Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Ninkaninus2000

Ja jeg blev jo...

18 posts in this topic

Ja tænk engang man kan jo blive inspireret. ;)

Efter at have set og snakket om diverse bryllupsting, fik jeg lyst til for alvor selv at komme igang.

Så her i weekenden har jeg lavet prøve på invitation, tændstiksæsker, risposer og bordkort. Så må jeg bare vente på at gemalen kommer hjem fra Østrig d. 18 maj så jeg kan høre hvad han synes (han har bare at kunne lide dem :lol: )

Så kan han også tage billeder af tingene så jeg kan ligge dem herind så i kan se det.

Nina

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Nina

Ja, efter vores brudemøde er jeg virkelig også kommet op i omdrejninger med forberedelserne, men der er jo også kun 2 mdr. til :)

Idag var jeg nede og hente de fade til bordpynt jeg havde bestilt.

Det er vandfade med plads til ca.3 flydelys og lidt rosenhoveder.

På kanten sidder en lille alf og de er bare sååå søde ()()

De var også dyre, købte 10 stk for 1450 kr., men så kan man jo bruge dem efter brylluppet, have et par stående ude i haven, sætte blomster i, eller bruge en enkelt som gave.

Måske jeg kunne sælge et par af dem herinde...

Ihvertfald er jeg ikke i tvivl om at det var det rigtige valg, og nu glæder jeg mig blot endnu mere til d. 17 Juli!!!

Knus

JJ

0

Så kom gemalen endelig hjem så jeg kunne låne hans tlf. til at tage billeder med.

Kvaliteten er desværre ikke super god men jeg håber det er godt nok og at man kan få en ide. ;)

Kæresten kunne godt lide dem, så nu må vi se om det blir sådan eller jeg når at finde på noget andet :) der er jo lidt over 1 år til endnu.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Flotte ... :thanks:

Jeg troede nu også du havde skåret det ud ... :) Hvor kan man købe sådanne stansejern ?????

Hilsen Britt

Jeg har købt dem i Panduro hobby i malmö, men ved at de også har dem i danmark.

De har dem sikkert også i andre hobbybutikker.

0

hej ninkaninus

De er rigtig søde. Meget enkle, det kan jeg godt li', fordi der behøver ikke at være alt for meget avanceret på sådan noget. Enkelt = flot og elegant og så matcher (staves det sådan??) alting. :)

Igen rigtig, rigtig søde :o

brosid

0