bjbj

Jeg er SSÅÅ ked af det

21 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Nu er det virkelig min tur til at få luft. jeg er så gal og tårene strømmer ned af kinderne på mig. :cheerleader3:

Jeg var lige forbi kirken i dag 1 måned før vores bryllup. -og hvad ser jeg, den er fuldstændig pakket ind i stiladser.

Jeg snakker så med "formanden" for pladsen, en eller anden arrogant murer, som fortæller at de skal arbejde på

kirken i 3 måneder.

Jeg har endda fået skriftelig bekræftelse fra præsten om at uanset hvad der står i medierne om den forestående

renovering af kirken, så er den reseveret til vores bryllup d 6. juni.

Nu står viså her og bruger 130000 kr på et bryllup og skal så åbenbart giftes på en byggeplads. Jeg kan slet ikke

beskrive hvor keed af det jeg er og hvor lidt tiltro jeg har til vores præst, :cheerleader3: kan slet ikke forstå hun lover mig at

udskyde pt. tlf og efterfølgende sender brev med bekræftelse.

Men jeg kan jo så spare pegene til kjolen og komme i overalls :thumbsupsmileyanim:

Tak fordi jeg måtte tage din tid, vil meget gerne høre jeres mineng - er det mig som forlanger for meget eller er det

ikke bare øv

mvh

Betina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du er ked af det.. Kan du ikke finde en kirke i nærheden som I måske kan blive gift i? jeg ved godt kirken er skrevet ind i jeres invitation, men så må I skynde jer at og sende en mail sms eller lignende. Jeg ville have prøvet og finde en ny kirke.

sender et kæmpe :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ØV!!!! Kan godt forstå du er ked, vred og rasende. Har du fået fat i præsten og hvad har hun sagt? Hun må da i det mindste give en forklaring på hvorfor hun har lovet et og der nu er sket noget andet. Håber i finder en løsning evt. med en ny kirke...

Held og lykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først får du lige et par af dem her: :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Kan godt forstå at du er sur og skuffet!! Man skal IKKE love noget man ikke kan holde!!

Jeg er enig med de andre tøser: se om I kan finde en anden kirke!

Håber at det løser sig for Jer!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa.

Kan kun sige at jeg forstår dig 100% for jeg/vi stod i akkurat samme situation da vi blev gift for 2 år siden.Vi skulle giftes i Klosterkirken i Horsens og jeg vidste godt at udendørsarealerne var under renovation og det var også ok men da jeg så tilfældigt var oppe for at ville se kirken sammen med en kollega (hun skulle pynte kirken på dagen) ja så var det altså meget mere omfattende end hvad vi først havde fået besked på.Hovedindgangen var var spærret og jeg kunne under ingen omstændigheder få lov at benytte den på dagen.Jeg skulle enten komme minimum en time før og så sidde i våbenhuset og vente på at alle gæsterne var ankommet eller jeg kunne benytte kirkens sideindgang omme på den anden side og så gå glip af turen op af kirkegulvet.Sideindgangen ligger nemlig næsten helt oppe ved alteret.Jeg blev bare så ked og rasende over at vi ikke havde fået besked på det.Vi endte med at flytte vielsen ud i den lille landsbykirke hvor min mands far og kone bor.Det var nemlig præsten fra den kirke som skulle have viet os inde i Klosterkirken men selv den dag i dag kan jeg godt blive lidt ked over at det ikke blev Klosterkirken hvor min mand er konfirmeret og vores yngste datter døbt.

Medfølende :thumbsupsmileyanim: herfra.

Christine.

Ps. Vi gjorde det at da det var faldet på plads med den nye kirke startede vi fra en ende og ringede rundt til samtlige gæster og fortalte dem om den "lille" ændring i programmet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åååhhhh gud nej hvor skrækkeligt. Jeg synes, at du og din tilkommende skal tage en snak med præsten, og bede om en forklæring, fortæl hvad du oplevede af næsvished af muren, og sig at det gør dig ked af det, da det ikke var den forventning, i havde da i bestilte kirken.

Egentlig synes jeg, at det er præstens job at tilbyde en anden kirke, hvis den planlagte kirke er en stor byggeplads. Men det er ikke sikkert, at landet ligger sådan, og synes helt bestemt, at du skal prøve at se dig om efter andre kirker, om ikke andet så som nødstilfælde.

Du får lige et par :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: med på vejen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En masse af dem her skal du ha` :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Jeg kan sagtens forstå dig, det er altså ikke lige det man har i tankerne, når man går og drømmer om sit bryllup....jeg ville også bliver meget meget sur og ked af det, det er helt sikkert!

Jeg håber at i måske kan finde en anden kirke til den store dag....og så synes jeg at du skal brokke dig til den præst der har lovet dig noget som ikke er blevet overholdt! ØV!!!!!

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv da sikke en sur og trist oplevelse.

Tror også jeg havde fundet en anden kirke. Håber der er en i nærheden som er villige til at vie jer så du får dit drømmebryllup, også med en præst som du har tillid til og har lyst til at blive viet af.

Derudover havde jeg ringet til præsten og spurgt hva F... der er meningen...

For jeg tænker også at når hun har sendt et brev, så må hun da hæfte for det? og hun kan da ikke forvente at du skal igennem mudret med kjolen. SÅ syntes helt sikkert du skal hører hvad hun siger....

Og du kan med rimlighed holde en præst på sit skrevne ord.

Håber det går i orden, og glæder mig til du skrive i denne tråd at nu er du glad igen for det hele er faldet på plads.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes bestemt ikke, det er dig, der er noget galt med! Jeg var selv forbi vores kirke her i weekenden, bare lige for at se den igen :thumbsupsmileyanim: Jeg var da blevet rigtig ked af det, hvis den havde været pakket ind i stilladser osv.

Synes som de andre også, at den bedste løsning vil være en anden kirke. Synes også, du skal tage fat i præsten og forklare, hvor skuffet du er blevet over, at hun ikke har holdt jeres aftale.

Håber det hele løser sig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har besluttet at aflyse præsten og kirken. Hun kan efter min mening hoppe i søen! :thumbsupsmileyanim:

Vi har derimod booket en nærliggende kirke og en anden præst - så har lidt travlt med at få skrevet ud til folk nu og

ændret tider med div.

Den nye kirke kan først 15.30, hvor den første var kl. 14.00 så der er jo en del der skal rettes i aftalerne, men det

burde ikke være noget problem og hvis det er, ja, så sidder jeg da bare ekstra længe med hår og make up og venter...

Håber nu det hele går i orden med den nye kirke i løbet af i dag og i morgen, så jeg kan få sendt rettelse til alle

gæsterne.

Så det ser ud til jeg alligevel bliver brud i kirken og ikke på byggepladsen. :cheerleader3:

mvh.

Betina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har besluttet at aflyse præsten og kirken. Hun kan efter min mening hoppe i søen! :thumbsupsmileyanim:

Vi har derimod booket en nærliggende kirke og en anden præst - så har lidt travlt med at få skrevet ud til folk nu og

ændret tider med div.

Den nye kirke kan først 15.30, hvor den første var kl. 14.00 så der er jo en del der skal rettes i aftalerne, men det

burde ikke være noget problem og hvis det er, ja, så sidder jeg da bare ekstra længe med hår og make up og venter...

Håber nu det hele går i orden med den nye kirke i løbet af i dag og i morgen, så jeg kan få sendt rettelse til alle

gæsterne.

Så det ser ud til jeg alligevel bliver brud i kirken og ikke på byggepladsen. :cheerleader3:

mvh.

Betina

Kære Betina

Hvor er jeg glad for at høre I har fundet en løsning..

Kh

Anette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har besluttet at aflyse præsten og kirken. Hun kan efter min mening hoppe i søen! :thumbsupsmileyanim:

Vi har derimod booket en nærliggende kirke og en anden præst - så har lidt travlt med at få skrevet ud til folk nu og

ændret tider med div.

Den nye kirke kan først 15.30, hvor den første var kl. 14.00 så der er jo en del der skal rettes i aftalerne, men det

burde ikke være noget problem og hvis det er, ja, så sidder jeg da bare ekstra længe med hår og make up og venter...

Håber nu det hele går i orden med den nye kirke i løbet af i dag og i morgen, så jeg kan få sendt rettelse til alle

gæsterne.

Så det ser ud til jeg alligevel bliver brud i kirken og ikke på byggepladsen. :cheerleader3:

mvh.

Betina

Åhhh det var godt at høre, at der er kommet en løsning på problemet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

forstår jer udemærket, og er sikker på det er det rigtige i har gjort...

Må i få en rigtig super dag...

Og skidt være med du har bandet overfor præsten, så kan hun lære det!! tror heller ikke på, at præster aldrig bander. hi hi

Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor kan jeg godt forstå, du er både vred og skuffet!! Det ville jeg godt nok også være! Og tankeløst af formanden på pladsen! Uforskammet af ham! Kan godt forstå du er skuffet over præsten, men jeg tror ikke hun har ku gøre hverken til eller fra og jeg tror ikke hun har ku forudse byggeriet. Så kan det være hun ikke har været ordentligt informeret -men så skal hun jo bare ikke love noget. Man kommer jo sjældent weekenden før vielsen, for at se om der er plads på dagen, så hun har jo haft noget tid at løbe på, så hun kunne give jer besked. Rigtig bittert at dårlig planlægning rammer jer :hug: øv at det hele bliver skubbet lidt i tidsplanen, jeg håber I får en rigtig dejlig dag :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer