Karina Christensen

Bryllups kage

13 indlæg i dette emne

Hej.

Vi skal til at vælge hvad der skal i vores bryllups kage, derfor vil jeg gerne vide havd i har valgt i jeres?

Det er min svigermor og svigerinde der skal bage den så vis nogle kende nogle gode opskrifter vil jeg meget gerne have et link til dem.

Kram Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Her er hvad der skal i vores bryllupskage. En kombination af 2 smagsvarianter :thumbsupsmileyanim:

Trippel: Svampet chokoladekage bagt med marcipan og mørk Callebaut chokolade. Hvidchokolade mousse af belgisk Callebaut, smagt til med Haiti vanilje.Mild skovbærcreme, afsluttet med lys lagkagebund.

Royal: Lys chokolade konfekt bund, lys chokolade mousse lavet af den bedste belgiske chokolade. Fromage lavet med hjemmekogt jordbær/rabarber kompot.

Til sidst en lys lagkagebund.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores bliver fra bunden, en lys bund, knuste makroner, skovbær cremé, en lys bund, knuste makroner, sarah bernard cremé med likør, til slut en bund mere og så med marcipanlåg vil jeg tro. Den er bestilt ved bageren så tror hun snakkede om marcipan. Om ikke andet så kan jeg fortælle det efter den 23 maj.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv en bager forretning og har set og smagt mange varianter. En af de bedste kombinationer jeg har smagt er ristede hasselnødde bunde med en orange/grand manier creme samt en jordbær/rabarber kompot. Ville selv vælge den men jeg har sendt den videre til flere af vores venner vi har lavet kager til og omgangskredsen kender den efterhånden. Vi skal selv have en kage med stikkelsbær. Jeg har ikke helt bestemt mig for kombinationen men der skal helt sikkert være stikkelsbær i. Hvis der er nogle der har brug for inspiration har jeg mange løsningsforslag. Det er også vigtigt at tænke på årstiden for brylluppet, jeg ville aldrig vælge en tung kage med meget chokolade i om sommeren. Jeg ved godt at mange brudepar tænker på hvad de kan lide og det er også fint, men når det så er sagt er det ikke det mest lækre og spise en tung kage på en varm sommerdag. Tidspunkt for indtagelse kan også være med i ens overvejelser for valg af indhold.

Hilsen Hepo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer