SnubleFugl

Pipi og Nan's bryllup d.22/5 2010

172 posts in this topic

FAN-TAS-TISK KJOLE!!! Hvor er den smuk! Og den sidder jo helt perfekt på dig. Kan godt forstå du er vild med lingeriet... Det ser rigtig lækkert ud ;)

Ih altså...tusind tak. Hvor er i bare søde alle sammen :boohoo:

Lingeriet ER også helt suverænt lækkert :cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Waaooow waaaooooww waaaaooowww hvor er den kjole bare fantastisk og den sidder jo simpelthen som støbt til dig!!! :boohoo:()():bearhug:

Kan sandelig godt forstå at du har valgt den....din kommende mand går da bagover i kirken, når han ser dig!!! :cheerleader3:

Kh Majken

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha.....hvor er i bare fantastiske kære med- brude :cheerleader3::boohoo:

I er helt igennem fantastiske for mit selvværd :boohoo::bearhug: Kneb sgu en lille tåre, de komplimenter var præcis hvad jeg havde brug for i dag.

Så tusind tak igen :boohoo:()()

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3: Weeeeeeeeeeee hvor ser du dog bragende smuk ud, og sikke da en figur - kan da kun være misundelig ;) - vidunderlig kjole :boohoo:

Knus fra Anja

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg må altså også lige tilslutte mig her! Synes da den sidder meget flottere på dig end på modellen! Du ser virkelig bare fantastisk ud. Du slår benene væk under dem allesammen!

Og dit undertøj er jeg altså helt vild med, kan man få en ca. pris og måske et link til forhandleren??

:cheerleader3:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baby got bag.... Er det ikke sådan de synger i en sang :cheerleader3: Den kjole der... WAUUW, man skulle tro den var designet til dig..... Hvor har du dog smukke hofter (hehe lyder næsten dumt ikke :boohoo: ) Men jeg mener det sørme.... er du gal den ku jo ikke sidde flottere end den gør på dig!!!!!!!!

Helt enig i dine sidste sætninger.......Var selv inde og prøve kjoler i noget jeg her vælger at kalde "brudehuset". Har simpelthen ikk oplevet noget værre. En enormt dårlig stemning lige fra vi kom ind af døren.

Utrolig pengefikseret var det også.....jeg pegede på en kjole der hang på en gine, hvorefter hun svarer:

"Den der koster omkring tyve tusind, og vi skal jo ikke friste svage sjæle" :boohoo:

Nørj jeg var gal.....så det blev en kort omgang.

Jeg havde på ingen måde nævnt noget om et budget!!

Så ja.....Bride Fashion styrer for hårdt i forhold til andet =o) :bearhug:

()() OMG....... Tænk engang at hun sagde sådan med den kjole der.... Jeg er MÅLLØS.... Det kan hun skuda ikke.... Hva helvede bilder hun sig ind??????

Det sku næsten være som i Pretty woman at du gik tilbage dertil med en vifte af penge, og sagde, Ja sidst jeg var her ville du jo ikke betjene mig så nu tager jeg mine penge andre steder hen........

Magen til frækhed....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg må altså også lige tilslutte mig her! Synes da den sidder meget flottere på dig end på modellen! Du ser virkelig bare fantastisk ud. Du slår benene væk under dem allesammen!

Og dit undertøj er jeg altså helt vild med, kan man få en ca. pris og måske et link til forhandleren??

:cheerleader3:

Tak for de skønne ord ()()

Jeg har desværre ikke link til forhandler af undertøjet. Købte det på Ebay af en privat tror jeg.....Men prøv at søge på model og mærke: Rigby & Peller, Oppulence.

Håber du får bid. :bearhug: ...det er så skønt at ha' på også :boohoo:

Knus

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby got bag.... Er det ikke sådan de synger i en sang :cheerleader3: Den kjole der... WAUUW, man skulle tro den var designet til dig..... Hvor har du dog smukke hofter (hehe lyder næsten dumt ikke :( ) Men jeg mener det sørme.... er du gal den ku jo ikke sidde flottere end den gør på dig!!!!!!!!

:bearhug: OMG....... Tænk engang at hun sagde sådan med den kjole der.... Jeg er MÅLLØS.... Det kan hun skuda ikke.... Hva helvede bilder hun sig ind??????

Det sku næsten være som i Pretty woman at du gik tilbage dertil med en vifte af penge, og sagde, Ja sidst jeg var her ville du jo ikke betjene mig så nu tager jeg mine penge andre steder hen........

Magen til frækhed....

Orv alle de dejlige ord....tusind tak. Vokser en halv meter hver gang jeg får sådan nogen ord :boohoo::boohoo:

Hi hi, baby got back.......fniser sgu stadig lidt af den :(

Har godt nok også tænkt på at lave en scene, nøjagtigt som du skriver. Bar eat se den k******gs ansigt ()()

Men er desværre lidt for rolig anlagt......men for den da........ville elske at gi' hende en verbal øretæve :(:(:boohoo:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg må altså også lige tilslutte mig her! Synes da den sidder meget flottere på dig end på modellen! Du ser virkelig bare fantastisk ud. Du slår benene væk under dem allesammen!

Og dit undertøj er jeg altså helt vild med, kan man få en ca. pris og måske et link til forhandleren??

:cheerleader3:

Tak for de skønne ord ()()

Jeg har desværre ikke link til forhandler af undertøjet. Købte det på Ebay af en privat tror jeg.....Men prøv at søge på model og mærke: Rigby & Peller, Oppulence.

Håber du får bid. :bearhug: ...det er så skønt at ha' på også :boohoo:

Knus

Tusind tak for det! Det kigger jeg lige nærmere på. Ja det ser nemlig ud til at sidde super rart!

:boohoo:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lige bestilt paraplyer til brylluppet, hvis nu vejret skulle vise sig fra sin våde side.

Har selvfølgelig bestilt godt vejr....men en god idé at være på den sikre side.

Og selvfølgelig skal i da lige se billeder også. Den uden deko er til min kære mand (på det tidspunkt :thumbsupsmileyanim: )

post-25803-1243539098.jpg

post-25803-1243539160.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hejsa

Kan gode lide den med blomsterne, hvor har du købt dem?

Er de ikke af papir? så hvor meget kan de klare hvis det regner?

Hej

Jeg synes også bare de var så fine :thumbsupsmileyanim: De skulle være lavet af Rayon, der vist er behandlet med noget olie. Så de skulle være helt vandtætte :carrot:

De er købt på Ebay hos en forhandler der hedder: Thai Craft Store (nu håber jeg linket virker. Eller kan du bare søge på forhandlere) :thumbsupsmileyanim:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hejsa

Kan gode lide den med blomsterne, hvor har du købt dem?

Er de ikke af papir? så hvor meget kan de klare hvis det regner?

Hej

Jeg synes også bare de var så fine :) De skulle være lavet af Rayon, der vist er behandlet med noget olie. Så de skulle være helt vandtætte :carrot:

De er købt på Ebay hos en forhandler der hedder: Thai Craft Store (nu håber jeg linket virker. Eller kan du bare søge på forhandlere) :boohoo:

Tak for det

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så sker der lidt igen. Har lige fundet et billede af mit strømpebånd. Det er af mærket spoylt fra Envy serien og jeg ÆÆÆLSKER det :balloons:

post-25803-1244645352.jpg

Passer jo også lige ind i farve temaet :biggrin:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Så har vi bestilt vielses ringe fra maidor.com. Spare lige 13.000. Det kan jo ikke blive bedre ;) . Her kommer lidt billeder. Først herre ringen...den uden stenpost-25803-1247941187.jpg

Og min....LOOOOOVE IT :cheerleader3::cheerleader3: den med sten selvfølgelig :cheerleader3: Man elsker vel blingpost-25803-1247941237.jpg

Edited by SnubleFugl
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, så er der sket lidt nyt. Jeg har fået bekræftelsen på vores ringe....de er ´blevet lige som vi havde håbet :cheerleader3::)

Så har vi fået bestilt brudesuite på ´Bromølle kro til bryllupsnatten :cheerleader3: Blir så lækkert.

Sommerhus til vores bryllups "rejse" er også i orden. Lækkert hus med spa, pool og skønne omgivelser :)

Kan kun blive romantisk :thumbsupsmileyanim:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer