Sign in to follow this  
Followers 0
Sarah77

When in doubt...

16 posts in this topic

Åååååh, jeg er i tvivl... Troede at jeg havde fundet MIN kjole, og at der slet ikke var andre der kunne komme i nærheden af den.

MEN, nu har jeg fundet to andre som jeg også er totalt forelsket i. Overvejer helt at bestille alle tre hjem fra Kina, men synes alligevel at det er lige vildt nok.

What says the jury? Jeg er ikke særlig høj, knap 165

Kjole 1:

post-34703-1242131980.jpg

0

Annonce ♥

Uhhh, det er svært, de minder jo meget om hinanden. Hmmmm... Enten gøre det lidt skøre og bestille 2 eller 3 kjoler eller så ville jeg vælge nr 2 - men det er fordi jeg synes tyl er så flot :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhhh 2`eren er jo en af mine egne favoritter (overvejer den stadig kraftigt, hvis min drømmekjole ikke lever op til forventningerne) ;) ...men 3 èren er altså også virkelig fantastisk...WOW!!!

Ja det var nok ikke til meget hjælp....men kjole 2 eller 3 siger jeg!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg må gå lidt imod strømmen... synes nr. 1 og 3 er flottest. Nr. 1 er meget enkelt med spagettistropperne, men kunne være så smuk med flere kæder eller boleo. Og så er det lidt spændende, den ikke er helt hvid.

Nr. 2 synes jeg falder bedst i skørtet og har en smuk, smuk udskæring! - puha, det er svært... Som en anden sagde, var det da en idé, hvis du kunne prøve dem irl! Det véd jeg ikke, om det er muligt?

:cheerleader3:

0

helt klart nr. 1 :cheerleader3:

Men jeg synes så heller ikke det er pænt når skørtet starter på eller lige under måsen... synes ikke kjolen får en helhed på den måde, men at skørtet ser ud som om det lige er klistret på.

OG så synes jeg at man skal være udstyret med en yderst lille, nærmest ikke-eksisterende mås for at den ikke kommer til at se voldsomt stor ud i sådan en kjole...

Sorry de lidt kraftige ord, men det er min mening...

0

Annonce ♥

helt klart nr. 1 :cheerleader3:

Men jeg synes så heller ikke det er pænt når skørtet starter på eller lige under måsen... synes ikke kjolen får en helhed på den måde, men at skørtet ser ud som om det lige er klistret på.

OG så synes jeg at man skal være udstyret med en yderst lille, nærmest ikke-eksisterende mås for at den ikke kommer til at se voldsomt stor ud i sådan en kjole...

Sorry de lidt kraftige ord, men det er min mening...

Må tilknytte dig din holdning, selvom den kan høres lidt hård - beklager... Ved selvfølgelig ikke hvordan din kropsbygning er, men jeg vil helt klart anbefale dig at få, den allerede omtalte mås, i gear og så ud og prøve de omtalte kjoler

:cheerleader3:

0

Tusind tak for alle jeres meninger. :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg hælder selv mest til kjole nummer et og to. Etteren er den der har været min eneste ene længe, men jeg kan ikke finde den nogen steder da det er en "gammel" model, så jeg kan desværre nok ikke komme til at prøve den. Kjole to har jeg ikke fået kigget ordentligt efter, så den kan sandsynligvis findes og prøves.

Synes at det er svært at vide hvad der vil klæde mig bedst. Har jo set mange herinde blive overraskede når de først stod i butikken, og endte med noget helt andet end deres oprindelige tanke. Men jeg synes alligevel at kjole nummer et er forsøget værd (Kina) og så vil jeg lede efter kjole nummer to.

Igen, TUSIND TAK, jeg er simpelthen tosset med det her forum. :carrot: :loveboard:

0

Annonce ♥