle dig hvordan det føles og hvor glad man bliver for søde kommentarer og beskeder, for du står selv midt i det.

Håber i nyder jeres tur til Lalandia. :loveboard:

mange tak søde. ja vi er blevet hel nyforelsket igen hehe. efter vi blev gift. :td: hvor er det bsre romantisk hehe.

jo tak søde det er jeg sikker på ( Fru Marie ) hhe :rolleyes:

hvornår skulle i afsted på noget søde ?

Vi skal afsted i sommerferien, 2 uger til Grækenland. Det er ikke muligt at komme afsted nu, når jeg har giftet mig med en studerende. :iloveyou:

oki hehe. ej det bliver da dejligt og komme afsted i sommerferien søde . :c166:

Ja det bliver rigtig godt. Vi glæder os rigtig meget. :loveflag: Nu er der jo heller ikke så længe til. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer