missmormus

Var ved og tude...

76 indlæg i dette emne

Hej allesammen!

Var til min længe ventede kjoleprøvning idag... Har ventet på kjolen skulle komme hjem i 2 måneder. Har kun prøvet den i samme model og størrelse, i butikken. Den skulle så bestilles hjem i min farve (ubeset). Hun ringede til første kjoleprøvning til firmaet, og hun sagde, at der hvor prøve kjolen var sand farvet , der ville MIN kjole være rød.

Kommer så op i butikken idag og ser MIN kjole hænge og vente på mig. Det første jeg opdager er, at det kun er corsaget der er rød på, intet foran eller bagpå slæbbet. ( Det er der på den sand farvede). Nøj hvor blev jeg skuffet og ked af det! men for og prøve på, ikke at tage alle sorgerne på forskud, prøver jeg kjolen. Den er super smuk, og sidder bare som en drøm på mig. men der mangler bare lige det sidste pift, som jeg føler jeg er blevet lovet! :hug: Vi snakker videre, og bliver så enige om, at vi evt kan rede min kjole, ved at sætte røde perler på, rundt ved alle broderingerne. Hvor selve broderingen jo egentlig skulle have været rød ;-(

Til min store skræk opdager jeg så, at den røde farve fra corsaget er smidtet af, så der er en plet FORAN på kjolen. Nej nej.... Var bare lige ved og tude. Nu kunne der bare ikke gå mere galt... Hvad gør vi nu??? Hun prøver forgæves i lang tid, at få det af med spot of, men det vil bare ikke forsvinde.

Det ender med hun kalder på chefen, som så ringer ned til firmaet. Hun var heldig, at de havde en mere af MIN kjole liggende på lageret. Så den ville de sende afsted fra Holland idag eller i morgen. Så nu krydser jeg bare fingre for, at den kommer, der ikke er pletter på den, og at syersken kan finde en perle, som bare passer super til min drømme kjole.... Og selvfølgelig at jeg ikke ødelægger en anden bruds drøm, ved at det er hendes kjole, som bliver sendt til mig;-)

Hvorfor skal der bare være så mange problemer, man begynder jo og tro, der er nogen, som ikke vil have man bliver gift;-(

Hilsen Karina

Ps. Kryds fingre for mig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

For pokker da også...

Men ved du hvad. Jeg lover dig at når du træder ind i kirken vil du føle dig som jordens smukkeste pige :hug:

Tak skal du have. Det håber jeg;-)

karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
åhh, held g lykke medet. Jeg håber virkelig det går i orden

Krammer herfra, Sanne :hug::hug::hug:

krydser finger...

jeg er sikker på du bliver smuk selvom den ikke bliver helt som du havde ventet :(

Tak skal i have begge to. Håber selv på det bedste...

Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser også fingre for dig. Kjolen betyder bare rigtig meget. :rolleyes:

Er spændt på hvordan det går - hold os opdateret :mailbox:

Tak skal du have. Ja kjolen betyder bare så meget, på sådan en dag. Så det skal bare gå i orden;-)

Skal nok holde jer opdateret, de lovede og ringe tilbage igår, for at fortælle hvordan det går med den nye kjole, men det har de ikke gjort. Så nu må jeg ringe til dem i morgen;-(

Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Nu er den nye kjole så kommet hjem. Efter sigende uden pletter;-) (har ikke selv set den endnu).

Men nu vil de ikke selv købe perlerne. Nu skal jeg selv købe og betale dem, og så vil de sætte dem på uden beregning. Så håber bare det går i orden...

Skal derud igen, så snart jeg har fundet nogle perler, som passer i farven.

Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at kjolen er kommet hjem uden pletter. Men synes det er lidt dårligt af dem, at de ikke påtager sig den udgift at købe perlerne. De har jo i bund og grund lovet dig noget de ikke kan holde ved at sige der er røde broderier på. I følge dansk lovgivning er det et aftale brud. Det er som om at de presser citronen ekstra fordi de ved at en brudekjole er vigtig og at folk er villige til at gøre mere end de bør for at få tingene perfekte.

Men dejligt uanset hvad at det ser ud til at der kommer styr på kjolen og den ad omveje ender med at blive rigtig smuk og lige din.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg købt perler idag, og min veninde har købt nogen over nettet, som gerne skulle komme hurtigt hjem. Så så snart de er i hus, skynder jeg mig ud med dem...

Nå men har lovet jer et billede, så prøver lige og se om jeg kan finde ud af og sætte et ind;-)

Som i kan se er der broderinger på slæbet, og det er disse som skulle have været røde...:-(

Karina

post-34229-1242142761.jpg

Redigeret af missmormus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej, hvor er den smuk :loveboard: den klæder dig super godt :cheerleader3: men jeg kan godt forstå at du vil have de røde perler på, ellers virker det ikke helt som om der er nok sammenhæng mellem overdel og underdel - så det skal nok bliver rigtig flot :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
ej, hvor er den smuk :loveboard: den klæder dig super godt :cheerleader3: men jeg kan godt forstå at du vil have de røde perler på, ellers virker det ikke helt som om der er nok sammenhæng mellem overdel og underdel - så det skal nok bliver rigtig flot :cheerleader3:

Ja det er jo lige netop det jeg mener:-9

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ER din kjole flot til dig!! :cheerleader3: Kan godt forstå, du gerne vil ha noget mere rød på. Har du et billede af den med sandfarvet, så vi kan se, hvad de har snydt dig for? :cheerleader3:

Skal prøve og se om ikke jeg kan finde dem... Hov det kunne jeg.Men det er lidt svært at se det på dem:-(

Men håber i kan forestille jer det...

post-34229-1242154983.jpg

post-34229-1242155024.jpg

Redigeret af missmormus
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer