Guest Dorthe Danielsen

Skabelon til bordkort

7 indlæg i dette emne

Er der nogen der kan hjælpe mig med skabelonen på dette bordkort. Står og skal til at lave bordkort inden så længe, så håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe. :cheerleader3:

Jeg har fundet bordkortet her på BK og ved at aceren (Anne) har brugt det til hendes bryllup i 07'.

Hvis du ligger inde med en skabelon, så send mig venligst en PM så får du min mailadresse.

post-35206-1242283660.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der kan hjælpe mig med skabelonen på dette bordkort. Står og skal til at lave bordkort inden så længe, så håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe. :cheerleader3:

Jeg har fundet bordkortet her på BK og ved at aceren (Anne) har brugt det til hendes bryllup i 07'.

Hvis du ligger inde med en skabelon, så send mig venligst en PM så får du min mailadresse.

post-35206-1242283660.jpg

Kigeer lige med... vil meget gerne have billedet af de røde ranker der snoer sig..

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Er der nogen der kan hjælpe mig med skabelonen på dette bordkort. Står og skal til at lave bordkort inden så længe, så håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe. :cheerleader3:

Jeg har fundet bordkortet her på BK og ved at aceren (Anne) har brugt det til hendes bryllup i 07'.

Hvis du ligger inde med en skabelon, så send mig venligst en PM så får du min mailadresse.

post-35206-1242283660.jpg

Kigeer lige med... vil meget gerne have billedet af de røde ranker der snoer sig..

:cheerleader3:

Billedet har hun købt inde på istockphoto.com og derefter modificeret det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Er der nogen der kan hjælpe mig med skabelonen på dette bordkort. Står og skal til at lave bordkort inden så længe, så håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe. :cheerleader3:

Jeg har fundet bordkortet her på BK og ved at aceren (Anne) har brugt det til hendes bryllup i 07'.

Hvis du ligger inde med en skabelon, så send mig venligst en PM så får du min mailadresse.

post-35206-1242283660.jpg

Kigeer lige med... vil meget gerne have billedet af de røde ranker der snoer sig..

:cheerleader3:

Billedet har hun købt inde på istockphoto.com og derefter modificeret det...

Tak:) Men jeg skal ikke bruge billedet. Har mit eget design. Mangler skabelonen på selve papiret. Hvordan det foldes og hvor det skæres osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg kan se er den hyper simpelt konstrueret...

Nu ved jeg ikke hvor store du vil have dem, men det er egentlig bare en firkant med to "indsnit"... sådan her (det er den røde linie der klippes):

post-20300-1242310164.jpg

Så en skabelon Ville se nogenlunde sådan her ud...:

post-20300-1242310190.jpg

Man kan jo altid ændre på længden og bredden...

Xaksia

Redigeret af Xaksia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så vidt jeg kan se er den hyper simpelt konstrueret...

Nu ved jeg ikke hvor store du vil have dem, men det er egentlig bare en firkant med to "indsnit"... sådan her:

post-20300-1242310164.jpg

Så en skabelon Ville se nogenlunde sådan her ud...:

post-20300-1242310190.jpg

Man kan jo altid ændre på længden og bredden...

Xaksia

Ja det ser ogs ud som det jeg er blevet vist :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer