Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Oldie

"Pandebånd" (circlet)

39 posts in this topic

Jeg tror nu nok stadig jeg vil ha tartans (ternet) kjole, hvis det bliver den stil jeg vælger - men det er for tidligt at sige hvad jeg ender med; jeg har 3 meget forskellige idéer til kjole :rolleyes:

Fandt i øvrigt en tysk side (men skrevet på engelsk) med nogle rigtigt kønne eksemplarer ;) >>> www.fairyfashion.de

0

Annonce ♥

Prøv at google "Bridal circlet" under billedsøgningsfunktionen... Det kan jo være du kan finde korthårede piger med "circlets" (Jeg kan kun finde en mand, når det skal være korthåret... :rolleyes: )

Men med lidt snilde og den rette circlet, så kan det sagtens lade sig gøre med det korte hår. Den skal jo ikke ind under håret sådan som du har photoshoppet dig til.

0

HAR nu billedgooglet både dét og meget andet *s*

Og JO, - jeg synes absolut det skal ind under håret når man er korthåret - og det er der jo gudskelov ingen "regler" for ;) Har fundet billeder med begge måder - har dem ikke her på jobbet, men smider nogle eksempler ind når jeg får tid..

0

Hej Oldie..

Nu tror jeg sørenme jeg fandt en evt løsning på vores circlet problem.

Jeg har tilældigvis en bekendt som laver smykker. Så jeg skrev da lige til ham på msn om det var noget han kunne lave.

Og det er det.

Det han siger er at jo enklere circleten er jo billigere.

han laver meget smukek ting.. spørg efter noget og han kan måske hjælpe..

Hans hjemmeside er her: TLart.dk

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal vi ha det UNDER håret eller UDENPÅ håret??? :cheerleader3::cheerleader3:

Det bestemmer man selv... Det kan også komme an på frisuren og hvordan circletten ser ud hvad der passer bedst... dem med mange detaljer ville være spild at gemme i hår...

Xaksia

0

Annonce ♥

Hej piger.

Undskyld fraværret, jeg fik lige reddet mig en dobbelt sidet halsbetændelse jeg stadig ikke helt er kommet mig over.

Jeg har netop modtaget en mail fra Lart, han har lavet nogle circlets /diademer, som er billige og vildt smukke. Kunne være det var noget for dig Oldie :cheerleader3:

og jeg har spurgt ham ad, han laver også efter ønsker.

her er siden med billeder af de diademer han har lavet: LART

Sidder helt og overvejer om mine to tøser skulle have en på også.. :thumbsupsmileyanim:

0