Helena&Jakob

Boudoirbilleder

71 posts in this topic

Hej piger

Jeg var før afvisende, men nu begynder jeg at overveje tage nogle boudoirbilleder til min kæreste i morgengave. Men hvad synes I? Har I den slags erfaringer/oplevelser eller nogle holdninger eller hørt historier?? :-)

Men i hvertfald Charlotte Trippetti lyder som et spændende bud for mig.

Kh H

Edited by Helena&Jakob
0

Annonce ♥

Hej piger

Jeg var før afvisende, men nu begynder jeg at overveje tage nogle boudoirbilleder til min kæreste i morgengave. Men hvad synes I? Har I den slags erfaringer/oplevelser eller nogle holdninger eller hørt historier?? :-)

Kh H

charlotte skal tage billeder af mig på onsdag...

Jeg var egentlig fast besluttet på, at jeg ikke ville ha taget billeder, men jeg har ændret mening, og syntes at netop charlottes billeder ser rigtig spændende ud....

0

Jeg synes det er en helt fantastisk god idé med boudoirbilleder. Det er en enestående chance for at prøve noget anderledes, som rigtig mange fotografer formår at lave utrolig smagfuldt.

Her er et par billeder jeg har fået taget

post-36261-1242284501.jpg post-36261-1242284490.jpg post-36261-1242284512.jpg

0

Jeg ville super gerne prøve det og det kunne være så fedt at have nogle smukke billeder af mig selv. Men jeg ved bare at min kæreste ikek ville nyde billederne fordi han ikke ville kunne tænke på andet edn at der er en eller anden fotograf der har set mig i meget lidt tøj og han vil overhovedet ikke kunne forestille sig at denne fotograf kunne være en kvinde...

0

Annonce ♥

Jeg synes det er en helt fantastisk god idé med boudoirbilleder. Det er en enestående chance for at prøve noget anderledes, som rigtig mange fotografer formår at lave utrolig smagfuldt.

Jeg har en god veninde som er fotograf, ikke kunstfotograf, men hun har specielt øje for at fotograferer mennesker. Jeg er hamrende ufotogen, helt seriøst, griner.. Hun er den eneste der får mig til at se blændene smuk ud på billeder, det er et ganske særligt talent og har meget lidt med photoshop at gøre. Hun laver fra tid til anden Boudoirbillede serier og de er så smagfulde og klassiske at det altid bliver en enestsående gave.

post-36261-1242284501.jpg post-36261-1242284490.jpg post-36261-1242284512.jpg

Stine-helene - smukke billeder!

0

Hej piger

Kh H

Jeg var egentlig fast besluttet på, at jeg ikke ville ha taget billeder, men jeg har ændret mening, og syntes at netop charlottes billeder ser rigtig spændende ud....

Camillaogmartin:

Ja jeg kan kun nikke enigt i at hendes billeder ser gode ud :cheerleader3:

kunne du måske skrive igen bagefter hvordan det gik / føltes og hvad blev resultatet?

Edited by Helena&Jakob
0

Annonce ♥

Jeg lod min veninde tage billederne af mig. Hun har ingen erfaring, men vi havde en hyggelig dag med at stille op i hendes stue til det og prøve af med forskelligt tøj og tilbehør.

Det føles lidt sært og var også lidt hårdt at posere nogle gange, men det var rigtig sjovt at prøve og min kæreste blev meget glad for billederne, som jeg havde samlet i en lille bog som en lille historie, dog uden tekst :cheerleader3:

Jeg havde så lavet det med sørøver-tema og der var både billeder i pirat-tøj og noget mere afklædt.

0

Jeg skal have taget billeder i morgen, og er død spændt på det. Jeg er af natur temmelig genert og ligner på ingen måde en fotomodel, er bare en normal pige i str. 40, men jeg syntes de fleste fotografer jeg har set billeder af har formået at få selv normale piger til at stråle. Og til min kæreste vil det være den perfekte morgengave.

0

Så fik jeg taget mine billeder i fredags det var en super oplevelse selvom man lige skal vænne sig til det. Jeg havde valgt en kvindelig deltidsfotograf der fotograferer hjemme hos sig selv (=lavere pris), hvilket også betød en meget afslappet stemning. Jeg fik lov selv at kigge alle billeder igennem inden vi var færdige, så jeg kunne se hvordan de blev. Så nu venter jeg spændt på at cd´en med de redigerede billeder skal komme i næste uge.

Så hvis i har overvejet boudoir billeder som morgengave, bare spring ud i det!

0

Annonce ♥

Hej piger

Kh H

Camillaogmartin:

Ja jeg kan kun nikke enigt i at hendes billeder ser gode ud :thumbsupsmileyanim:

kunne du måske skrive igen bagefter hvordan det gik / føltes og hvad blev resultatet?

Hende Charlotte ser bestemt spændende ud... glæder mig til at høre nærmere...

0

Hejsa

Har selv fået taget billeder, og det var ude i en skov, kun i undertøj.

Min mand blev bare så glad for dem. Havde lavet en mappe med 40 billeder og så nogle der var forstørret op som nu hænger i vores soveværelse.

Har vedhæftet et billed så I kan se hvordan de blev.

Knus Ris

post-34232-1242653654.jpg

0

Hejsa

Har selv fået taget billeder, og det var ude i en skov, kun i undertøj.

Min mand blev bare så glad for dem. Havde lavet en mappe med 40 billeder og så nogle der var forstørret op som nu hænger i vores soveværelse.

Har vedhæftet et billed så I kan se hvordan de blev.

Knus Ris

Ris:

Wow må jeg sige at billedet er flot... smuk baggrund også. Og soveværelset er da et godt/oplagt sted at hænge dem op :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg fik taget billeder ved en kvindelig fotograf i Ringsted (bor selv i København) da min kommende mand blev færdig med hans uddannelse for efterhånden mange år siden... Både han og jeg har været meget glade for billederne og det ene af de to jeg valgte at få indrammet hænger i stuen, hvilket billedets natur sagtens tillader. Der blev taget en masse billeder og jeg kom ned i butikken og valgte så to ud. Begge billeder er fremkaldt på en slags malerlærred og det giver en fed overflade, der er lidt mere "levende" end almindelig glat fotooverflade. Desuden er de begge i trærammer, henholdsvis mørk brun og sort med lidt sølvkant. Prisen for det hele var så vidt jeg husker ca 5000 kroner.

Jeg synes selv at hun har øje for detaljen. Som det kan ses på billedet nedenfor fremhæver stoffet kurverne på kroppen, hvilket jeg synes var godt set :thumbsupsmileyanim:

Håber du finder frem til noget du selv har det godt med og bliver glad for. :cheerleader3:

post-27957-1242663298.jpg

Edited by FruWes
0

Jeg ville super gerne prøve det og det kunne være så fedt at have nogle smukke billeder af mig selv. Men jeg ved bare at min kæreste ikek ville nyde billederne fordi han ikke ville kunne tænke på andet edn at der er en eller anden fotograf der har set mig i meget lidt tøj og han vil overhovedet ikke kunne forestille sig at denne fotograf kunne være en kvinde...

Fin mand du har der... bliver han også mærkelig når du har været ved læge....

for de proffesionelle forografer er det jo bare et arbejde... de er vant til at se damer og mænd i undertøj eller mindre..

Gud ved om han så også ville kunne nyde dig i bryllups kjolen hvis han tænker på at nogle måske har hjulpet dig i i den kjole, og måske har set dit undertøj i den sammenhæng..

Se at komme afsted og få lavet de billeder, hvis det er det du har lyst til, og lad være med at tænke på hvad din mand måske vil tænke...

Gør det for dig selv, så skal han nok kunne lide dem bagefter...

0

Hej piger

Kh H

Camillaogmartin:

Ja jeg kan kun nikke enigt i at hendes billeder ser gode ud :thumbsupsmileyanim:

Hej igen,

Så har jeg fået taget billeder af Charlotte, og det kan helt sikkert anbefales! Hun er meget dygtig til, at få en til, at slappe af, og finde de rigtige stillinger/positioner. Billederne blev bar fantastisk flotte, så det skal altså prøves!

God fornøjelse:-)

0

Så fik jeg mine billeder de er super gode så bare spring ud i det piger man behøver ikke være str. 34 for at blive fotomodel for en dag :thumbsupsmileyanim:

( er selv str. 42) Jeg ligger lige et eksempel ind, obs. det er mig der har lavet sorte streger i ansigtet da jeg har et ret offentligt arbejde og nødig vil genkendes:denmarkflag:

post-34507-1243163192.jpg

Edited by hch
0

Annonce ♥

Så fik jeg taget mine billeder i fredags det var en super oplevelse selvom man lige skal vænne sig til det. Jeg havde valgt en kvindelig deltidsfotograf der fotograferer hjemme hos sig selv (=lavere pris), hvilket også betød en meget afslappet stemning. Jeg fik lov selv at kigge alle billeder igennem inden vi var færdige, så jeg kunne se hvordan de blev. Så nu venter jeg spændt på at cd´en med de redigerede billeder skal komme i næste uge.

Så hvis i har overvejet boudoir billeder som morgengave, bare spring ud i det!

Hej :balloons: Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men kunne du evt ligge en hjemmeside eller en mail adresse til den fotograf du brugte?? Knuzz Anette

0

Jeg har idag lavet aftale med www.fotobille.dk til fotografering en gang i juli.

Det er første gang jeg skal stille op til den slags fotorgafering, så jeg er meget spændt på hvordan det bliver... Jeg er en str. 44-46 så han skal godt nok være dygtig hvis han får noget smækkert ud af det *gg* Jeg har aldrig mødt ham, men har hørt mange og meget positiv respons fra folk han har fotograferet.

Aner ikke hvordan kæresten vil modtage dem, men det er sådan set også underordnet... Jeg rykker en grænse hos mig selv, og det har jeg det rigtig godt med. Jeg tror dog han vil blive glad for dem.

0

Livsmod: Forhåbentlig bliver vores kærester/mænd da glade for billeder af os - de har da trods alt valgt at gifte sig med os :cheerleader3:

Jeg har også tænkt mig at få taget billeder, og jeg er da sikker på at min kæreste bliver glad for dem - men det er nu også meget for min egen skyld. Det er også lidt grænseoverskridende for mig (selvom jeg ikke vil have taget decideret nøgenbilleder). Jeg er helt vildt spændt på at se hvad en dygtig fotograf kan få ud af mig :)

Jeg tror dog at kæresten får en lille gave ved siden af også - noget Golf-halløj måske :cheerleader3:

0