Sign in to follow this  
Followers 0
missmormus

Var ved og tude...

76 posts in this topic

Annonce ♥

Så har de ringet...

Forsøg med perler på kjole 1 er lavet, og jeg kunne bare komme og kigge, når jeg havde tid.

Men nu har jeg selvfølgelig ikke tid til, at komme og kigge før på tirsdag. Er det ikke bare typisk ;-( Håber bare det ser ordentligt ud..

Karina

Kan de ikke lige maile et billede?

Har ikke spurgt. men tror heller ikke det er noget de gør... Men hva', den forhåbentlig rigtige kjole kommer ikke hjem før tidligst næste fredag alligevel.

Karina

0

Så er der nyt opdate...

Var ude for, at se de perler, som de havde sat på kjole 1. Det var somom de bare havde smidt dem på, det så slet ikke pænt ud. Fandt så også ud af, at det er ekspedientetn, som selv har forsøgt sig. (og hun har selvfølgelig ferie i denne uge).

Men kiggede lidt på den og fandt selv på en løsning, som jeg selv mener er bedre...

Fik så af vide, at kjole tre var ankommet. men de havde haft travlt idag, så de har ikke nået og kigge den efter, for pletter, fejl og om det var den rigtige størrelse ;-( Men aftalte med ekspedienten, at hende jeg plejer og snakke med, ringer til mig på mandag, så vi kan lave en aftale til, endnu en kjole prøvning...

Så håber jeg bare syersken har været i sving, så perlerne er på den nye kjole, når jeg skal have den rettet til...

Karina

billede 1: Det ekspedienten har lavet. Billede 2: Det vi kom frem til var bedre...

post-34229-1243965566.jpg

post-34229-1243965580.jpg

Edited by missmormus
0

Annonce ♥

Jeg tror det kan blive rigtig godt... Men pyyyyh for en omgang du er igennem. Synes et eller andet sted ikke det er i orden og det mindste de kunne gøre er at sende dig en stor flaske champagne på bryllupsdagen ;)

0

Jeg tror det kan blive rigtig godt... Men pyyyyh for en omgang du er igennem. Synes et eller andet sted ikke det er i orden og det mindste de kunne gøre er at sende dig en stor flaske champagne på bryllupsdagen ;)

Jeg kan kun være enig.... eller måske en lille refundering af beløbet burde være på sin plads.

Alt det du har været igennem er bare IKKE ok!!!

0

Jeg kan kun være enig.... eller måske en lille refundering af beløbet burde være på sin plads.

Jeg synes i begge har fuldstændig ret... Derfor tager jeg også min veninde med ud næste gang. Det er altid svært og brokke sig, når det er en selv. Det vi har snakket om er, at de burde give mig skørtet... Det manglede f..... bare. Men nu må vi se. Det er jo ikke lige frem fordi man anbefaler dem nu, og det er jo ikke særlig god omtale for dem...

Er bare spændt på, hvornår de ringer og siger jeg kan komme og prøve...

Karina

0

Jeg synes i begge har fuldstændig ret... Derfor tager jeg også min veninde med ud næste gang. Det er altid svært og brokke sig, når det er en selv. Det vi har snakket om er, at de burde give mig skørtet... Det manglede f..... bare. Men nu må vi se. Det er jo ikke lige frem fordi man anbefaler dem nu, og det er jo ikke særlig god omtale for dem...

Er bare spændt på, hvornår de ringer og siger jeg kan komme og prøve...

Karina

Du siger bare til Karina... så skal jeg nok brokke mig på dine vegne og sige dem et par sandheder.

Jeg er god til at fremlægge en sag når det er for andre end mig selv :)

0

Annonce ♥

Så er der langt om længe en lille smule kjole nyt. Der er ingen perler sat på endnu, men jeg har nu været ud og prøve nr. 3 kjole... Den var fin, og intet tyder på, at der er nogle pletter. Og det er den rigtige farve.

Var godt nok ude og prøve den i sidste uge også, men der skulle den lægges 2 cm ud. Hvad sker der for det, bare fordi man har pms. Men idag passede den så næsten perfekt igen, skal bare lægges lidt ud ved busten og så på længden...

Er så spændt på at se og prøve den igen den.24 juni. Så skulle der gerne være kommet perler på også.

Nu virker det til og gå den rigtige vej... Men måtte give 600kr for skørt og 700kr for skrædder arbejde ;-( Hun sagde så at de ville give strømperne, jubii hva!

Karina

0

Dejligt med kjolen - men godt nok ikke specielt venligt af dem kun at give strømper ne... Jeg havde nok ikke selv lagt en krone mere i den butik (hvor er det?) og havde selv fundet mig et skørt andetsteds.

Men dejligt at kjolen er ved at være der.

0

Dejligt med kjolen - men godt nok ikke specielt venligt af dem kun at give strømper ne... Jeg havde nok ikke selv lagt en krone mere i den butik (hvor er det?) og havde selv fundet mig et skørt andetsteds.

Dejligt at høre at det går den rigtige vej. :)

Dog er jeg meget enig med Lena.... de havde ikke fået en krone mere ud af mig. Derimod mener jeg hellere at de burde give dig et nedslag på kjolen, da du forventede røde broderinger, men ikke fik hvad der var lovet. Du skal da i hvert fald slet slet ikke betale for skrædder afbejdet for at få rettet problemet!!

Men i sidste ende er det bare vigtigt at du bliver glad for kjolen!!

0

Dejligt at høre at det går den rigtige vej. :)

Dog er jeg meget enig med Lena.... de havde ikke fået en krone mere ud af mig. Derimod mener jeg hellere at de burde give dig et nedslag på kjolen, da du forventede røde broderinger, men ikke fik hvad der var lovet. Du skal da i hvert fald slet slet ikke betale for skrædder afbejdet for at få rettet problemet!!

Men i sidste ende er det bare vigtigt at du bliver glad for kjolen!!

Hej miss-lena og kinai

Synes i begge to har ret, men orker bare heller ikke mere... Nu er der lige knap en måned til mit bryllup, og den er jo ikke færdig endnu.

At syningerne ikke er røde, siger de jo er en misforståelse;-( De siger jeg ikke giver løn til skræderen for perlerne. Men for at hun skal lægge den op, og lidt ud i bysten og lave kjoleophæng. Men ved ikke.! Mangler strømpebånd endnu, så har tænkt og spørge næstegang om de ikke kan give det i stedet for strømper. Orker bare ikke at brokke mig mere ( til Skott i Rold). Har bare haft så mange problemer generelt med vores bryllup, at vi gerne begge snart vil at dagen kommer.

Karina

0

Annonce ♥

Nyt nyt nyt.....

Kjolen sidder bare perfekt. Og der er kun fin justeringerne tilbage.:-) Jubiiiii endelig.

Venter bare lige på, at emgs sender mig billederne, så jeg kan vise jer allesammen dem.

Karina

0

Annonce ♥

Så er der billeder af den endelige kjole. Håber jeg;-) Skal først hente den, den.8 juli.

Men kan ikke finde ud af og lave dem mindre, så i kan se dem ;-(

Karina

0

Annonce ♥