Posted May 4, 2009 · Report post Hej Piger. Jeg er ligesom mange af jer andre meget følsom, og jeg har kun 1 ord til min makeup på min bryllupsdag: VANDFAST, tak! Jeg er ikke itvivl om at lommetørklædet vil blive brugt meget, jeg har alerede en klump i halsen når jeg tænker på det øjeblik hvor kirkedøren skal gå op og orglet begynder at bruse!! Som person er jeg meget snakkende og jeg synes derfor at det er meget passende og ikke som en kæmpe overraskelse for vores gæster hvis jeg holdt en tale:) Men jeg magter det ikke den dag! Vil ikke kunne gennemføre en tale uden at bryde sammen.. Så jeg har besluttet at lave en fotomontage der skal afspilles til festen.. men så kommer mit spørgsmål: Hvordan starter og slutter man sådan et indlæg af?? Det er lidt tamt at rejse sig og sige, Kære skat, dette er til dig og så sætte sig igen.. Og bagefter montagen skal man så rejse sig og sig??? skål?? nej.. hvad har i gjort, eller hvad tænker i på at gøre?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 4, 2009 · Report post Ja, jeg går med de samme spørgsmål i hovedet for tiden.... så jeg kan ikke hjælpe dig, desværre!! - men kigger med i tråden og håber at der er nogen der kommer med nogle guldkorn til hvordan det skal gøres 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 4, 2009 · Report post Jeg overvejer at starte eller slutte montagen af med en sang til min kommende... altså en alle får uddelt og skal synge med på, men jeg er meget i tvivl om jeg kan have begge dele eller om det bliver for meget? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 4, 2009 · Report post man kunne jo starte med at fortælle, hvorfor man har valgt, som man har - nemlig at man har så svært ved at finde de rigtige ord og at det helst ikke skulle blive en tudekoncert eller lignende og derfor har jeg valgt dette og så sætte montagen igang. Jeg har valgt at få en sanger til at komme og synge en sang, som bare så meget og flot beskriver alle mine følelser for min tilkommende :-) det er from this moment af Shaina Twain 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 5, 2009 · Report post Ja:) Jeg tror det er en god ide, med måske lige rejse sig og sige at jeg har svært ved at sætte ord på min kærlighed til ham, og at billeder siger alt! De fortæller jo også noget om hvad det er jeg elsker ved ham, og hvad vi sammen har oplevet.. hvilket jo vel også har bragt os tættere sammen:) Men afslutningen er lidt svær.. sidder jo nok med en tåre i øjet på det tispunkt.. hhmmm jeg kunne godt tænke mig meget kort lige at slutte den af med noget.. men synes måske en sang bliver mig for meget:) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 6, 2009 · Report post man kunne jo starte med at fortælle, hvorfor man har valgt, som man har - nemlig at man har så svært ved at finde de rigtige ord og at det helst ikke skulle blive en tudekoncert eller lignende og derfor har jeg valgt dette og så sætte montagen igang.Jeg har valgt at få en sanger til at komme og synge en sang, som bare så meget og flot beskriver alle mine følelser for min tilkommende :-) det er from this moment af Shaina Twain Siger du så noget inden sangeren kommer ind? Jeg gør nemlig det samme (bare med en anden sang ) og er også meget i tvivl om, hvad jeg skal gøre - skal man lade toastmasteren føre ordet eller er det for tamt - er nemlig heller ikke den store taler ?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites