Frøkensarah

Jeg kender datoen :(

11 indlæg i dette emne

Jeg er i den situation, at jeg kender datoen for min polterabend. Det var ikke med min gode vilje, men da jeg (u)heldigvis ikke er så dum, og det var let at lægge 2 og 2 sammen, ja, så fandt jeg altså ud af, at det bliver den 8. august i år.. Vi var til fødselsdag i lørdags hos min kærestes far med hele familien . Min kæreste sidder så og snakker med sin fætter om et stort veteranmotorcykeltræf, der skal være den første weekend i august, som han SÅ gerne vil med til. Jeg får i det samme kigget på min søster, som sidder overfor, og kan godt se at den dato ikke huer hende. Jeg får jo hurtigt lagt to og to sammen og spørger så min kæreste, da vi går i seng, om han kender datoen for min polterabend? Og i samme sætninger siger jeg, om det ikke er dumt, at vi skal til det træf den weekend?Og jo, det måtte han jo bekende at det var. Og så siger han gudhjælpemig: Kan du ikke bare flytte den???

Ihh, jeg er faktisk rigtig ked nu, og det fordi min kæreste ikke tænker sig om! Og jeg synes slet ikke det er sjovt at vide det! Han kan jo ikke gøre det om, men jeg er lidt i dilemma over, om jeg skal sige til min søster, at jeg kender datoen eller om jeg bare skal prøve at fortrænge, at jeg kender den??

Hvad siger I?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ked af du kender datoen??

Det ville jeg da leve med... så kan du netop planlægge ting alle andre weekender. Dagen bliver jo ikke mindre god af du ved datoen. Du aner jo ikke hvornår de dukker op - eller hvor..

Jeg vil mere end noget andet gerne kende min dato.. er ved at blive sindsyg af jeg ikke kan planlægge noget..

Men ja vi er alle forskellige... Et kæmpe :thumbsupsmileyanim: til dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Du er ked af du kender datoen??

Det ville jeg da leve med... så kan du netop planlægge ting alle andre weekender. Dagen bliver jo ikke mindre god af du ved datoen. Du aner jo ikke hvornår de dukker op - eller hvor..

Jeg vil mere end noget andet gerne kende min dato.. er ved at blive sindsyg af jeg ikke kan planlægge noget..

Men ja vi er alle forskellige... Et kæmpe :thumbsupsmileyanim: til dig.

Er helt enig med dig misspuzzycatz. Ville ønske jeg også kendte datoen - er I det hele taget spændt på om der bliver et polterabend for min del. Har stort set kun drenge venner, som bedste venner. Og ved ikke om de ved at de er de mest oplagte (fordi det er dem der er tættest på mig) til at arrangere det. Ved ikke hvad jeg skal gøre, eller om jeg skal forsøge bare at være tålmodig og afventende...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syns ikke datoen er det værste at vide... Man aner jo stadig ikke hvad der skal ske...

Da jeg har weekend arbejde planlægger jeg altså bare løs... så må de jo sørge for at booke mig med en eller anden historie... de ved jo jeg er nødt til at arbejde...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ked af du kender datoen??

Det ville jeg da leve med... så kan du netop planlægge ting alle andre weekender. Dagen bliver jo ikke mindre god af du ved datoen. Du aner jo ikke hvornår de dukker op - eller hvor..

Jeg vil mere end noget andet gerne kende min dato.. er ved at blive sindsyg af jeg ikke kan planlægge noget..

Men ja vi er alle forskellige... Et kæmpe :cheerleader3: til dig.

Er helt enig med dig misspuzzycatz. Ville ønske jeg også kendte datoen - er I det hele taget spændt på om der bliver et polterabend for min del. Har stort set kun drenge venner, som bedste venner. Og ved ikke om de ved at de er de mest oplagte (fordi det er dem der er tættest på mig) til at arrangere det. Ved ikke hvad jeg skal gøre, eller om jeg skal forsøge bare at være tålmodig og afventende...

Det er for mit vedkommende ikke datoen der gør dagen god eller spændende jo.. :cheerleader3: Tværtimod tror jeg jeg vil nyde det hele mere - når jeg ved at det ikke ramler ind i mine andre ting jeg skal nå. Netop os fordi der er ikke nogen der har bildt mig en historie ind... eller jo så skulle det være Tinamajbrud09 og najabach's bryllup der skulle være fup.. og det ved jeg det ikke er.. hehe

Forhåbentligt finde de da på noget til dig.. :cheerleader3: Tror bare du skal tage den med ro.... mænd er osse gode til at finde på ting og sager! ;)

Syns ikke datoen er det værste at vide... Man aner jo stadig ikke hvad der skal ske...

Da jeg har weekend arbejde planlægger jeg altså bare løs... så må de jo sørge for at booke mig med en eller anden historie... de ved jo jeg er nødt til at arbejde...

Sååååå fortæl mig deeeeeen ;) ;) ;) ;) NU NU NU!!!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor har I dog evigt ret, så tak fordi I skrev :thumbsupsmileyanim: Er dog også lidt ked af det på min søsters vegne, fordi hun gør alt for at den polter skal klappe - men igen, det må jeg lægge fra mig og så glæde mig over, at jeg kender datoen, men ikke ved, hvad der sker :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor har I dog evigt ret, så tak fordi I skrev :thumbsupsmileyanim: Er dog også lidt ked af det på min søsters vegne, fordi hun gør alt for at den polter skal klappe - men igen, det må jeg lægge fra mig og så glæde mig over, at jeg kender datoen, men ikke ved, hvad der sker :cheerleader3:

Dejligt det hjalp lidt på humøret.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde også med 99 pct. sikkerhed regnet datoen ud = i lørdags - og det gjorde ikke dagen dårligere!!!

Jeg var bare glad for, at jeg ikke blev taget på sengen, men i stedet kunne stå op i god tid, løbe en tur og nå i bad inden jeg blev overrasket af veninderne :cheerleader3:

Jeg havde en fantastisk dag, hvor hele programmet var en stor overraskelse - glæd dig, det er for fedt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa, vil også bare lige sige at jeg også kender datoen, men for mig er det ikke noget problem, jeg ved jo ikke hvad jeg får af udfordringer, men tror ikke det gør dagen mindre dårlig over at jeg ved datoen, jeg glæder mig kun over at jeg ikke skal betale, og så glæder jeg mig til og få en rigtig hyggelig dag men veninderne :rolleyes: herfra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg havde også gættet på min, den 30. maj. Da min mor ringede 14 dage i forvejen og ville komme forbi om formiddagen for at sludre og hygge med frokost. Men det gør hun aldrig, altså aftaler så lang tid i forvejen. Så den havde jeg regnet ud.

Så vi vågnede 6.45, manden løb en tur og jeg luftede vores hundehvalp. Mødte tre af kærestens kammerater på vej hjem, og hjemme stod flere af hans venner. Så kørte de. Nå, men så kunne jeg så vente på mor......hun kom alene......hmmmmm. Ti min. senere kom min veninde forbi og sagde jeg skulle følge med hende. Så vi startede med morgenmad ude ved hende, sammen med alle de andre tøser. Derefter fortsatte vi med en masse hyggelige ting, en super skøn dag.

Så for at gøre en lang historie kort, så var det en fantastisk dag og det vigtigste er jo, at de har lyst til at lave noget for en og at du ikke ved hvad der skal ske :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er som dig også god til at regne tingene ud, gætte jule- og fødselsdagsgaver og ja, jeg har også lagt 2 og 2 sammen og regnet ud, hvornår min PA bliver.

I samme weekend er jeg hundesitter, så det er kun godt, at jeg har regnet datoen ud, for ellers havde jeg måske ikke tænkt over at sige, at jeg skal kidnappes et andet sted fra.

I stedet glæder jeg mig rigtig meget til at se, hvad der er fundet på og til at have en rigtig god dag med dem, jeg holder allermest af.

Og så behøver jeg ikke at være nervøs for at lægge planer i de andre weekender, så det er perfekt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer