waltine

så er det endelige imorgen

23 indlæg i dette emne

imorgen skal vi endelig giftes, hvad skal jeg lave....

vi skal lige en tur ned i byen og aflevere bordkort, hæve nogle kontanter og pakke kufferten til imorgen og så er det det..... så er tiden altså lang til imorgen

uha sommerfuglene har også meldt sin ankomst, neglene sidder hvor de skal jeg har vist alt for meget styr på det hele..... nu må vi se hvad tiden år med

Redigeret af waltine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ønsker jer et fantastisk bryllup imorgen, håber at du er blevet helt rask?

Griner lidt af at du har så god tid idag, at du næsten ikke kan holde det ud. :) Hvad med en tidlig bio-forestilling, en tur i svømmehallen, god bog, sladderblad, løbetur???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres lykkeønskninger

ja jeg er heldigvis blevet rask, jeg var over ved en veninde for og prøve kjolen så vi kunne se hvor lang tid det tog for og tage kjolen på, jeg havde ikke skørtet med troede hun havde det men men men...... hun var sikker på at jeg havde det hvilket jeg ikke havde.....

heldigvis tjekkede jeg det da jeg kom hjem og opdagede at vi havde glemt det fordi jeg var så syg i mandags da vi hentede kjolen.

så mig ringe til askepot-modeller og ingen problem heldigvis bor jeg i byen så jeg kom hurtigt derned og fik 2 med hjem for og være sikker på at det ene duede.

så evt. krise er afværget :-)

vi fik da også lige tid til og købe en lille gave til vores søn en traktor noget han kalder alle større køretøjer vi ser på vejen

så nu er der styr på alt, desværre kunne vi ikke tage en smuttur i bio for vi skal passe vores søn, men så holder vi bare "hjemmebio" aften

glæder mig helt vildt til imorgen og man siger jo at regn på sin bryllupsdag giver lykke i ægteskabet så jeg ser positivt på det

Hilsen Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres bryllupsdag.. nu vågner du snart op til en dag med masser af lykke. :)

Jeg håber alt bliver lige som I har forventet.

Jeg glæder mig til at se din kjole, vi har købt samme sted. de er så søde i den butik.

Kh

Anette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer