Guest riksen

Min kjole er ikke færdig

13 indlæg i dette emne

Æv, æv og æv skulle hente min kjole i dag men der skal lige rettes lidt mere på den. Halsudskæringen var bare så grim at jeg begyndte at græde. Og skørtet var ikke rettet til. Så det meste af denne mandag er blevet brugt på at være ked og sur over, den bare ikke var OK.

Så jeg må afsted igen i morgen tidlig - var ikke lige det jeg havde kalkuleret med, da vi tager afsted onsdag for at holde vores bryllup på lørdag. Og der er ligesom andet bruge tiden på end at få ordnet tøj.

Måtte lige af med mine frustrationer.

:) Rikke - som plejer at være sådan ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

:) hvad sker der??? Det er jeg rigtig ked af at høre. Det er da ikke så heldigt når den nu skulle være færdig i dag. Jeg ville også begynde at græde, der er mange andre ting man skal nå de sidste dage og man er nok allerede lidt nervøs og så sådan noget, sur ()()

Jeg er sikker på at den er perfekt i morgen så humøret kan komme op hvor det skal være så tæt på den store dag.

De bedste hilsener

Maria

Redigeret af Uhrenfeldt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Rikke!

:bamsekram:

øv hvor surt, selvfølgelig kan du "græde ud ved vores skuldre"

Jeg er sikker på at i morgen er din kjole som en drøm, og alt er godt igen!

Held og lykke med på lørdag

knus og tanker fra pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Rikke.

Også lige en ()() herfra.

Kan godt forstå du blev både sur og ked af det, det kan bare føles som om det hele ramler, når det nu er så tæt på......

Men jeg er sikker på, at du bliver super smuk i din kjole, når den nu bliver helt færdig :)

:) Du får lige en mere ;)

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Æv hvor er det bare noget møg! Uh hvor jeg kender det der med grimme overraskelser. I går blev mit dankort snuppet i en automat fordi jeg havde tastet koden forkert! Ikke fordi jeg tastede 3 forkerte i træk men fordi den husker tilbage og så er det tre gange i alt! Jeg tror nok lige jeg blev lang i masken. Det er bare noget møg, for vi skal på bryllupsrejse til Paris på søndag og der skulle jeg jo gerne kunne bruge mit visa! Banken ville se hvad de kunne gøre men intet er jo sikkert.

Puha, vi har sgu ikke brug for de her møgsituationer lige op til vores dag! Men okay, mit var jo selvforskyldt, det er dit bestemt ikke.

Håber det går for dig uden for meget stress. Glæder mig til at se din kjole! :heppe:

Bryllupsknus fra Suzi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Ej hvor træls for jer, men se lyst på det så kan det kun gå fremad.

Og jeg er ret sikker på at kjolen er lægger til på lørdag, og at du bliver pæn i den. Med visa kan jeg kun sige at jeg virkelig håber at jeres bank får fingeren ud og lavet noget i en fart.

Heidi fool

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Og tak for jeres medlidenhed.

Nu er min kjole blevet fin og færdig og jeg glæder mig igen til at bære den på lørdag. Kan næsten ikke vente ()()

Til Suzi

Håber banken kan frem trylle med dit visa/dankort så du har lidt at bruge af i Paris - gid det var mig :)

Blev faktisk ret irreteret i går, da jeg for en sjælden gangs skyld, havde brug for at hæve kontanter og max. beløbet er åbenbart 2.000,- pr. dag i en automat og jeg skulle bruge flere. Jeg fik klarede det ved at tømme div. sparegrise herhjemme ;) Så jeg kunne betale min gæld.

:) Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

2.000 per dag??? Hvilken bank bruger du? I Nordea kan man hæve 5.000 pr. dag - jeg er bare nysgerrig. ;)

Godt at det gik i orden med kjolen! Det er nok min største skræk; at skrædderen "glemmer" hvornår den skal være færdig! ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

2.000 per dag??? Hvilken bank bruger du? I Nordea kan man hæve 5.000 pr. dag - jeg er bare nysgerrig. ;)

Godt at det gik i orden med kjolen! Det er nok min største skræk; at skrædderen "glemmer" hvornår den skal være færdig! ()()

VI har stået i en uheldig situation i udlandet, hvor bilen den første dag gik i stykker, fordi vi kørte over noget på den tyske motorvej fra et uheld.

Da vi skulle betale for bilreperationen tog de ikke imod Visa, så der var lidt panik på, nemlig fordi vi ikke kunne hæve flere kontanter end de 2000,- men med alt hvad vi havde i div lommer af forskellig valuta, og en sød bankmand der ikke tog gebyr, havde vi lige penge nok.

Så for at kunne betale hotellet, og have penge til ferien måtte vi ringe hjem til banken, her kunne vi så få lavet en aftale, hvor vi fik hævet loftet på Visa kortet, så vi "bare" kunne hæve, hvad vi skulle bruge resten af ferien........

Så jeg tror, man kan få lavet særlige aftaler.......

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Og tak for jeres medlidenhed.

Nu er min kjole blevet fin og færdig og jeg glæder mig igen til at bære den på lørdag. Kan næsten ikke vente ()()

:) Rikke

Dejligt din kjole er blevet færdig og flot :(

Glæder mig allerede til at se billederne af dig i den ;)

:)

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer