Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Oldie

"Pandebånd" (circlet)

39 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg har aldrig set dem før men hvor er de flotte.. de ligner noget fra et eventyr.. Håber du finder et.

kh

Anette

Der er vist nogen som aldrig har det Ringenes Herre eller lign... Tsk tsk tsk (kommer det fra nørden) :P

Jeg må desværre meddele at jeg har ledt med lys og lygte siden jeg fyldte 15 (er næsten 21) og intet fundet på dansk jord...

Det er dog mit store ønske at begynde og lave dem når jeg engang er færdig uddannet som Guldsmed...

Xaksia

0

Jeg har aldrig set dem før men hvor er de flotte.. de ligner noget fra et eventyr.. Håber du finder et.

kh

Anette

Der er vist nogen som aldrig har det Ringenes Herre eller lign... Tsk tsk tsk (kommer det fra nørden) :P

Jeg må desværre meddele at jeg har ledt med lys og lygte siden jeg fyldte 15 (er næsten 21) og intet fundet på dansk jord...

Det er dog mit store ønske at begynde og lave dem når jeg engang er færdig uddannet som Guldsmed...

Xaksia

jo har set lidt af ringenes herre men har glemt den.. de er vildt flotte de smykker..

Jeg håber du får dit ønske opfyldt for de man da være stort salg i dem..

Kh

Anette

0

Annonce ♥

Jeg har også ledt efter dem i Dk, men de findes kun i usa og vist nok også i Uk..

Ved at de har en del på ebay, men de koster også knaster..

Held og lykke

HVis du finder nogle i Dk, så sig lige til.. hehe :rolleyes:

0

Jeg ville bare så gerne prøve ét før jeg evt. køber - for jeg er KORThåret og har en mistanke om, at det kommer til at se bøvet ud.

Og jo, - de er faktisk ret dyre... I hvert tilfælde dem der er pæne *g* - men hvis der generelt er interesse for dem, kunne jeg måske sælge det her, hvis jeg ikke synes det dur til mig ;)

Det er ikke lige modellerne ovenfor jeg er mest lun på, men har fundet nogle der er meget enkle.. :rolleyes:

0

Jeg ville bare så gerne prøve ét før jeg evt. køber - for jeg er KORThåret og har en mistanke om, at det kommer til at se bøvet ud.

Og jo, - de er faktisk ret dyre... I hvert tilfælde dem der er pæne *g* - men hvis der generelt er interesse for dem, kunne jeg måske sælge det her, hvis jeg ikke synes det dur til mig ;)

Det er ikke lige modellerne ovenfor jeg er mest lun på, men har fundet nogle der er meget enkle.. :rolleyes:

Jamen jeg kunne godt finde på det.. så you go girl!! :rolleyes:

0

Annonce ♥

Har fusket lidt i photoshop med et billede - men nu har jeg jo altså desværre ikke sådant et yndigt baby-fjæs :rolleyes:

Kort-haar-babe-dims-i-panden.jpgKort-haar-babe-anden-dims.jpg

Man skal da vist i hvert tilfælde ikke ha andre smykker på så!! Altså, med mindre man vil ligne et juletræ ;)

Edited by Oldie
0

Annonce ♥

Ih hvor kan jeg godt følge dig. Jeg ønsker mig også sådan en, men har heller ikke kunnet finde noget i Danmark, og de er pænt dyre at købe fra udlandet og hvis den så sidder skidt på ens hoved, øv.

Jeg har været ude i tanken om at finde en halskæde, der ligner og så sætte den fast i frisuren med hårnåle under håret i siderne. Men det har ikke det samme "stive" look som de rigtige circlets.

Jeg tror det eneste man kan gøre er at købe en hjem og prøve på...nu vil du jo gerne have en meget enkel en og de er ikke så dyre som de mere avancerede heldigvis.

Iøvrigt synes jeg ikke de elver-agtige circlets passer til din kjole (fantastisk kjole) men den du viser med røde perler/sten vil nok være rigtig flot til :rolleyes:

0

Hov hov :rolleyes: må vist hellere lige rydde op i misforståelserne:

Billedet af den bedårende dame, som jeg har leget med i Photoshop er IKKE MIG (I'd wish!! ;))!!

Og kjolen jeg viser er IKKE MIN - men drømmer (blandt mange andre skøre idéer) om én i den stil...

Når det så er sagt, så læser jeg ud fra jeres svar, at I ikke mener det er grimt med circlet til kort hår, eller??????

Og at du, Malene84, mener at stilen i den enkle sølv-circlet ikke passer til kjole-stilen!?

Andre der har input? Kunne virkelig godt bruge dem - for de ligger på 700-1000,- kr. FØR porto og told, så det er altså en ret stor investering ;)

0

Annonce ♥

Alle de øverste er fra USA. Nu har jeg prøvet at søge kun på England og har foreløbig bla. fundet følgende:

Ca. DKK 350,-

f_345806.jpg

Fra Ebay, men stadig England

b8_1.JPG

Vildt flot til det rødbrune hår :rolleyes:

acb4_1.JPG

Det her kunne godt være min favorit.... Men så er vi tilbage i USA:

DSC09682.JPG

Edited by Oldie
0

Annonce ♥

Hejsa

Ved desværre ikke hvor du kan få sådan et pandebånd - men det er super smukt :rolleyes:

Synes sagtens det kan passe til kort hår - får netop det rigtige alfe-look... Hvis du går mere i retning af keltisk inspiration, synes jeg også det passer rigtig godt til den kjole, du viser billede af.

Du kunne evt prøve at ringe til Fairy Tailors - www.fairytailors.dk - De kører virkelig elver-stilen! Hvis de ikke lige har det i butikken, ved de måske hvor de findes (tænker, at med den stil, så må flere af deres kunder være interresserede i netop sådan et smykke...) :rolleyes:

0

Xaksia

Kan du ikke øve dig lidt nu? ;)

HØRT!! HØRT!! :rolleyes:

Ha ha! Jeg ville skam meget gerne, men jeg har hverken værksted eller værktøj eller materialerne til at gøre det :P

0

Synes sagtens det kan passe til kort hår - får netop det rigtige alfe-look... Hvis du går mere i retning af keltisk inspiration, synes jeg også det passer rigtig godt til den kjole, du viser billede af.

:rolleyes: Så mangler jeg bare lige at tabe 40 kg. også - så jeg rigtigt kunne være en lille sylfide *g*

Du kunne evt prøve at ringe til Fairy Tailors - www.fairytailors.dk - De kører virkelig elver-stilen! Hvis de ikke lige har det i butikken, ved de måske hvor de findes (tænker, at med den stil, så må flere af deres kunder være interresserede i netop sådan et smykke...) :rolleyes:

Av ja - kunne være de lige frem kunne ha lyst at forhandle dem!! :balloons:

0

Hov hov :rolleyes: må vist hellere lige rydde op i misforståelserne:

Billedet af den bedårende dame, som jeg har leget med i Photoshop er IKKE MIG (I'd wish!! ;))!!

Og kjolen jeg viser er IKKE MIN - men drømmer (blandt mange andre skøre idéer) om én i den stil...

Når det så er sagt, så læser jeg ud fra jeres svar, at I ikke mener det er grimt med circlet til kort hår, eller??????

Og at du, Malene84, mener at stilen i den enkle sølv-circlet ikke passer til kjole-stilen!?

Andre der har input? Kunne virkelig godt bruge dem - for de ligger på 700-1000,- kr. FØR porto og told, så det er altså en ret stor investering ;)

Hehe...der blev jeg vist også forvirret. Det jeg synes ikke helt går sammen er det lidt tykke skotskternede stof og så de næsten filigran-agtige elver-circlets med masser af krummelurer. Men kjole-STILEN er vel det jeg misforstod, og der synes jeg at hvis kjolen er hvid/diverse hvide i lettere stof som brudekjoler er, så vil alle de forskellige circlets passe til (også hvis kjolen er fx ensfarvet mørkegrøn eller lignende)...pyh hehe :rolleyes:

Er sikker på du bliver supersmuk i den stil....den er for dejlig og ja, de kan nok hjælpe dig hos Fairy Tailors

0