Frk. Sif

Slankepillen "Alli"

8 indlæg i dette emne

Kære piger,

Arbejder på Aftenshowet på DR1, hvor vi i øjeblikket vil lave en historie om den nye slankepille Alli, der blev frigivet i håndkøbssalg i går.

I den forbindelse søger jeg en eller 2 testpersoner, der vil i studiet i aften og fortælle om erfaringer med forskellige måder at tabe sig på.

Derefter er det planen at tage den nye slankepille i 14 dage eller 1 måned - og derefter komme i studiet igen og fortælle om erfaringerne med at spise pillen. Du skal helst veje mere end 10 kilo for meget.

"Alli" er godkendt af lægemiddelstyrelsen, så det er som sådan ikke et forsøg. Planen er at fortælle om helt almindelige menneskers erfaring med pillen - istedet for at det kun er læger og eksperter, der kloger sig!

Redigeret af Frk. Sif
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu var det selvfølgelig i tirsdags, at du skrev, men jeg har selv spist pillerne. Jeg bestilte dem hjem fra USA af, da de kom frem derovre :rolleyes: Jeg synes sagtens, at jeg kunne mærke en effekt, så hvis der er nogen som overvejer dem, er det helt sikkert værd at prøve ;) Men man skal selvfølgelig stadig spise med omtanke!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer