waltine

hente min kjole om få timer :-)

12 indlæg i dette emne

ja så skete det endelige dagen er kommet til at jeg skal hente min kjole (jeg skulle have hentet den i torsdags men de aflyste) desværre har jeg fået voldsom diarre og opkast.... bare jeg kan holde det i mig mens vi er nede i butikken for jeg kan ikke udsætte det mere.....

opdatering kommer i aften om hvordan det er gået...

har en tid hos lægen imorgen tidlig så vi kan se om jeg har madforgiftning hvis jeg ikke har fået det bedre.

så kryds finger i stor stil... for begge dele

på denne måde ryger de sidste kilo.... bare på den ufede måde...:-(

Redigeret af waltine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

tak fordi I krydsede finger det gik lige....

jeg havde taget en spand og nogle stofbleer med bare for en sikkerhedsskyld..... mens jeg stod med kjolen på og min veninde og søster fik besked på hvordan de skulle give mig den på måtte min søster hente spanden og kludende for jeg blev lig bleg i hovedet og var voldsomt svimmel så de skyndte sig og tage kjolen af mig.

helidgvis brækkede jeg mig ikke mens kjolen var på, nu er jeg kommet hjem og har fået sovet lidt og vupti så er jeg frisk igen, skal dog lige have noget og spise, jeg har kun fået 3 skiver rugbrød.

der var flere der snakkede om en mild form for roskildesyge, nu håber jeg bare på at mine 2 herre herhjemme ikke bliver smittet.... men det kan kun tiden vise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder det skal i nok få men først fredag, for der skal jeg i kjolen igen for og se om min veninde kan give mig kjolen på så tager jeg et par billeder til jer som viser kjolen med tilretningen :-) desværre fik jeg ingen billeder af mig ligbleg og med brækspand... tror nu også at det er godt nok.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer